Gå til innhold

Hva gjør du med dobørsten?


Lemming

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Eller kanskje det er du som er helt fjern siden du ikke fikk med deg at de hadde brukt en oppvaskbørste som dobørste....

Det gjør ikke personen i kolleltivet noe smartere for det...Han hørtes helt idiot ut uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catwoman

Heller klor i beholderne og lar den stå i det en stund.

Ellers så får den jo jif eller lignende såpe på seg når jeg vasker doen med den, pluss rent vann fra doen.

Men jeg ser på dokost som forbruksvare, ikke et enganskjøp, så jeg skifter den ut ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det gjør ikke personen i kolleltivet noe smartere for det...Han hørtes helt idiot ut uansett.

Vel, han er langt fra idiot, tror ingen ville mistenkt han for det ansikt til ansikt:-) Men den generelle hygieniske standarden i dette kollektivet var ikke særlig høy, og han reagerte vel ikke på at det lå en uvanlig skitten oppvaskbørste et sted på kjøkkenet. Jeg har aldri vært i det huset (over en treårsperiode) uten at fjorårets oppvask står rundt omkring, og som nevnt var vedkommende helt nyinnflyttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller klor i beholderne og lar den stå i det en stund.

Ellers så får den jo jif eller lignende såpe på seg når jeg vasker doen med den, pluss rent vann fra doen.

Men jeg ser på dokost som forbruksvare, ikke et enganskjøp, så jeg skifter den ut ofte.

Samme gjør jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kjøper nye konstant jeg nå for tiden. Valpen vår stikker av med alt og dokosten finner jeg alltid under Rhodedendronbusken i hagen til alles syn og skue ;)

Den får aldri tatt sin første dobesøk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Det gjør ikke personen i kolleltivet noe smartere for det...Han hørtes helt idiot ut uansett.

Fordi han brukte en oppvaskbørste på kjøkkenet til å vaske koppene med? Eller skal man automatisk gå ut ifra at det som er på kjøkkenet har vært nede i do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør ikke personen i kolleltivet noe smartere for det...Han hørtes helt idiot ut uansett.

Ja, kjempeidiot som trodde at oppvaskbørsten var ment til oppvask....

Jeg har forøvrig større problemer med herrer som bruker den splitter nyinnkjøpte oppvaskbørsten til å vaske grillen med........ :sur: istedenfor å ta frem den gamle.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gråmus

Mon tro hva mongolere tror vi vestlige gjør med dobørsten?

Var en gang i mongolia, hos en nomadefamile som hadde slått seg inn på vestlig turisme. På utedoen sto det en dobørste... :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mon tro hva mongolere tror vi vestlige gjør med dobørsten?

Var en gang i mongolia, hos en nomadefamile som hadde slått seg inn på vestlig turisme. På utedoen sto det en dobørste... :legrine:

:ler::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rabarbra-Guri

jeg har gått over til disse nye dobørstene som kan kastes i do. mye mer hygiensik.

syns de gamle dobørstene er ekle jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Pleier dere å rengjøre dobørsten deres?

Hva gjør dere for å rengjøre dobørsten deres? Heller kokende vann over den? 

Hvor ofte rengjør dere den?  Hver gang den har vært i bruk?

*nyskjerrig* :ler:

har den min 3 mnd, da kjøper jeg ny. børster toalettet hver dag, så fyller jeg wc med klorin og lar børsten stå i toalettet. Fyller en skvett klor i beholderen også.

fins ikke verre enn et flott bad,men så står det en sliten misfarvet dobørste der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
:ler:  :klappe:

Som kan kastes i do?!? Disse har jeg ikke hørt om. Hvordan ser de ut da? Det hørtes genialt ut. Hater dobørster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Karro i.i.
Jeg kjøper ny på IKEA etter at jeg har brukt dobørsten. Etter det begynner den å klø.

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man vasker toalettet så har man i masse av ymse slag, alt etter hva folk bruker her. Men for å få vasket må jo denne dobørsten oppi do også :ler: . Og da får den jo masse såpe på seg. Når jeg er ferdig å vaske så skyller jeg jo ned i doen og skyller dobørsten (ikke verken oppvask- eller tannbørste nei... :sjarmor: ) i samme slengen.

Forøvrig kjøper jeg disse billige fra Ikea og bytter relativt ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper ny på IKEA etter at jeg har brukt dobørsten. Etter det begynner den å klø.

:ler2::ler2::ler2:

Oj ojoj, nå fikk jeg latterkrampe gitt

Hvor klør det, i do?

Eller har du i likhet med mongolerne misforstått bruken av dobørste

:klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff-skjønner at jeg må skjerpe meg men jeg vasker den jo i do og da er det gjerne noe jif i det vannet som er der. Det gjør jeg hver gang, en sjelden gang bytter jeg de ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...