Mrs N Skrevet 26. november 2007 #2681 Skrevet 26. november 2007 Deilig med nytt hus ja. Vi lever fremdeles i pappesker til en viss grad, men håper på å få gjort en del denne uka. Du må ikke gjøre for mye nei. Viktig å ta vare på deg selv nå
Gjest imli Skrevet 26. november 2007 #2682 Skrevet 26. november 2007 Så moro med nytt hus da Ikke overanstrenge deg nå da.
Eeyore Skrevet 26. november 2007 Forfatter #2683 Skrevet 26. november 2007 Neida, det har blitt en veeeldig rolig start på uka, med mye KG nå på morgenen Men nå får jeg vel begynne å gjøre noe fornuftig her....
Kykkelikokos Skrevet 26. november 2007 #2684 Skrevet 26. november 2007 Gratulerer med innflytting i nye-huset! Tenker det er deilig å ha kommet i hus, ja. Heldiggrisen som har steamdusj, da. Det høres digg ut!
Impala Skrevet 26. november 2007 #2687 Skrevet 26. november 2007 Grattis med innflyttingen Nå må du ikke slite deg ut med å få alt på plass da, det viktigste er å lytte til kroppen
Eeyore Skrevet 27. november 2007 Forfatter #2689 Skrevet 27. november 2007 Gratulerer med innflytting i nye-huset! Tenker det er deilig å ha kommet i hus, ja. Heldiggrisen som har steamdusj, da. Det høres digg ut! Ja, det er sikker deilige det, men uten bruksanvisning tror jeg at jeg trenger litt bedre tid enn hva jeg har om morgenen til å finne ut av det Grattis med innflyttingen Nå må du ikke slite deg ut med å få alt på plass da, det viktigste er å lytte til kroppen Etter denne helgen har jeg lært veldig mye om hvordan kroppen reagarer som gravid ja. Nå her heldigvis det værste over, så det går nok bra heretter Prøv igjen nå da? Nei... Nå gir jeg opp...
Eeyore Skrevet 27. november 2007 Forfatter #2690 Skrevet 27. november 2007 Når jeg kom hjem igår hadde Heffalompen malt hele soverommet Hadde egentlig tenkt å begynne på skapene, men etter at jeg hadde laget middag, og vasket ferdig hele 1.etasje, så ble det litt sent. Ikveld skal jeg på møte, så om ikke Heffalompen er så fantastisk snill at han gjør det idag, for jeg ta litt imorgen før senvakten. Så jeg har faktisk håp om å få flyttet inn på soverommet før helgen er omme Vi hadde egentlig tenkt å bruke deres barnerom som kontor og skulle derfor male litt, men nå er vi ikke helt sikre lenger, så kanskje vi slipper å male noe mer enn soverommet. Det hadde vært deilig!
Kykkelikokos Skrevet 27. november 2007 #2691 Skrevet 27. november 2007 Vi har bestemt oss for å bruke rommet med nedtrekk-sengen som hovedsoverom når gjestene våre har dratt etter jul. Sengen får heller bare være i veggen, så kan vi eventuelt bruke den ved en senere anledning hvis det skulle bli behov. Vaske hele 1. etg? Hadde ikke de som flyttet ut vasket ut etter seg?
Eeyore Skrevet 27. november 2007 Forfatter #2692 Skrevet 27. november 2007 Jo, men når vi flyttet inn i regnvær så ble det jo ikke akkurat pent på gulvet... Dessuten hadde ikke rengjøringsbyrået de hadde brukt vært veldig flinke nei... Badet og særlig dusjen skal nok gås grundig over til helgen ja...
Kykkelikokos Skrevet 27. november 2007 #2693 Skrevet 27. november 2007 Nei, det er jo sant. Det blir fort skittent under innflytting. Håper at rengjøringsbyrået som skal brukes i nye huset vårt er flinke. Irriterende å måtte gå over ting som i utgangspunktet ikke skulle behøves å vaskes på nytt.
Liljen Skrevet 27. november 2007 #2694 Skrevet 27. november 2007 Hei hei Gratulerer med innflytting :juhu: Er nok herli å være på plass, selv om det enda er litt igjen å gjøre Håper du får en fortsatt flott dag store
Mrs N Skrevet 27. november 2007 #2695 Skrevet 27. november 2007 Rengjøringsbyrå? Det er ikke vanlig å vaske huset når man flytter ut her i landet. Egentlig så tror jeg at de som bodde her aldri har vasket huset
Impala Skrevet 28. november 2007 #2696 Skrevet 28. november 2007 Når vi flyttet sist så hadde de som vasket huset gjort så dårlig jobb at de måtte komme tilbake og vaske mer. Gjett om hun dama var sur da Men jeg måtte likevel vaske godt flere steder, for jeg syns ikke det var bra nok selv om hun sa at det var det
Flying Skrevet 28. november 2007 #2697 Skrevet 28. november 2007 Så flinke dere har vært! Gratulerer med å være i hus! Så deilig da. Nå kan dere bare surre og bruke tiden på å komme helt i orden. Pass på deg selv og ikke slit deg helt ut!
Eeyore Skrevet 28. november 2007 Forfatter #2698 Skrevet 28. november 2007 Nei, det er jo sant. Det blir fort skittent under innflytting. Håper at rengjøringsbyrået som skal brukes i nye huset vårt er flinke. Irriterende å måtte gå over ting som i utgangspunktet ikke skulle behøves å vaskes på nytt. Jeg tror dessverre ingen rengjøringsbyråer er så nøye som den en selv ville vært Hei hei Gratulerer med innflytting :juhu: Er nok herli å være på plass, selv om det enda er litt igjen å gjøre Håper du får en fortsatt flott dag store Takk, synes egentlig det har gått overraskende fort å komme på plass. Hjelper godt når Heffalompen er ivrig også da Rengjøringsbyrå? Det er ikke vanlig å vaske huset når man flytter ut her i landet. Egentlig så tror jeg at de som bodde her aldri har vasket huset Vasker man ikke etter seg? Æsj, så de synes det er helt greit at andre ser hvor møkkete man har hatt det? Når vi flyttet sist så hadde de som vasket huset gjort så dårlig jobb at de måtte komme tilbake og vaske mer. Gjett om hun dama var sur da Men jeg måtte likevel vaske godt flere steder, for jeg syns ikke det var bra nok selv om hun sa at det var det Det er så kjedelig. Forsinker liksom hele prosessen. Så flinke dere har vært! Gratulerer med å være i hus! Så deilig da. Nå kan dere bare surre og bruke tiden på å komme helt i orden. Pass på deg selv og ikke slit deg helt ut! Takk, nå går jeg bare å gleder meg til å julepynte
Eeyore Skrevet 28. november 2007 Forfatter #2699 Skrevet 28. november 2007 I går ringte Heffalompen meg på jobb og lurte på om vi i det hele tatt skulle gidde å bruke tid på å male skapene. Vi har unsett tenkt å ta soverommet ordentlig til sommeren og lage skyvedørsgarderobe. Så vi ble enige om å ta ut skapene allerede nå, kjøpe sånn innredning vi vil ha og så bare ha et forhent forran frem til sommeren. Så når jeg kom hjem sent og sliten etter møte igår kveld hadde han gjort ferdig hele soverommet Det er drømmemannenen sin det :rødme: Og faktisk ble soverommet riktig så fint, selv om det er gjort i hui og hast. Nesten så vi lurte på om vi skulle gidde å gjøre det omigjen Men skapene hadde selvsagt stått der lenge, og det var lagt gulv inntil de, så da må vi uansett rive opp gulvet etter hvert. Uansett så er det veldig levelig frem til sommeren Julegardiner er dermed et sorgens kapittel... Utvalget er utrolig dårlig og de ha ikke fler igjen av de jeg kjøpte ifjor, så jeg kan ikke supplere Er det noen som har tips om gardinbutikker utenom Kid, Hansen&Dysvik, Princess og Jysk?
Gjest imli Skrevet 28. november 2007 #2700 Skrevet 28. november 2007 Moro å ha nytt hus til jul da Blir nok kjempefint!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå