Gå til innhold

livet videre

Kipa

Anbefalte innlegg

Hei Jinx! :klem:

Lukas kom 9 dager over termin han..Men denne gangen har jeg jo hatt en merkelig følelse av at babyen kommer før..Og med alle de kynnerne jeg har blir mistanken større. Men man kan jo bare vente å se. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Det flotte/dumme med å være gravid er at en vet ikke med sikkerhet når babyen vil komme ut og hvordan det hele forløper seg...

Men for de fleste er de siste ukene L A N G E... :klem:

Kjempefint navn på prinsessen. :hjerte:

Kjenner til det med tiltaksløshet til tider.

Nå for eksempel skulle jeg heller gått ut på kjøkkenet og begyndt på middagen.

Men sitter her enda jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er også hjemme idag, og det er klart det merkes :ler:

Men du? Det høres ut som du trenger HVILE!!! :klem:

Endret av Jinx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre veldig normalt med masse kynnere

ved flere graviditeter. Jeg syns det blir bare verre og verre.

Sist hadde jeg kynnere hele tiden fra uke 4 :ler:

Ble derfor sykmeldt veldig tidlig.

Kynnere er jo en påminnelse til deg om at du må ta det roligere.

Men det er forferdelig slitsomt da.. :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort litt småting i går, så samvittigheten ble renere.. ;) Jeg fikk også brukt tiden godt med Lukas og detv ar jo det som var meningen. Da mannen kom hjem fra kveldsjobb vasket jeg badet og støvsugde.

Vi har stått opp i god tid i dag, så jeg sitter og pusser tenner her.. ;) Lukas er fiks ferdig, sitter og ser på playhouse disney. Han har på seg cars jakke og er veldig fornøyd, tiltross for ullundertøy... :ler: Mandag da vi bare måtte ha det i bhg for første gang var han rasende...nå vil han gjerne ha det på, og godt er det. Er litt mildere men ikke langt unna 10 kalde!

Jeg får få på meg litt klær jeg også da. har planer om å hjem til sofaen og se en film.. :sjenert: Mannen henter i dag.

I morgen tror jeg også mannen skal jobbe litt. Lurer på om jeg og lukas skal ta en liten shopping..tenkte han skulle kjøpe et kosedyr til babyen, jeg skal ogå ha en uro til å ha over senga( hadde sånn med lyd som snurrer rundt til Lukas men den er i blått... :sjenert: venninne N skal ha gutt så hun får låne den.., så kjøper vi en annen :sjarmor: ) og en sånn liten uro -sak til vogna. Den vi hadde ble borte..

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte meg et flunkende nytt Kamille..Sjelden jeg unner meg sånt nå..Får jo foreldre og barn i posten..og Se & hør blir det til at vi kjøper. Men det er her er et sånt kose- blad. Så da skal jeg kose meg! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov bort hele formiddagen..kanskje like greit, for i morgen skal mannen jobbe..

Har kost meg med å mimre tilbake til svangerskapet med lukas i magen, lest om de to siste mnd'ene av det. Og det var forskjell ja! :overrasket: Jobba overtid inntil siste uka og bare freste rundt med masse energi..Lange kveldsturer hver dag og....og..skikkelig prakt eksemplar :ler:

- Stønn. Nå gjør jeg jo ikke no' :sur:

I helgen skal jeg få gått gjennom alle klærne!!! Mannen skal sette sammen skuffene til Lukas nye kommode og den skal fylles med hans klær, da er det bare og vaske og brette småklær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkna av at Lukas kom inn til oss ved fem..skikkelig snørrete og tett. Tok han med ned, så han fikk litt drikke og vært litt oppe for å puste bedre..Hadde feber, ikke mye- 37,9- men normalt har han 36, 5 så jeg forventer mer.. :forvirret: Vi var oppe en stund før han la seg igjen. Stod opp med pappa'n. Nå er vi begge oppe, mannen er på jobb, og jeg tror jammen at jeg har feber også.. :sur: Lukas har ikke så mye at han trenger hvile...han leker i full fart der oppe. Håpe det ikke blir noe ut av det!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig hilsen, La Traviata :klem:

Lukas sin feber gikk over i løpet av dagen i går, herlig. Han sov endel på dagen og slappa av resten av den..og vips frisk og rask! :) Og jeg ble også bedre og ikke no' feber.

Fikk satt sammen hele kommoden i går, og jeg fikk gått gjennom en haug til med klær, sortert litt og kasta litt..

34 uker idag! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Lukas er så fint navn!! Har tenkt på det til gutten vår som er ventet i begynnelsen av mars.

Supert at feberen gikk over. Ikke noe er bedre enn friske barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en koselig hilsen, :klem: marthepia

Vært sosiale i dag. Besøkt mamma's svigermor. Hun ble så glad da vi kom, og Lukas koste seg og viste sin aller beste side :smilbla: På veien hjem spiste vi middag hos mamma og mannen, og klokka går jo alltid så fort så vi var ikke hjemme før halv åtte. Lukas var trøtt da, og fornøyd over dagen. Han og mannen har gått tur og vært og akt i dag, så han har fått mye ut av dagen.

Jeg måtte bare ha noe mat og en kopp te, så da ble jeg sittende her gitt.. ;) Skal opp og rydde videre i babyklær, begynner å se en ende på det nå. Og klærne til lukas er i hans nye kommode.

I morgen må jeg låne bilen til mamma og gå hjem fra hennes jobb etter Lukas er levert. Bilen vår begynte å kødde på veien hjem, hjulet låste seg, og det tar jeg ikke sjansen på alene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker godt hvordan det var etter termin, jeg bare ventet og ventet.. :sjenert:

Håper du får en kjapp og grei fødsel! :klem:

Fine navn på ungene dine! ;)

Æsj, ja ekkelt når bilen kødder..

Vet hvordan det er å bli sittende fast på KG ja! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, Whisper! :klem:

Har sittet og kost meg med nyfødt bilder og fram til 6 mnd av Lukas, sukk for en herlig baby! :hjerte: og for en herlig stor gutt han er nå! :hjerter_rundt: Kjente meg så inmari stolt av han da vi var på besøk i dag. Kjekk med kortklipt hår, kule ola- bukser, høyhalsa polo og v- genser med ruter. :hjerte:

- mamma'n tar snart helt av av stolthet... :legrine:

og snart har jeg to! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Hei Furstina og Jinx!

Ikke noe er bedre enn fornøyd gutt som viser det så tydelig. :hjerte: Våkna i dag av en blid stemme som vekker meg, og blid var han helt til jeg sa hadet og han løp inn til vennene sine på avdelingen :rosasmil: Herlig, for en mamma og levere da! ;)

De som fulgte meg da Lukas var nyfødt og fremover husker kanskje hvor rolig og "snill" baby han var også...Han har stortsett vært en veldig fornøyd gutt fra han var født. Vi har nesten ikke trøbla med noe- om vi ser bort fra de første månedene med pupping som ikke gikk. Men han var faktisk fornøyd da og. Derfor vi ikke merket noe helller... :sjenert:

- Men så er det "alle" da som sier man får jo en av hver ...så vi venter vel på den urokråka vi nå da... :ler: Selv tror jeg at det har med hvordan man er også..men det blir jo spennende! ;)

Har lånt bilen til mamma i dag, og gikk fra jobben hennes etterpå, en tur på 45 minutter, kaldt- men deilig å gå!

I går fikk jeg ordnet siste rest med klærne, og i dag skal jeg finne fram de aller minste og vaske og legge dem i skuffer. Skal vaske sengetøy og ta inn senga også :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres så søt ut! :hjerter:

:ler: Kanskje neste blir urokråke ja!

Men... den neste KAN jo bli like rolig som Lukas også. ;)

Jenta vår er rolig og snill. Føler meg heldig!

Sover masse også.

Ha en fin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært super effektiv helt til nå, så nå skal jeg slange meg på sofaen til yndlingsgutta mine kommer hjem om litt over 1 time. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...