iss Skrevet 30. juli 2007 #1861 Del Skrevet 30. juli 2007 Innom å ønsker deg god lørdagskveld. Hvorfor er det så viktig å holde graviditeten hemmelig da? Har aldri skjønt det jeg... Rykter om graviditet har en tendens til å spre seg fort, og selv om familien og de nærmeste vennene selvsagt får vite om en abort også, så vil jeg ikke at "alle jeg møter på gata" trenger å vite hva jeg evt har gått igjenom. tilbake. Etter å selv ha mistet kan jeg si at jeg er glad bare sambo, venninne + kg visste det. Det var vondt å miste og egentlig en ganske så privat sorg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #1862 Del Skrevet 30. juli 2007 er det ikke et heffalompbarn også? eller er han "voksen"? Nei, Heffalompen er "voksen", i alle fall i den orginale historien. Men det kan jo hende Disney har ødelagt det også... Eeyore liker IKKE Disney Ole Brumm!!! Men egentlig er de jo alle bare leketøy... Ja, ja, jeg synes de er søte ihvertfall Og når jeg jeg først har begynt å kalle opp meg selv og sambo etter de, så må jeg jo fortsette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #1863 Del Skrevet 30. juli 2007 Etter å selv ha mistet kan jeg si at jeg er glad bare sambo, venninne + kg visste det. Det var vondt å miste og egentlig en ganske så privat sorg... Det skjønner jeg godt. Noen ting er best å holde i en privat sfære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 30. juli 2007 #1864 Del Skrevet 30. juli 2007 Igår var vi barnevakter for mellomnevø og lillenevø, og det var litt pes... De pleier som regel å være så lette å legge som bare det, men igår bestemte lillenevø seg for å være ordentlig vrang. Sovnet ikke før jeg gikk å la meg kl 22:30 Før det hadde han drevet med masse abligøyer for å få oppmerksomhet. Og det holdt på å gå riktig galt. Han følte seg litt tett i nesa, så han skulle gå på badet og ta litt nesespray tenkte han. Og sniffet inn en god dose av luftfriskeren! Tante ble litt bekymret da, men etter å ha fått skylt nesa godt og blåst ut masse snør, så var den heldigvis fin igjen Har begynt å merke mere til magen også nå. Har små kvalmeperioder flere ganger om dagen. Men egnetlig værst ETTER frokost :klø: Ja, ja, det varer ikke lenge, så jeg klager ikke. Ajajaj! Høres deilig ut med luftfrisker i nesa, gitt Hvor gammel er nevøene deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #1865 Del Skrevet 30. juli 2007 Nei, jeg var veldig bekymret til å begynne med, for vet jo ikke hva slags kjemikalier som finnes i sånn luftfrisker, og hvordan det er på skjøre slimhinner men det gikk jo heldivis bra da. Brodern bare lo da han hørte om det og sa : "Ja, ja, da har han lært å ikke gjøre det igjen" Nå kan jeg jo legge til at med tre gutter på 4, 8 og 10 år så har de klippekort på legevakta. Eldstemann har drukket lut (på et legekontor ), puttet stein i nesa etter å ha sett Madikken og brekt armen da han ramlet ned fra tørkestativet. Lillenevø har fått armen ut av ledd, og knust en fortann. Mellomste er forløpig skadefri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 30. juli 2007 #1866 Del Skrevet 30. juli 2007 Haha. Huff, jeg håper jeg slipper å måtte få klippekort på legevakten, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #1867 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg håper på jente som kan går rundt i flekkfri kjole hele dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 30. juli 2007 #1868 Del Skrevet 30. juli 2007 Du har god fantasi i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #1869 Del Skrevet 30. juli 2007 Det er alltid lov å drømme, er det ikke det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #1870 Del Skrevet 30. juli 2007 Kjenner at jeg begynner å bli mere trøtt ja. Sov en halvtime på sofaen isted, men nå roper senga på jeg merker jeg... :søvn: Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 30. juli 2007 #1871 Del Skrevet 30. juli 2007 