Gå til innhold

Fotsoneterapi.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg vil gjerne annbefale på det varmeste å prøve ut fotsoneterapi for div. plager.

Alt fra hodepine og ryggplager til sengeveting og kolikk.

Dette er veldig effektivt og har hjulpet mange.

En fotsoneterapaut stimulerer punkter på foten som er tilsvarende med de plagene du har andre plasser på kroppen. Dette gjør at kroppen blir stimulert til selv å lege seg.

Selvfølgelig er jo også dette som med annet alternativt, variabelt fra menneske til menneske.

:D :D :D

Ville bare dele min erfaring og håper noen har tips og erfaringer å komme med i forbindelse med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp!

Fotsoneterapi er bra!

Det er mange år siden jeg prøvde det nå, men det hjalp meg veldig.

Var plaget av at jeg alltid hadde vondt i magen og ble småkvalm om morgen, jeg gikk til fotsoneterapi og det var jo både vondt og godt, og i tillegg fikk jeg anbefalt en naturmedisin.

Plagene forsvant så og si.Nå har jeg det bare en sjelden gang viss jeg våkner for brått eller er stressa om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en veninne jeg som fikk hormoner av legen i et år for å bli gravid..uten resultat.

så gikk hun to ganger til fostone terapi og nå skal hun ha baby i februar ;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Merete

Ser du nevner sengevæting.... har du noen erfaring å fortelle om her?

Har en datter på 8 som fortsatt bruker nattbeleie.

Hei Turid.

Min bror var sengevæter til han var ca 8 år. Prøvde div. ting men ingenting fungerte. Prøvde fotsoneterapi og han slutte så å si etter første behandling.

Også ei venninde av meg var sengevæter, men hun prøvde ikke fotsoneterapi, så vidt jeg husker og hun brukte plastikk i mange år. Har ikke noe spesielt kontakt med henne nå, men problemet ga seg vist rundt 15 -16 års alder.

Det er ikke morro for barn med dette problemer, med tanke på overnattinger, hytteturer osv. Så derfor er det viktig med behandlig tidlig som mulig.

Min bror hadde veldig god nytte av fotsoneterapi, men også homeopati og andre alternative muligheter kan annbefales.

Allternativt er som regel ufarlig å prøve, så det er verd et forsøk.

Vil bare si til slutt at soneterapi under graviditet bør foretas av erfarne personer da det kan utløse SA. (Fikk høre av min far, som er nyutdannet fotsoneterapaut). Men ellers er fotsoneterapi virkelig noe å annbefale.

:D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk hjelp ved fortsone terrapi for mange år siden. Jeg var veldig plaget av migrene/sress hodepine. Etter noen behandlinger kunne jeg begynne å trappe ned på de forebyggende tablettene jeg gikk på. Etter en stund kunne jeg slutte helt. Litt hodepine har kommet tilbake senere men ikke tilsvarende det som var.

Men jeg husker det gjorde vondt da hun trykket og maserte punktene. Jeg lurte på hvordan man kunne gå greit på de "vonde" bena hver dag. Det var mange punkter der som var utrolig ømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Dolphina

Jeg hadde min første soneterapi på onsdag.

Har også tidligere prøvd healing og er fornøyd med begge deler! :P

Virkelig verdt å prøve mot alle slags plager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...