Gå til innhold

Historien om vesleblå


blå

Anbefalte innlegg

Nå var jeg her igjen. Det har gått et år siden sist jeg startet med denne dagboken. Og nesten et år siden jeg avsluttet...det har vært et litt trist år, men også med mange tanker og gode minner om fine samtaler.

Men nå håper jeg på å få være her i ca 9 mnd. Det hadde vært toppen av lykke. :)

Vel, må vel bare si at jeg faktisk ikke har sett de to strekene ennå, jeg har ikke prøvd heller. Men jeg er nesten sikker på at om en uke når jeg skal ha mensen, og ta testen, så er di der. Jeg føler meg akkurat sånn som sist, VELDIG oppblåst. Kan ikke være mer en 1 1/2 uke på veg, så jeg er jo ikke sikker. Men jeg føler det på meg, og håper jeg har rett.

Vi har akkurat begynt å prøve igjen, så det kan jo hende det er iveren min som spiller meg et puss, men jeg ønsker så sårt at det skal gå litt fort, vi har ventet lenge nok. :tristbla:

Endret av blå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse lykke til! Håper du får to kjempeblå når du tester!!

Det håper jeg også hi hi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 3 uker senere...

HURRA!!!!!

Nå er jeg nesten helt sikker. Har tatt testen, og det var en strek der, den var veldig svak, men den var der...............Jeg håper ikke jeg har tattt feil, eller har ønsketenkt frem den streken.

Nå gleder jeg meg bare til Blåmann kommer hjem for å fortelle han om Vesleblå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk alle sammen. Nå håper jeg bare at det går bedre enn forrige gang. :tristbla:

Men man må jo holde motet oppe :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg tatt testen igjen, og den var helt klar.

Jeg har Vesleblå i magen

I dag har jeg prøvd å skaffe meg en legetime, slik at jeg kan få en ultralyd så tidlig som overhode det er mulig å ta en ultralyd. Men der virker som om de motarbeider oss. Sender oss fra den ene til den andre, uten svar på noe. Og så endte vi opp med ingenting. :tristbla: Blir så frustrert jeg.

Endret av blå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig et menneske som forstår. Selv om jeg måtte vente veldig lenge, så kom jeg endelig frem til en lege som forstår min frustrasjon. Nå blir det legesjekk allerede neste uke. Og jeg håper jeg kan få meg en tidlig ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag tror jeg det er første gang jeg har merket det. Har vært skikkelig sliten i dag og sånn øm i hele kroppen. Dessuten har jeg begynt å bli ganske var på forskjellige lukter.

Det er jo litt fint også da å tenke på at man han en liten blå i magen :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har jeg vært hos første legetime. Det gikk som forventet det, har jo egentlig gjort det før. Urinprøve og blodprøver og hele den pakka der ? masse brosjyrer og sånt.

Det jeg vil er å ha en tidlig ultralyd, men dette kan vist ta tid. Nå har legen sendt et brev da, så det kan jo hende det blir litt fortgang da.......men ting tar så sinnsykt lang tid da, det er jo skremmende.

Så har jeg bestilt time hos jordmor, og det blir kjempespennende, det har jeg aldri vært med på før, har egentlig på føelsen at det blir mer ok det enn å gå til legen.

Kvalmen har desverre begynt å melde seg :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YES

Der var den tidlige ultralyden i boks allerede neste uke. Passer perfekt.

Endret av blå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...