Gratulerer masse med graviditeten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 30. juli 2007 #1872 Del Skrevet 30. juli 2007 :juhu: Må jo gratulerer her også da. Og tusen takk for sms'er i ferien min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 31. juli 2007 #1873 Del Skrevet 31. juli 2007 Har bare sett heffalompen på disney ole brumm jeg.... og der så han liten ut... liker også ordentlig ole brumm bedre jeg også ja ,men med en liten niese som er ole brumm fan er det mest disney det går av... trrur ikke dagens genrasjon av små barn vet at det finnes en "ordentlig" ole brumm jeg... mon tru om den gamle ole brumm boka mi ligger på loftet hjemme? :klø: den fikk jeg lyst på nå. Enig at du må oppkalle barnet etter ole brumm også ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 31. juli 2007 #1874 Del Skrevet 31. juli 2007 Etter å selv ha mistet kan jeg si at jeg er glad bare sambo, venninne + kg visste det. Det var vondt å miste og egentlig en ganske så privat sorg... Jeg følte det egentlig litt motsatt. Syntes det var litt vanskelig at ingen visste om den lille som hadde levd inni magen min, og det var ikke bare bare å fortelle det heller (ikke før jeg ble gravid igjen). Nå tror jeg de fleste venner vet at vi mista første gangen. Så det varierer litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #1875 Del Skrevet 31. juli 2007 Gratulerer masse med graviditeten!! Takk! :juhu: Må jo gratulerer her også da. Og tusen takk for sms'er i ferien min Der var du jo Takk, og nå håper jeg du kommer etter snart Har bare sett heffalompen på disney ole brumm jeg.... og der så han liten ut... liker også ordentlig ole brumm bedre jeg også ja ,men med en liten niese som er ole brumm fan er det mest disney det går av... trrur ikke dagens genrasjon av små barn vet at det finnes en "ordentlig" ole brumm jeg... mon tru om den gamle ole brumm boka mi ligger på loftet hjemme? :klø: den fikk jeg lyst på nå. Enig at du må oppkalle barnet etter ole brumm også ja Shepards tegninger er absolutt best Jeg følte det egentlig litt motsatt. Syntes det var litt vanskelig at ingen visste om den lille som hadde levd inni magen min, og det var ikke bare bare å fortelle det heller (ikke før jeg ble gravid igjen). Nå tror jeg de fleste venner vet at vi mista første gangen. Så det varierer litt. Tror hver og en må gjøre det som føles best for enselv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #1876 Del Skrevet 31. juli 2007 litt for 6 uker! Og så jeg som synes jeg har vært gravid i en evighet allerde 240 dager igjen :dåne: I morges begynte jeg å merke kvalmen... Ikke mye, men jeg hadde ikke spesielt lyst på frokost. Om det holder seg på det nivået, skal jeg allikevel være veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 31. juli 2007 #1877 Del Skrevet 31. juli 2007 Grattis med 6 uker Uansett om det bare er litt kvalme, så er det godt å kjenne symptomer, syntes jeg iallefall, og jeg har ikke hatt mange akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 31. juli 2007 #1878 Del Skrevet 31. juli 2007 :juhu: for 6 uker!! Kvalmen kom sigende hos meg rundt uke 6. Og det er ikke noe morsomt nei....samtidig er det godt å ha litt symptomer ihvertfall, innbiller meg liksom at det står bra til i magen da Jeg er heller ikke morgenkvalm i det hele tatt. Jeg kjenner det etter jeg har spist, eller hvis jeg drøyer lenge med frokost. Men de siste dagene har kvalmen kommet for fullt i tretida på dagen, og det er helt grusomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 31. juli 2007 #1879 Del Skrevet 31. juli 2007 Håper kvalmeheksa holder seg unna! Gratulerer med 6 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 31. juli 2007 #1880 Del Skrevet 31. juli 2007 6 uker! De som har greie på sånt sier at tida går sent i begynnelsen, men etterhvert så går den mye fortere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå