Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lagt inn tråd om det på ris og ros.. Mange med samme problemet, men ikke så mange som sier ifra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei, vennen :)

Og takk for sms i dag. Du er snill du :klem:

Håper ikke du sliter deg helt ut i flyttinga.. Passe på deg selv vet du.

store :klemmer:

Skrevet

Da har jeg vært på legekontroll igjen. Alt så bra ut :) Hjerterytme på 148 og symfysemål på 20,5. Det var litt over den røde linjen, men legen sa hun heller målte for mye enn for lite og at jeg ikke skulle bekymre meg så lenge jeg fulgte linjen jevnt.

Har visst blodtype A- da... Det er vel ikke så veldig risikofylt, men jeg må tilbake for ny prøve rundt uke 32, og så må jeg vel få en sprøyte før eller etter fødselen tror jeg...

Begynner å få kontroll på flyttingen nå. Fortsatt litt som må ned i esker og inn i containeren før den går på fredag, men det skal nok ordne seg. Og stress blir det vel alltid uansett sånn på slutten :fnise: Lurer litt på hva vi skal gjøre på fredag, når containeren er dratt og vi ikke får huset før lørdag... :sjenert: Blir vel middag og TV-kveld hos svigers regner jeg med. Den senga vi skal ha i nyhuset (min gamle) står hos mine foreldre, og den vi har nå (Heffalompen sin) skal til de, så det ordner vi på lørdag. Så natt til lørdag har vi kun en seng her...Hm... :sjarmor:

Skrevet

God dagen, vennen.

Og takk igjen for sms :)

Så godt å høre det gikk bra hos legen :) Alle mål er kjempefine, så du kan trygt slappe av ja.

Tenk at dere flytter i helgen da :hoppe: Det blir spennende.

Skal nok bli godt å bli ferdig tenker jeg :jepp:

Skrevet

Ser at det er noen som har ting på stell, her.. Det har ikke vi. Hehe. Men vi ligger en uke etter dere med flyttingen da :) Pakket ned ting på badet i går, og tenkte jeg skulle begynne så smått på noen av kjøkkentingene i dag.

Skrevet
God dagen, vennen.

Og takk igjen for sms :)

Så godt å høre det gikk bra hos legen :) Alle mål er kjempefine, så du kan trygt slappe av ja.

Tenk at dere flytter i helgen da :hoppe: Det blir spennende.

Skal nok bli godt å bli ferdig tenker jeg :jepp:

Takk i lige måte :klem:

Ja jeg gleder meg ordentlig til de to rommene er ferdig malt, og jeg kan begynne på juleforberedelsene.

Det er så aritg at dere endelig flytter altså!!!

:klemmer:

Ja, det er godt at den lange ventetiden endelig er over. Så nå er det bare å begynne å vente på mars :fnise:

Ser at det er noen som har ting på stell, her.. Det har ikke vi. Hehe. Men vi ligger en uke etter dere med flyttingen da :) Pakket ned ting på badet i går, og tenkte jeg skulle begynne så smått på noen av kjøkkentingene i dag.

Pøh, jeg tror ikke du ligger dårlig an! Du har jo stålkontroll og har allerede time hos ny jordmor og tenkt på barnehageplass.

Og om du allerede har pakket badet vil jeg si du ligger veldig godt an, for det har ikke jeg enda... :sjenert:

Skrevet

Heffalompen har pakket ned pc'n idag :tristbla: Så om vi ikke har noen snille naboer uten sikret nettverk, blir jeg nettløs hjemme noen uker... Godt jeg har nett på jobben, ellers hadde jeg vel fått abstinenser :fnise:

Skrevet
:kyss: til søte Eeyore. Lykke til med flytting! Heldige er dere. :klem:
Skrevet

Lei av pakking.. Vi burde lage en egen klubb :ler: "Klubben for stakkars gravide damer som pakker og pakker".

Godt du har nett på jobb, ja.. Uten nett i flere uker høres skummelt ut!

Skrevet

Så deilig at dere snart har kommet i hus da. Godt å høre at alt gikk bra på legesjekken. Håper formen er bra og at du ikke stresser alt for mye med flyttingen! :klemmer:

Skrevet
Kjekt med pc på jobb ja :fnise:

Ja, men håper at vi får det fort opp i nyhuset, for det blir dårligere og dårligere tid til å snike på nettet på jobben om dagen... Godt vi har pc på pauserommet også da :fnise:

:kyss: til søte Eeyore. Lykke til med flytting! Heldige er dere. :klem:

:flau: Det var da rent for mye...

Lei av pakking.. Vi burde lage en egen klubb :ler: "Klubben for stakkars gravide damer som pakker og pakker".

Godt du har nett på jobb, ja.. Uten nett i flere uker høres skummelt ut!

Nå har jeg bare en dag igjen med pakking :juhu: Fra lørdag av blir det kun utpakking, og det gleder jeg meg masse til!

Så deilig at dere snart har kommet i hus da. Godt å høre at alt gikk bra på legesjekken. Håper formen er bra og at du ikke stresser alt for mye med flyttingen! :klemmer:

Nei, jeg har absolutt ikke stresset med den flyttingen :ler: Vanligvis er jeg den som har alt under kontroll, så denne gangen er det utrolig nok Heffalompen som er frustrert over at jeg utsetter ting :fnise:

Skrevet

Jeg har verdens herligst og mest fantastiske Heffalomp :hjerter_rundt:

Han hadde sovnet på sofaen i går og våknet derfor veldig tidlig i morges. Han vet at klokka mi står på 07:00 og at jeg står opp rundt halv åtte. Så halv syv stod han opp og satte på ovnen for å steke rundstykker, så han kunne vekke meg med frokost på sengen :rødme:

Og dumme Eeyore skulle selvfølgelig akkurat denne dagen i møte kl 08:00 (hvor vi fikk servert frokost...), så jeg stod opp kl 06:45... Stakkars Heffalompen, så søt, og så ødelegger jeg alt...

Skrevet

Hehe. Huff, snakk om uflaks da :) Men det er jo tanken som teller!

Jeg gleder meg forresten ikke til utpakking, for det var altfor mange ting på kjøkkenet som var fettete og ekkelt. Så jeg må vaske mange ting når vi har fått kommet oss i hus.. Men ellers så går pakkingen ganske greit hittil. Dere er heldige som har container!

Skrevet

Var litt fettete ting på kjøkkenet her også ja. Pakket det bare ned, og regner med å kjøre oppvaskmaskinen noen runder de første dagene :fnise:

Skrevet

Jepp, regner med at det blir slik for oss også. Og da er det deilig å endelig slippe den hersens vannmåleren som vi har i Hønefoss.

Skrevet

Er det ikke vannmåler? :klø: Var helt sikker på at kommunen hadde det... Det står på nettet at de kommunale avgiftene regnes etter m3 brukt vann... Om det ikke er, så varer det vel ikke lenge før det blir :(

Skrevet (endret)

Hm. Jeg har av en eller annen grunn fått for meg at det ikke er vannmåler. Nå ble jeg usikker.. Er ikke sikker på hvordan man skal tolke det som står på nettet. Jeg mener, kommunale avgifter betaler man jo uansett.. Men en fast avgift i året hvis ikke det er vannmåler..

Æsj: Sjekket på kommunens sider nå, og det ser ut til at det koster 14,39 pr. m3 (vann) og 20,29 pr. m3 (kloakk). Så da er det nok vannmåler likevel..

Endret av Kykkelikokos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...