Impala Skrevet 17. august 2007 #2001 Del Skrevet 17. august 2007 Det er så gøy å fortelle når de blir så glade Gleder meg til å høre hvordan foreldrene dine tar det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 17. august 2007 #2002 Del Skrevet 17. august 2007 Åååh, så morsomt å lese om svigers da! Er så morsomt å fortelle når de blir så glade :juhu: Gleder meg til å høre om reaksjonen til foreldrene dine!! Goood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 17. august 2007 #2003 Del Skrevet 17. august 2007 Så koselig å lese om reaksjonen til svigerforeldrene dine. De gleder seg tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. august 2007 Forfatter #2004 Del Skrevet 19. august 2007 Da har hele familien fått vite om kengubarnet Mamma skjønte ikke meldingen på enden av videoen. For der stod det jo "vi sees neste år. Mormor og morfar!" Men hun var jo ikke mormor, men farmor. Så sa tanten min til din sønns barna ja, men ikke til Eeyores. Men Eeyore har jo ingen barn sa mamma... og da forsto hun det omsider Brodern og nevøene var også der, og lillenevø skjønte ikke dette med baby i magen. Først så han på UL-bildet, og så dro han opp t-skjorta mi og lurte på hvor den var hen Og så kom selvsagt standartspørsmålet: hvordan kom den inn der? Broren til Heffalompen er noe for seg selv. De ble selvsagt veldig glad for nyheten, men han mente vi burde ha sagt ifra at vi prøvde. Jeg har jo klaget på han tidliger, og også gitt beskjed til ham at jeg ikke synes noe om masingen hans. Men han syntes da siden han så veldig gjerne vil bli onkel, burde vi ha fortalt sånn ca når vi hadde tenkt å få barn For han mente han hadde rett på å vite om jeg satte barn eller karriere først! I tillegg hadde han ingen forståelse for at vi har hatt lyst på tid for oss selv, og bli kjent med hverandre før vi får barn. Vi måtte jo se på alderen vår først mente han! Og få barn med en gang som sannsynligvis ble skilsmissebarn spurte jeg? Det hadde da gått bra mange ganger det mente han. Og dårlig desto fler svarte jeg, og da sluttet heldigvis den diskusjonen Jeg er glad det er overstått nå i alle fall, så slipper vi mer masing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 19. august 2007 #2005 Del Skrevet 19. august 2007 Så søt nevø du har Fikk han svar på hvordan babyen kom inn dit, da? Morsom reaksjon fra moren ding og. Men - hva er det med svogeren din? Hvorfor mener han at han har rett til å vite alt det der? Fikk dere vite noe da de prøvde, og mener han at han har rett til å vite om alt som foregår i deres liv? Eller var det bare en spøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 19. august 2007 #2006 Del Skrevet 19. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 19. august 2007 #2007 Del Skrevet 19. august 2007 For en utrolig tullete svoger. Men sier ikke Heffalompen noe når broren han setter i gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. august 2007 #2008 Del Skrevet 19. august 2007 Kan tenke meg det er godt å har fortalt det ja Mammaen min hadde nok heller ikke skjønt det med en gang hvis vi hadde fortalt det på samme måte Rare svogerern din da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. august 2007 Forfatter #2009 Del Skrevet 19. august 2007 Så søt nevø du har Fikk han svar på hvordan babyen kom inn dit, da? Morsom reaksjon fra moren ding og. Men - hva er det med svogeren din? Hvorfor mener han at han har rett til å vite alt det der? Fikk dere vite noe da de prøvde, og mener han at han har rett til å vite om alt som foregår i deres liv? Eller var det bare en spøk? Nei, han ble heldigvis distrahert før vi måtte til og fortelle om biene og blomstenen Men svigerbroren min var grav alvorlig, og kunne ikke skjønne at jeg synes prøving er en privatsak Han er 16 år eldre enn Heffalompen og niesen hans er allerede 15. Men det rare er at de slet med å få henne selv, og har derfor bare henne også, så skulle jo tro de hadde litt medfølelse.... For en utrolig tullete svoger. Men sier ikke Heffalompen noe når broren han setter i gang? Når han har mast tidligere har vi, etter gjentatte melding om at vi ikke liker masing, til slutt bare sagt at han får nok beskjed når det skjer... Igår tok han bare helt kaka, så jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine... Siden han er så mye eldre, tror han at han har så mye mer livserfaring og dermed alltid har rett Kan tenke meg det er godt å har fortalt det ja Mammaen min hadde nok heller ikke skjønt det med en gang hvis vi hadde fortalt det på samme måte Rare svogerern din da Hun hadde nok catchet det litt fortere om det ikke hadde vært så mange der tror jeg. Hun hadde nok fokuset et litt annet sted akkurat da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 19. august 2007 #2010 Del Skrevet 19. august 2007 Herregud for en ufyselig mann. Ikke lett å vite hva man skal si til slike personer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. august 2007 #2011 Del Skrevet 19. august 2007 Så herlig at du har fortatlt det til alle. Vi har ikke fortalt det til min familie enda. Svigermor vet det, for mannen klarte ikke holde seg mer enn fem minutter etter han hadde fått vite det av meg. Så ringte han henne! Ellers vil jeg bare si at jeg er glad for at vi skal gå gravide sammen. Det er så koselig! Tenk at vi fikk ønsket vårt oppfylt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 19. august 2007 #2012 Del Skrevet 19. august 