Eeyore Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #1841 Del Skrevet 28. juli 2007 Ifølge babyverden skal hjertet begynne å slå idag Nå begynner jeg virkelig å føle at det skjer noe med kroppen min også. Våkner av og til om natten når jeg snur meg at jeg får strekk i magen og at puppene er vonde å ligge på. Hender også at jeg er litt støl i magen når jeg ler. Heffalompen påstår at magen er blitt synlig større. Jeg har trodd at det egentlig bare har hengt igjen etter ferien, men igår så merket jeg at det var mye luft imagen. Og brystene har i alle fall blitt større Får heldigvis fremdeles plass i BHene mine da. Idag skal jeg kose meg alene mens Heffalompen og kompisen er og dykker. Tenkte jeg skulle ta meg en lang gåtur etterpå, for det er faktisk tendenser til blå himmel idag :juhu: Hadde håpet å få trent litt, men tror puppene er mer enn nok fornøyd etter en gåtur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 28. juli 2007 #1842 Del Skrevet 28. juli 2007 Så spennende med hjertet som begynner å slå. Det med oppblåst mage husker jeg ja, egentlig ganske ubehagelig men samtidig litt kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. juli 2007 #1843 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg har ikke vært på KG på en god stund nå, men dette var jaggu gode nyheter å komme tilbake til! Gratulerer så utrolig masse, Eeyore! Jeg er sååå glad på dine vegne!! :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. juli 2007 #1844 Del Skrevet 28. juli 2007 Hei hei vennen Fikk du gått deg en god tur?? Ha en flott lørdagskveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #1845 Del Skrevet 28. juli 2007 Så spennende med hjertet som begynner å slå. Det med oppblåst mage husker jeg ja, egentlig ganske ubehagelig men samtidig litt kos Ja, nå er det liksom ordentlig liv der inne Det er selvsagt moro å ha litt mage, men litt dumt også når man skal prøve å skjule at man er gravid Jeg har ikke vært på KG på en god stund nå, men dette var jaggu gode nyheter å komme tilbake til! Gratulerer så utrolig masse, Eeyore! Jeg er sååå glad på dine vegne!! :juhu: :juhu: Takk Bippe! Regner med at du kommer etter snart Hei hei vennen Fikk du gått deg en god tur?? Ha en flott lørdagskveld stor Ja fikk både gått tur, sett film og lagt fransk manikyr på neglene, så idag har jeg bare kosa meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #1846 Del Skrevet 28. juli 2007 Fikk gått meg en lang tur ja. Deilig. tittet frem underveis også. Var masse folk i byen og mange barnevogner. Det var litt moro at jeg nå ikke er misunnelig på barnevogner lenger, men tenker at til neste sommer er det jeg som går der og triller I slutten av mars har jeg faktisk en liten krabat jeg skal passe på. Litt skummelt egentlig også, men jeg gleder meg masse :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 28. juli 2007 #1847 Del Skrevet 28. juli 2007 Akkurat nå er jeg faktisk ikke så opptatt av andre unger, jeg heller. Jeg er så sliten at jeg ikke har ork til å leke og kose så mye med dem. Har hatt nevøen og niesen på besøk, og niesen er såååå aktiv. Jeg blir helt sliten bare jeg tenker på det, jeg Nå har de heldigvis reist hjem igjen, og jeg ligger flat ut i senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #1848 Del Skrevet 28. juli 2007 Uff, ikke si det engang. Vi skal passe to av nevøene mine imorgen, og de skal ligge over til mandag. Heldigvis er det Heffalompen som skal ta seg av de på mandag. Men regner med at jeg kommer ferdig sliten på jobb Derfor jeg koser meg litt ekstra idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 28. juli 2007 #1849 Del Skrevet 28. juli 2007 Oj, det kan bli ganske intenst for dere da tenker jeg. Bra du har en mann som tar ansvar. Du får nyte kvelden og håpe på at vi får rolige og snille barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #1850 Del Skrevet 28. juli 2007 Ja, jeg har bestemt meg for å få en eksemplarisk unge Har tre nevøer hos broren min og det er definitivt en for mye Kos deg du også, nå skal jeg snart begynne på middagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. juli 2007 #1851 Del Skrevet 28. juli 2007 Innom å ønsker deg god lørdagskveld. Hvorfor er det så viktig å holde graviditeten hemmelig da? Har aldri skjønt det jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 30. juli 2007 #1852 Del Skrevet 30. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #1853 Del Skrevet 30. juli 2007 Innom å ønsker deg god lørdagskveld. Hvorfor er det så viktig å holde graviditeten hemmelig da? Har aldri skjønt det jeg... Rykter om graviditet har en tendens til å spre seg fort, og selv om familien og de nærmeste vennene selvsagt får vite om en abort også, så vil jeg ikke at "alle jeg møter på gata" trenger å vite hva jeg evt har gått igjenom. tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #1854 Del Skrevet 30. juli 2007 Igår var vi barnevakter for mellomnevø og lillenevø, og det var litt pes... De pleier som regel å være så lette å legge som bare det, men igår bestemte lillenevø seg for å være ordentlig vrang. Sovnet ikke før jeg gikk å la meg kl 22:30 Før det hadde han drevet med masse abligøyer for å få oppmerksomhet. Og det holdt på å gå riktig galt. Han følte seg litt tett i nesa, så han skulle gå på badet og ta litt nesespray tenkte han. Og sniffet inn en god dose av luftfriskeren! Tante ble litt bekymret da, men etter å ha fått skylt nesa godt og blåst ut masse snør, så var den heldigvis fin igjen Har begynt å merke mere til magen også nå. Har små kvalmeperioder flere ganger om dagen. Men egnetlig værst ETTER frokost :klø: Ja, ja, det varer ikke lenge, så jeg klager ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 30. juli 2007 #1855 Del Skrevet 30. juli 2007 Hvorfor er det et kengubarn? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 30. juli 2007 #1856 Del Skrevet 30. juli 2007 Han følte seg litt tett i nesa, så han skulle gå på badet og ta litt nesespray tenkte han. Og sniffet inn en god dose av luftfriskeren! Tante ble litt bekymret da, men etter å ha fått skylt nesa godt og blåst ut masse snør, så var den heldigvis fin igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #1857 Del Skrevet 30. juli 2007 Fordi det ikke er så mange andre barn å velge mellom i Hundremeterskogen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #1858 Del Skrevet 30. juli 2007 Ja, vi kan vel bare vente til det blir vår tur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 30. juli 2007 #1859 Del Skrevet 30. juli 2007 Fordi det ikke er så mange andre barn å velge mellom i Hundremeterskogen... Ah. Lenge siden jeg har lest Ole Brumm ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. juli 2007 #1860 Del Skrevet 30. juli 2007 er det ikke et heffalompbarn også? eller er han "voksen"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå