@riel Skrevet 3. august 2006 #61 Del Skrevet 3. august 2006 Ønsker dere masse lykke til i Spania og håper at bryllupet blir helt fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 6. august 2006 #62 Del Skrevet 6. august 2006 Nå er det ikke lenge igjen!! Tenker på deg, håper du har det bra og at alt har ordnet seg... tenkte jeg skulle ha en liten nedtelling for deg jeg da, siden du ikke får gjort det selv 4 DAGER IGJEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 8. august 2006 #63 Del Skrevet 8. august 2006 2 DAGER IGJEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. august 2006 #64 Del Skrevet 9. august 2006 Ånei, jeg fikk ikke sagt hade og lykke til til deg før du dro! Hade bra, og lykke til!!!! Ps: bilder og hele historien må serveres når dere kommer tilbake! stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 9. august 2006 #65 Del Skrevet 9. august 2006 1 DAG IGJEN!!! I MORGEN ER DEN STORE DAGEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 9. august 2006 #66 Del Skrevet 9. august 2006 I morgen gifter du deg:hoppe: (Akkurat som du ikke vet det ) Håper virkelig at alt har ordnet seg for dere der nede!!!! Skal tenke maaaasssse på dere i mårra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 10. august 2006 #67 Del Skrevet 10. august 2006 Gratulerer så mye med dagen!!! Håper alt har ordnet seg for dere i Spania, gleder meg til å høre alt når dere kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 10. august 2006 #68 Del Skrevet 10. august 2006 GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN!! Håper du har hatt og fortsatt får en strålende dag. Gleder meg til referat og bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 10. august 2006 #69 Del Skrevet 10. august 2006 GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 11. august 2006 #70 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Gratulerer med dagen!!!!! :hoppe: Gleder meg til referat og bilder! Endret 11. august 2006 av Teria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 14. august 2006 #71 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Gratulerer som kone og mann Håper dere hadde et nydelig brylup i vakre Spania Endret 14. august 2006 av @riel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 16. august 2006 Forfatter #72 Del Skrevet 16. august 2006 Hola alle sammen Da er vi tilbake som mann og kone Vi har hatt en uforglemmelig tur med mye tull og mange gleder Er på vei til campingen nå for å nyte siste rest av ferien før hverdagen kommer Kommer tilbake med historien når vi kommer hjem igjen, men jeg har lagt til noen bilder som man kan se på hvis man vil Ligger rett under her Tusen takk alle sammen for alle lykkeønskningene og gratulasjonene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 16. august 2006 Forfatter #73 Del Skrevet 16. august 2006 Hola alle sammen Da er vi tilbake som mann og kone Vi har hatt en uforglemmelig tur med mye tull og mange gleder Er på vei til campingen nå for å nyte siste rest av ferien før hverdagen kommer Kommer tilbake med historien når vi kommer hjem igjen, men jeg har lagt til noen bilder som man kan se på hvis man vil Ligger rett under her Tusen takk alle sammen for alle lykkeønskningene og gratulasjonene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 16. august 2006 #74 Del Skrevet 16. august 2006 Åh, så fine dere var!!!!! GRATULERER MASSE Så ut som alt ordnet seg til det beste til slutt, tross denne fryktelige dama i Spania Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 18. august 2006 #75 Del Skrevet 18. august 2006 Ååhh, så flotte dere var!! Gratulerer så mye! Veldig godt å se at dere ble gift Gleder meg til å høre mer om bryllupet deres Nyt resten av ferien deres og hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 22. august 2006 Forfatter #76 Del Skrevet 22. august 2006 hei og