Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skulle gjerne ha logget meg på på MSN i kveld altså, for jeg ser du er der (jeg er skjult). Men det er noe galt med MSN'n på den PC'en jeg sitter på nå, slik at jeg ikke kan holde samtaler.

Kjipt.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannmelon, Iss, Liljen, Impala, Gopia, Pi@ og Bippe*2 :klem:

Da er jeg 9 DPO, og symptomene er litt bob-bob... Puppene ble litt ømmere, og hadde en tendens til å bli mer ømme på kvelden, men i dag synes jeg ikke det er like mye som i går... Spotter fortsatt, men det er bare rosa/beige utflod... Så jeg er veldig usikker på om vi kanskje er heldig eller ikke. Får nok bare sitte her på gjerdet å vente på IKM til neste uke... :sjenert:

Ellers har det regnet hyppig i denne delen av ferien vår... Heffalompen har fått dykket litt, men ellers har vi ikke gjort mye fornuftig. Ble mest leking med nevøer og kortspill på kveldene. Koselig deg også da :)

Men nå er det tid for sofaen og film med Heffalompen :popcorn:

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med symptomer! Håper jeg også kan joine i symptomjakten om tre-fire ukers tid! :)

Kose deg med film og mannen da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle gjerne ha logget meg på på MSN i kveld altså, for jeg ser du er der (jeg er skjult). Men det er noe galt med MSN'n på den PC'en jeg sitter på nå, slik at jeg ikke kan holde samtaler.

Kjipt.. :forvirret:

Ja, jeg lurte på det og sendte deg en melding, men så at du ikke var på da ;)

Fikk chattet litt med Toblerone istedet da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende, vennen :)

Vi må smse litt, håper du sier hvordan det går :) krysser fingrene for deg.

Ps. jeg har ikm dagen etter deg :)

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Fortsatt god ferie :klem:

Nå er det min tur også :juhu:

Kos deg masse på ferie :klem:

Å så spennende, vennen :)

Vi må smse litt, håper du sier hvordan det går :) krysser fingrene for deg.

Ps. jeg har ikm dagen etter deg :)

stor :klem:

Skal nok sende sms om det blir noe å juble over ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status 10DPO: Spotter fortsatt, og jeg synes brystene har blitt mindre ømme :tristbla:

Men Heffalompen har fått time til sjekk da :juhu: Faktisk har vi fått time begge to på kvinneklinikken. Så jeg tar nok med meg resultatene fra gynekologen min og blir med ham, så får vi endelig samkjørt dette. Timen er riktignok ikke før i oktober da :overrasket: Det blir lenge å vente... Kan jo håpe at vi ikke trenger den timen da :sjenert: Men vi får vel bare smøre oss med tålmodighet :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere ikke trenger den timen nei, men det er bra at dere har fått time i alle fall :)

Hva står DPO for? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Våknet i morges og lå og lurte lenge på om jeg skulle teste. Merket at brystene var veldig ømme, så jeg tok sjansen. Ble veldig skuffet da det ikke kom opp noen strek med en gang, men etter 3 minutter viste det seg en svak rosa skygge.

Snek meg inn til Heffalompen og fortalte nyheten. Først spurte han om jeg var helt sikker og da ha også så streken, smilte ha stort, løftet dynen og sa "hallo". For å være på den sikre siden tok jeg en test til av et annet merke, og den ga samme utslaget.Etterpå kom det et ordentlig huleboer brøl fra Heffalompen :ler:

Har ikke helt gått opp for meg enda, men merker på brystene og litt strekk i magen at noe er på gang, så da er det vel sant. Men må på apoteket etterpå og kjøpe flere tester ja.

:danse: :danse: :danse: :danse: :danse:

Men 8 måneder er leeeenge da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til denne også:

Du er nå 3 uker og 6 dager på vei.

Unnfangelsen finner sted omkring: 3. juli, 2007

Hjertet begynner å slå: 28. juli, 2007

Risikoen for spontanabort avtar: 11. september, 2007

Antatt termindato: 27. mars, 2008

Og nå kan jo alle få ticker også :-D Dette passet bra!

Endret av Trampe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...