2007 Noen mennesker må man vel bare overhøre, selv om det er vanskelig. Begynne å snakke om noe annet med noen andre, f-eks, så kan de bare sitte der og mase for seg selv. Glad for både deg og Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. august 2007 #2013 Del Skrevet 20. august 2007 Rare folk altså - tenker på svogeren, skjønner ikke helt tankegangen jeg men :klø: Er så gøy at både du og Bippe er gravid - føles som det er en liten babyboom her inne nå, med så mange som har slitt som har blitt gravide - håper dere har startet en trend Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 20. august 2007 #2014 Del Skrevet 20. august 2007 For en svoger altså Hvordan går det med symptomene forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 20. august 2007 #2015 Del Skrevet 20. august 2007 For en svoger. Hadde slått han rett ned jeg Men moren din hørtes veldig søt ut da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 20. august 2007 Forfatter #2016 Del Skrevet 20. august 2007 Det er skummelt hvordan livet plutselig kan bli snudd opp ned! Forrige helg var vi i bryllup og koste oss med masse venner. I helgen hadde mange av kompisene mine vært på utdrikningslag til J som skal gifte seg neste helg. Idag ringer J og forteller at P er død... De har vært på hyttetur på utdrikningslaget og P hadde detti i lyngen. Da har han slått tinningen så han har fått kraniebrudd og 8 timer sener blir han erklært hjernedød! Han giftet seg for 2 år siden og fikk en sønn i juni Når jeg i tillegg er hormonell har jeg bare sittet og grini siden jeg fikk vite det. Har fortalt Heffalompen at jeg elsker han over alt på denne jord og at han må være forsiktig til enhver tid. Men når det ikke skal mere til så er det rett og slett farlig å leve... Synes så utrolig synd på kona og sønnen. Klarer ikke å tenke meg hvordan hun må ha det nå. Heldigvis hadde P mange gode venner, som nå slår ring om henne og sønnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 20. august 2007 #2017 Del Skrevet 20. august 2007 Huff, for et mareritt. Jeg skjønner hvorfor folk bekymrer seg når deres kjære er i utdrikningslag. Det er så lett for at ulykker skjer når det er mye alkohol i bildet! Kondolerer på det sterkeste, Eeyore. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 20. august 2007 Forfatter #2018 Del Skrevet 20. august 2007 Herregud for en ufyselig mann. Ikke lett å vite hva man skal si til slike personer.. Nei, vi sier ikke så mye heller, for å beholde husfreden. Men ler og rister på hodet når vi har dratt. Så herlig at du har fortatlt det til alle. Vi har ikke fortalt det til min familie enda. Svigermor vet det, for mannen klarte ikke holde seg mer enn fem minutter etter han hadde fått vite det av meg. Så ringte han henne! Ellers vil jeg bare si at jeg er glad for at vi skal gå gravide sammen. Det er så koselig! Tenk at vi fikk ønsket vårt oppfylt! :juhu: Det er så gøy at du er gravid også! Nå er vi gravide samtidig Noen mennesker må man vel bare overhøre, selv om det er vanskelig. Begynne å snakke om noe annet med noen andre, f-eks, så kan de bare sitte der og mase for seg selv. Glad for både deg og Bippe Som sagt så lager vi ikke bråk når vi er der, bare lar han jatte for seg selv. Og vi har mye gøy på hans bekostning etterpå Rare folk altså - tenker på svogeren, skjønner ikke helt tankegangen jeg men :klø: Er så gøy at både du og Bippe er gravid - føles som det er en liten babyboom her inne nå, med så mange som har slitt som har blitt gravide - håper dere har startet en trend Ja, det har virkelg vært en blå bølge her på KG i sommer så jeg håper virkelig at fler blir med i dragsuget. For en svoger altså Hvordan går det med symptomene forresten? Føler meg ikke gravid om jeg ikke tenker på det. Litt ulmende kvalm før frokost og litt ømme pupper, men det virker som om de er på vei til å avta. Er det normalt? På den annen side er det greit at de ikke er ømme hele svangerskapet. For en svoger. Hadde slått han rett ned jeg Men moren din hørtes veldig søt ut da.. Han får nå bar holde på. Enkelte mennesker skjønner ikke selv at de har rare meninger, og det nytter jo ikke å fortelle en med all verdens livserfaring at han ikke alltid har rett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 20. august 2007 Forfatter #2019 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Huff, for et mareritt. Jeg skjønner hvorfor folk bekymrer seg når deres kjære er i utdrikningslag. Det er så lett for at ulykker skjer når det er mye alkohol i bildet! Kondolerer på det sterkeste, Eeyore. Takk Det værste var at han faktisk ikke var så full heller. Han pleier å være av de aller fulleste på fest, men denne dagen hadde han kjørt helt fremt til kvelden, så han hadde ikke rukket å drikke så mye enda... Så at det var et utrdikningslag var egentlig bare tilfeldig. Endret 20. august 2007 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 20. august 2007 #2020 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Kondolerer Føler meg ikke gravid om jeg ikke tenker på det. Litt ulmende kvalm før frokost og litt ømme pupper, men det virker som om de er på vei til å avta. Er det normalt? På den annen side er det greit at de ikke er ømme hele svangerskapet. For meg var kvalmen verst i uke 7-10, ømme pupper tror jeg avtok ganske tidlig men det kom igjen litt på slutten Endret 20. august 2007 av Mrs N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå