Furstina Skrevet 17. august 2007 #922 Skrevet 17. august 2007 Hoppas allt går bra med barnen. Vi har varit i Norge lääänge i år och utan Intenet i minst lika lång tid.
Kipa Skrevet 19. august 2007 Forfatter #923 Skrevet 19. august 2007 til La Traviata og Furstina! Alt bra med barna ja :rødme: Vokser og trives, hyler og ler, smiler og griner... Travle dager!! Men i går hadde vi en heel kveld bare jeg og mannen, og 1000-vis av andre i Drammen by da ..var på elvefestivalen. Vi rocka til Postgirobygget, sang og skråla, drakk litt og så flørta vi og kosa oss til Katie Melua. Og så tok det helt av da Timbuktu spilte, for en kveld. Var dere på konsert i mørket sa Lukas i dag- var det kult...JA!! Det er vel kult man kan si det var. Herlig kveld altså!! :love: Og barna hadde vært så greie, mamma og mannen som passa. Alt hadde gått fint, Helena sovnet rundt ni som hun pleier, og Lukas fikk være oppe til da han også.Mormor har litt lengre kvelder enn oss, men det var jo lørdag... Litt uggen da jeg våkna av Helena sju i dag, men gikk seg til etter litt cola...
Fibonacci Skrevet 19. august 2007 #924 Skrevet 19. august 2007 Så gøy med en sånn kveld! :-D Gleder meg til vi skal ut og feire litt jeg. Snart bryllupsdag
Kipa Skrevet 28. august 2007 Forfatter #925 Skrevet 28. august 2007 hm, skal jeg legge ned hele dagboka tro..er jo helt elendig på oppdatering..men når jeg først sitter jher er det jo koselig også...hm tenke tenke tenke... Skal vaske badet, Helena sover. Lukas er i bhg. Hadde en super dag med begge i går gikk laaang tur med Helena i babybjøn, Ludde i bånd og Lukas løpende her og der - herlig! Om under to uker har vi en halvt- åring i huset, helt merkelig å tenke på...
Kipa Skrevet 31. august 2007 Forfatter #928 Skrevet 31. august 2007 (endret) Helena hater den grøten vi har gitt henne to uker nå, vips plutselig hater hun den. Skriker når hun ser den... Så i dag har vi kjøpt en ny..med eple og en annen smak...spennende! Jeg har fått ny veske av mannen i dag. JIPPI, en friis & company, grå driiitstilig om jeg skal si det. Fått penger og kjøpt selv, elsker den allerede. Lukas har fått seg pirat høstjakke ( for her går det i slike klær ja..tenker på debatten som har vært på barn & fam forum.. ) og Helena fikk en søøt olakjole name it, med bambi på, så nydelig den er, så Lukas. Og mora fant bukse som passa....kryss i taket! Nå er det vin og kos! Og ungene sovna halv åtte og åtte Endret 1. september 2007 av Kipa
Burpen Skrevet 3. september 2007 #929 Skrevet 3. september 2007 Her har jeg jammen meg en jobb å gjøre om jeg skal klare å oppdatere meg... Jeg skal jobbe med saken
Kipa Skrevet 3. september 2007 Forfatter #930 Skrevet 3. september 2007 den nye grøten var stor suksess!Hun gapte for hver skje, til hun ble lei.. Og i går fikk hun middagsglass, 4- 5 skjeer er stas også blir hun lei. I bunn og grunn er nan favoritten enda...men vi prøver med litt likevel. I går var det også stille i huset rundt åtte, helt merkelig, ble litt rastløs nesten, men ble jo hengende på facebook da...(svak) Sa til mannen at jeg ikke helt visst hva jeg skulle bedrive all den ekstra tiden jeg plutselig hadde fått. Han var såklart opptatt med noe snekring... Må bli litt flinkere til å gjøre noe nytte når barna er i seng!!! Og nytte kan være så mangt...
Gjest Madden Skrevet 4. september 2007 #931 Skrevet 4. september 2007 Nytte kan definitivt være så mangt.... Jeg klarer å finne nytteverdi i det aller meste... Synes ikke du skal legge ned dagboka di Kipa! Den kan jo bare ligge her da...og så oppdaterer du når du har tid og overskudd til det!
Jinx Skrevet 6. september 2007 #932 Skrevet 6. september 2007 Du må ikke slutte og skrive her nei.. Det er jo så koselig og lese om livet ditt! Og jeg angrer for at jeg sluttet og skrive i min dagbok :love:
Gjest Mayamor Skrevet 7. september 2007 #934 Skrevet 7. september 2007 Enig med de andre: ikke slutt å skrive dagbok. Jeg vet at jeg ikke er så flink lenger å skrive til deg, men har hatt en periode hvor jeg har vært litt redd for å skrive noe som kunne skade oss i rettsaken vi er oppe i. Klarer ikke å huske hva jeg har skrevet i alle dagbøkene mine alle disse årene; derfor ble det lettere å slette dem... Men slik som nå da niesen min døde; det var ikke like kjekt å skrive inne på forumet under vi som sørger. men det var så godt å skrive litt av seg. Så jeg tenkte at når overskuddet er litt mer tilbake; starter jeg opp en ny.
Kipa Skrevet 10. september 2007 Forfatter #935 Skrevet 10. september 2007 madden jinx pondusa mayamor Helena 1/2 år i går!!
Kipa Skrevet 15. september 2007 Forfatter #937 Skrevet 15. september 2007 (endret) Lille snupp har begynt å rangle om natta...aner ikke hva det kommer av, men det er sliiitsomt! - ingen tenner i sikte, men de kan jo ligger der uten at de synes og plage henne... Gutta er og kjøper fliser til badet oppe, som aldri blir ferdig..hektisk med 2 barn..og hund og litt kveldsjobbing på mannen ... Lukas er fortsatt BARE god med Helena, han sier når hun gråter- jeg skjønner at du er liten, kan dere tenke dere sånn storebror! :rødme: Det letter utrolig mye, når hun gråter sier han du må nok vugge henne til søvn eller kanskje hun er sulten- svaret på alt... han sitter med henne, synger for henne og hun smiler stort når han kommer. Hun har også begynt å le, av glede når jeg eller pappa'n kommer, om han har vært på jobb feks og hun ser han for første gang den dagen, ler hun! 6 mnd kontroll, tok et lite forsøk på krabbing til ære for helsesøster..imponerte stort! 7920 g og 67 cm, stor og nydelig!! Endret 15. september 2007 av Kipa
Kipa Skrevet 16. september 2007 Forfatter #938 Skrevet 16. september 2007 den første tannebissen titter fram! en liiiiiiten del av den i hvertfall :rødme:
Kipa Skrevet 18. september 2007 Forfatter #940 Skrevet 18. september 2007 - og der er tann nr 2 på vei fram. :rødme: natta har vært rotete, så jeg legger meg nå. Ikke er hun grinete bare veldig våken! mannen sliter med svimmelhet, 5 . dagen i dag..bekymra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå