Gå til innhold

Toalettsete til vegghengt Porsgrund-toalett.


Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Vi har et vegghengt toalett som vi sliter med å finne sete til. Rørleggeren som leverte det har ikke slike "småting" og mått i så fall ha bestilt det til oss. Vi vil gjerne finne noe som passer inn på badet og som ikke er i hvit, tynn plast.

Er det noen som vet om en butikk eller kjede som har et godt utvalg i slike seter? tenker da på godt utvalg i farger, ikke at de skal være så himla spesielle.

Toalettet er som sagt fra Porsgrund, er vegghengt og av den "spisse" typen.

Er også interessert i nettbutikker med godt utvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiller egentlig ingen rolle, bare jeg får tak i riktig farge og et sete som passer.

Har ikke satt noen grense akkurat, men er forberedt på å punge ut med ca 1000 kroner om vi finner et som er perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

kjenner en som har vegghengt toalett fra P, og de har hardt plastsete. Ta kontakt med P og hør hva de kan skaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke SÅ lett.

På sidene dems står det:

Vårt apparat for kundeservice består av 4 personer på ordrekontor og 3 personer på teknisk service. Disse tar for det meste seg av henvendelser fra våre grossist- og rørleggerforbindelser. Vi har dessverre ingen mulighet til å ta oss av henvendelser fra forbukere, slik at disse henvendelser må gå via rørleggeren hvor du har kjøpt dine Porsgrund Bad produkter.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Spiller egentlig ingen rolle, bare jeg får tak i riktig farge og et sete som passer.

Har ikke satt noen grense akkurat, men er forberedt på å punge ut med ca 1000 kroner om vi finner et som er perfekt.

Ok, da ligger nok det jeg mente i høyeste laget, men jeg legger inn info likevel.

http://www.pressalit.dk/pressalit/da-DK/pr...er/Hvad+passer/

Det finnes modeller for spisse skåler og andre modeller for runde skåler.

Dette er et dyrt merke, men kan kjøpes litt billigere i nettbutikker som selger vvs-utstyr.

Dette er veldig gode og stabile seter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

comfort har stort utvalg i seter. Ofte så trenger det ikke være spesiallaget for produsenten, men at bolteavstanden til festeordningen passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ser ut som jeg tok litt feil.

På nettsiden under selges pressaliteseter i plast også for under kr. 1000,-.

Sjekk først hos Pressalite hvilket sete som passer til din do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Går ut fra at enhver rørleggerforretning har sete som passer? Jeg har kjøpt dosete til samme do som deg på lille Finnsnes, så da skulle det ikke være noe problem i store Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i ørten forretninger og spurt/tittet.

Men enten har de hatt dårlig utvalg av farger (Hvitt og sort) eller så sier de at de ikke har til akkurat dette toalettet.

Muligens har de bare dårlig kunnskap, for vi fikk beskjed om at det er flere modeller/leverandører som har seter som passer.

Er ute etter et konkret tips om en butikk som har godt utvalg/utstilling i butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Er ute etter et konkret tips om en butikk som har godt utvalg/utstilling i butikk.

Du har jo fått både link til produsent og nettbutikk av meg.

Spør du egentlig om en butikk hvor du kan se setet først? tror kanskje jeg ikke helt forstår hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg har sett linken.

Aller helst vil jeg ha tips om en rørleggerforretning i Oslo som har stor utstilling og godt utvalg. Vil jo aller helst se dem "live" og få det med meg hjem med EN gang. Men jeg skal absolutt se på nettbutikken også.

Er bare så grundig lei av å farte rundt og ikke finne det jeg leter etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Joda, jeg har sett linken.

Aller helst vil jeg ha tips om en rørleggerforretning i Oslo som har stor utstilling og godt utvalg. Vil jo aller helst se dem "live" og få det med meg hjem med EN gang. Men jeg skal absolutt se på nettbutikken også.

Er bare så grundig lei av å farte rundt og ikke finne det jeg leter etter.

Ok. Pressalite har seter av god kvalitet, vi har dem selv.

Kan du ikke spørre Pressalite i Danmark om hvem som er importøren her i Norge, og så ringe dem og spørre hvem rørleggerforretning som selger dem.

Kanskje du også kan få se på dem hos en grossist. Vet det ligger en grossist i enten Bærum eller Oslo Vest som selger disse. De har jo ikke lov å selge til kunde, men kanskje de har showroom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...