Gå til innhold

Historien om vesleblå


blå

Anbefalte innlegg

Alt gikk bra på UL, jeg er så utrolig glad.

I gå rble det lagt ut mammatøy på salg på hm.com. Heldigvis var jeg ganske tidlig ute, så jeg fikk med meg litt før det ble utsolgt i min størrelse. Er så spent på om det passer, har ikke kjøpt så mye mammatøy ennå, så jeg vet ikke helt med størrelsene, vet jo heller ikke helt hvor stor man blir over baken og sånn heller.

Men jeg fikk med meg dette

mammajeans

mammabukse i blå som nå er utsolgt

amme bh

stømpebukse til minsten som ennå ligger inne i magen

Er så fornøyd jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig, Blå :) Det må være stas å kjøpe mammaklær og glede seg til babyen kommer. Vet dere om det blir gutt eller jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var veldig stas. Har ikke kjøpt noe ennå, ville liksom forsikre meg om at alt var bra....så etter UL så var det liksom "lov" å begynne å handle litt.

Vet ikke om det er gutt eller jente ennå. De ville ikke si det på UL, for de så det så dårlig sa de. Men vi skal på ny UL senere, så da får vi sikkert vite det.

Er så glad jeg :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Magen begynner å bli stor. Jeg har problemer med å bøye meg ned......he he.

Ellers kjenner jeg at vesleblå sparker. Nå har blåmann kjent det også, og han er så stolt.

Tenk nå er det bare litt over 3 mnd igjen...det er utrolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Nå er det ikke lenge igjen. ca 10 uker.......HJELP!

Har ikke kjøpt inn noe og føler meg ikke forberedt.

Har vondt i rygg og bekken og er bare halveis på jobb, men vesleblå har det fint. det romsterer så mye nede i der at jeg lurer på hva det er hun holder på med???

begynner å glede meg masse til å få henne ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt 100 % sykmeldt nå, litt kiipt er det også. Men det er godt å ikke være så inmari sliten som jeg har vært de siste ukene.

Det er også godt å ha mulighet til å sove litt på dagen, siden nettene ofte er søvnløse.

Merkelig det egentlig at det er så mye lettere å sove på dagen.

Jeg begynner å kjenne mønsteret hennes, kveldene er det full fart der inne. Ikke så mye på nettene egnetlig. Mange sier at de merker det ut fra hva de spiser og drikker, men det gjør jeg ikke. Uansett hva jeg har spist i løp av dagen er det fullt kaos i magen på kveldene fra ca 19-24.

Ellers er jeg glad det er noen uker igjen, misunner ikke de andre på sørlandet som er avhenging av å dra på sykehuset nå i dette kaoset. Forhåpentligvis har sørlandskaoset lagt seg i april ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Vesleblå ble født 25 april. HURRA.

Alt er bra med blåmann, vesleblå og blå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...