Da er jeg tilbake etter en deilig ferie Bryllupet vårt: Vi har hatt mye uflaks og mange bekymringer... og det startet ikke så bra heller Det begynte på flyplassen, hvor jeg ikke fikk lov til å henge opp kjolen (som vi da hadde behandlet som porselen hele veien så den ikke skulle bli skrukkete) inne på flyet. Vi måtte legge den over setene, det var nr før jeg begynte å Men ok- ikke noe å gjøre ved... Så når vi kom på flyplassen og endelig fikk praiet en taxi, viste det seg at vi hadde fått tak i den ene sjåføren som absolutt ikke viste veien Så etter veldig lenge måtte vi bare si at han skulle stoppe og sette oss av.. Så der sto vi da... med 2 kofferter, brudekjole, dress og taxifri poser.. midt i ingenmannsland- på ett fortau i 40 varmegrader... Vi hadde tidligere ringt de vi hadde leid hus av og spurt om de kunne snakke med denne herremannen som bare kunne spansk, hvor de påstår at de som driver med utleie og salg av spanske hus ikke kunne snakke spansk, hmmmmm.... Vi fikk ringt de opp igjen fra fortauskanten og fikk forklart dem hvor vi sto, så de måtte komme å hente oss. Så da vi kommer til huset får vi beskjed at vi klarte oss ikke der uten bil- synd vi ikke fikk beskjed om det når vi leide huset da.... men vi var enige i det for det var på toppen av ett stort fjell dette huset lå og langt fra sentrum å gå- ja... Så vi tok taxi til sentrum for å ordne bil- midt i siestan deres... Fikk endelig tak i mannen til denne fruen vår, hvor han klarer å si at de har egne avtaler med ett bil firma, som også kunne ha hentet oss på flyplassen- "er det mulig!!" men-ok- etter 6 timers tråkking i sentrum får vi endelig tak i bil og ferien kunne begynne Bryllupet: Her ble det mange forandringer... Men fruen la seg i selene for å redde sitt gode navn og rykte. Dagen startet stille og rolig ved basseng kanten. Vi dro til frisøren og ble virkelig tatt godt vare på Der kom veteran bilen og hentet min forlover, pappa og meg, og full av glede og nerver dro vi avgårde. Først gikk barna med roseblader som de stødde langs en rød løper på vei ned til palmehaven hvor det var pyntet kjempe flott og alle sto å ventet.så gikk min forlover og så kom pappa og jeg. det var en nydelig seremoni med en kjempe flott prest (en dame) Vi hadde to sanger, den ene var "you raise me upp",og den andre var" ingen er så nydelig som du" Etterpå ble det sjampanje og mye latter og kos. Mamma,min søster og stefar hadde tatt turen med bil fra norge for å komme å se på bryllupet- det var en stoor overraskelse På vei til gamlebyen hvor vi skulle spise punkterte jammen bilen Der satt vi baki og drakk sjampanje og koste oss da bilen plutelig hoppet noe veldig Sjåføren og vi måtte ut å få skiftet, og en haug med biler stoppet for å hjelpe til- vi kom oss av gårde til slutt Vel oppe i gamlebyen ble vi satt av der resten av følget stoå ventet.. Torget var fult- men når vi kom sto plutselig hele torget i ring og ropte " lenge leve brudeparret på alleslags språk Over alt hvor vi var tutet bilene og folk ropte og vinket (sånne ting opplever man ikke her-synd egentlig!for å bli hyllet på den måten var helt utrolig ) Middagen var en kjempe suksess!!! etter mange taler god mat og rett før kaken sovnet vår minste oppå slepet til sin mor med jakka til pappan oppå seg- stakars var sliten da Men vi satt å spiste kom det inn ett par fra gaten.. de spilte og sang to snger for oss- blant annet "ave maria" og den damen hadde en helt fantastisk stemme Så gikk turen for oss til ett hotell hvor vi fikk president suitte (åssen skriver man egentlig det a..?? ) Og resten av følget dro tilbake til huset og festen var over Det ble en utrolig minnerik og helt fantastisk dag!!!! Den var verd all frustrasjonen. Vår frue tok seg ikke betalt for jobben hun gjorde, fordi ting hadde blitt som det hadde blitt i forkant Vi har heller ikke betalt for resten av bryllupet- går å venter på en konto å sette den inn på... Men kanskje er vi utilgjengelige noen mnd vi også sånn hun var... neida hun sa hun hadde sendt oss en mail før vi dro fra spania- men den har ikke kommet.... og ikke svarer hun igjen når vi tar kontakt heller (som før) så vi får se om vi får betalt henne, hvis hun vil ha penger da...-noe en skulle tro hun ville!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 23. august 2006 #77 Del Skrevet 23. august 2006 Tross uflaks, bekymringer og problemer, så høres det ut som om dere hadde en fantastisk fin dag. Og kanskje et nesten gratis bryllup... Glad på deres vegne at alt ordnet seg til slutt og at dere ble godt gift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. august 2006 #78 Del Skrevet 23. august 2006 ÅÅÅååååå, så nydelig!!! Det er gledestårer, altså Alt hørtes så nydelig ut, og bildet var jo utrolig rørende ... sitter her og nesten gråter jeg ... Du ligner forresten litt på svigerinnen min Litt kjedelig at dere har fått så mye motgang, men dere har vært flinke og gjort det beste ut av det, slik at dagen ble kjempefin uansett! Nesten litt sjarmerende at bilen punkterte og dere satt der og drakk champagne;) Lokalbefolkningen i Spania høres helt herlig ut! Utenom de som ikke kan veien, når man er drosjesjåfør! og de som ikke holder avtaler og slikt da, såklart Nå må dere nyte å være nygifte! (noe jeg er helt sikker på at dere gjør ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 25. august 2006 Forfatter #79 Del Skrevet 25. august 2006 Tusen takk Teria og milla27 Jo det var en fantastisk dag og vi nyter nå dagene som gifte Men ting er ikke ferdig enda.... Hadde en avtale med fruen før vi dro (som nevnt over) Men nå har vi mannen hennes på tlf støtt, han er sur og grinete og er fast bestemt på at vi må betale NÅ,selv om de ikke har holdt sin avtale med at hun lovet å få tilbake ett depositum på 800 kr for slett vask av casita`n som to av våre skulle bo i.det var sopp på sengetøy, rant møkkete vann ned fra airkond.. osv. vi skulle ikke betale før hun hadde ordnet dette, ikke har vi fått cd`n fra fotografen som tok bilder i frisørsallongen heller... Og ikke har vi fått noen spessifisert regning heller, og på topen av det mener han at vi skal betale nesten 400 kr mer for at han skal slippe gebyr når han tar ut pengene sine-ingen som betaler mine gebyr når jeg tar ut i utlandet.... Og det er noe jeg mener burde vært innbakt i den summen vi har fått og at det hadde vært en reging som var spessifisert! Det eneste vi vet er at presten kostet 350 Euro, resten er ett mysterium...det vil si at det er en stor sum som ikke er spessifisert.så for alt jeg vet kan de ha lurt oss så mye de vil.. Men nå har vi betalt og vi betalte 90 kr ekstra (ikke fortjent) Det er ca det det ville kostet å ta ut banken der... for jeg har nemmelig ringt banken og sjekket tross mye tull... har vi en herlig dag å se tilbake på, og jeg har vel nå kikket i hjel bildene og video filmen morro!!!!! Så nå håper jeg vi er ferdig med disse menneskene og kan leve lykkelige resten av livet Noen som vet hvor lang tid det kan ta før man får ekteskapspapirene?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 25. august 2006 #80 Del Skrevet 25. august 2006 Takk for hilsen i dagboka mi. Har nettopp lest din og er nesten glad jeg ikke har sett den før etter at bryllupet deres er ferdig. FOR et styr du har hatt, ble helt stressa når jeg leste, enda jeg visste det gikk bra på slutten(tyvleste slutten før jeg leste resten). Var nesten som å se en thriller det her, pulsen min steg hvertfal noen hakk da alt var på det meste med TULL BALL. Men nå ser jeg jo at dere er lykkelig gift, og for noen flotte bilder av dere. Du var virkelig en nyyydelig brud. Og for en fantastisk kjole. GRATULERER så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå