Gå til innhold

Håndtyding


Gjest Mzfire

Anbefalte innlegg

Er det noen som tror på håndtyding? Jeg er veldig intressert i det. Har lest i bøker og prøvd å tyde livslinjen, kjærlighetslinjen, hode/intelligenslinjen, skjebnelinjen osv :D

Lyst til å lære mer om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg var for en del år tilbake og fikk tatt noe som heter håndanalyse. Det han fortalte var utrolig spennende, og alt stemte. Jeg synes det hjalp meg og sette ting på plass som jeg synes jeg slet med. Det var ganske dyrt, betalte 700 kr, men det var en hel time og hvor alt ble lest inn på kassett. Vet at man kan bestille privat, eller møte opp på alternative messer. Verd pengene, selv om jeg synes det var dyrt. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror på håndtyding ? Ja, absolutt.

Jeg fikk en håndanalyse for et par år tilbake hos en dame som overhodet ikke kjenner meg. Hun visste ingenting om meg fra før og vi har aldri møttes før. Likevel var det så mange punkter i min personlighet som stemte og jeg ble ganske forbløffet. Hun har hatt rett i noen store punkter foreløpig. Utrolig speisa!

Dog, så er ikke hele skjebnen bestemt på forhånd, tror jeg. Det sa også "spådamen". Endel av skjebnen er nok fastsatt, men ikke nok fast til at man ikke KAN påvirke livet sitt i en viss grad. Jeg tror man kan påvirke mye selv,- og det inntrykket fikk jeg forsterket etter denne håndanalysen.

Det sies at det bør gå noen år, 5 eller mer, før man bør ta en håndanalyse igjen. M.a.o ikke for ofte.

Jeg for min del vil ikke gjøre det igjen.

Vil ikke vite mer,- livet går sin gang uansett og jeg vil gjøre det beste ut av det og ha det bra : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja alt stå skrvet i hånden, helt klart det virker men krever stadig at det bliver gjort af en som kan det, desværre er der mange som har evner af den ene eller den anden slaks som ribber folk fra penge, er veldig imod at folk med medfødte evner misbuger dem på den måde, men det er min personlig mening, ved at man skal tjene til lives ophold men man behøver jo ikke at tage unaturlig høj gage for det...

forsat fin jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kattastrofe ikke innlogga

Ja, jeg tror på det! Var i oktober på alternativmessa og fikk et kvarters håndanalyse. Dyrt, men morsomt, og han hadde rett i det meste han sa om meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndtydning er ikke noe man kan tro på eller ikke, det

er rett og slett bevist at sterke opplevelser i livet setter sine

spor i hendene.

Det går noen spesielle nerver fra hjernen og ut i hendene,

spesielt den høyre hånden.

I den venstre hånden er drømmene våre!

Det er ganske utrolig og skikkelig spennende.

Hvordan du er som person, hvordan du takler ulike situasjoner,

hva du har opplevd opp gjennom årene, alt dette står skrevet i hendene!

Men hva som skal skje i livet ditt er som sagt i et tidligere innlegg her litt mer diffust,

alt er ikke fastsatt, men dersom livet vil få en dramatisk vending kan det sees.

Noen har til og med to livslinjer så dersom det ser ut som du har en svært kort en så kan det være at du har en til rett etter eller rett ved siden av!

Dette er ikke så vanlig, men hos noen mennesker er dette tilfelle, da kan det være at du av en eller annen grunn "starter" livet på nytt!

Kjempe spennende tema!

YRAN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å kikke litt på nettet om håndtyding. Kommer ikke på hva det går inn under. Hadde vært interessant å finne noen sider på nettet som omhandler dette. Skulle også gjerne blitt spådd :) Vet at det er alternative messer, men det er vel bare en gang i året?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosejente:

Jeg anbefaler deg å prøve!

Jeg har enda ikke møtt noen som har prøvd en seriøs håndtyder og

sagt etterpå at dette tror jeg ikke på ....

Mzfire: Jeg har en svært dyktig en å anbefale i østlandsområdet

dersom du ønsker det?

YRAN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos en anerkjent håndanalyser, pleier å være på alternative messer, og han er mye i Nord. Den analysen jeg fikk tatt for noen år siden kosta 700 kroner da. Kan hende det er mer nå for det jeg vet. Jeg fikk vite mye for pengene for å si det på den måten. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Anonymous

Søk på Palmastry, eller Palmstry (alltid lurt å søke på ord med en liten skrivefeil her på nettet :wink: )

Det finnes en rekke bøker om emnet som du kan låne på biblioteket!

Ellers er det med dette som med alt annet innen genren, du lærer deg basisen, resten kommer av seg selv som følge av intuisjon og erfaring.

De dyktigeste håndleserene har ikke blitt det ved slump...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg ble spådd i hånden for snart 7 år siden, av ei som jeg aldri hadde møtt tidligere og aldri siden..

Jeg fikk beskjed om å ikke snakke... Så fortalte hun om min fortid!! Den stemte...

Vidre fortalte hun med om min "nå tid", den gang.. Den stemte. Hun ga meg råd, som jeg fulgte.

Hun fortalte meg bl.a. om mine forekommende fødsler (Jeg var 17 år den gang) Og tok det med en klype salt. Jeg tenkte aldri over disse uttalelsene siden, men fikk barn ( to stk) Nøyaktig som hun beskrev (tid)

og ja jeg fikk et brudd med mitt første barns mann.

Jeg skulle gjerne visst hva hun het, men merket meg ikke det, den gang...

Hun så kanskje ikke så proff ut, i en campinvong i oslo (sentrum), men jeg tok det heller ikke så seriøst i det jeg gikk inn til henne...

Det som fikk meg til å i det hele tatt gå inn, var all "reklamen" hun hadde hengende utenfor vognen sin. Det var avisutklipp av journalister som hadde "testet" henne som beskrev ganske spesielle ting. Bl.a. ei som var blitt spådd å ha barn.. Hun hadde benektet dette og bedyret at hun ikke hadde barn.. Men det viste seg like etterpå at hun var gravid uten å ha visst det på dette tidspunktet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...