Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Huff da! :overrasket:

Strammet hun ikke nok til kanskje?

Jeg har én arm som egner seg for blodprøver. Den andre er ikke så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du høres ut som meg når jeg tar blodprøver du :ler: Stort sett ender dem med å ta på hånda mi, for dem får ikke noe i armhulene :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så fæl blodprøveopplevelse! Håper virkelig neste blodprøve går bedre. Synes du var tøff som holdt ut til hun fikk gjort det hun skulle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke alltid like moro å ta blodprøver, nei! noen ganger merker man det knapt, og andre ganger er det kjempevondt. -og så får man store blåmerker etterpå...

ha en flott onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Jeg har og fri mandag :hoppe: Skal bli kjempedeilig.

Hørtes ikke mye godt ut med den blodprøven nei. De får se til å stikke skikkeli på fredag. !! Jeg hadde personlig gått rett i bakken :ler: (er litt pysete med nåler jeg.. )

Ha en strålende onsdag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Hørtes jo staselig ut det der... men ikke alltid det går like glatt, og noen er også fryktelig dårlig til å ta prøvene. Har vært borti noen av de..

Håper du får en fin onsdag likevel da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Au - hørtes ikke godt ut. Hadde også en sånn opplevelse en gang, heldigvis er det langt imellom.

Gleder oss til langhelg ja :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det der hørtes ikke noe moro ut :troest:. Når får du svar på blodprøven, må du vente til etter syklusen er ferdig?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som er like flinke til å stikke. Hadde noen sånne opplevelser de første gangene jeg tok blodprøve. Etterpå har det blitt bedre. Håper du får noen svar, da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntringer jenter :klem:

Men tror nok hun må ta den andre armen i morgen, for jeg har fremdeles et stort blåmerke...

Ellers skjer det ikke stort i Eeyore-heimen om dagen. Ikke EL engang gidder å stikke innom :tristbla:

Skal ha visning på leiligheten min i helgen, så det blir spennende :hoppe:

Håper at den er solgt på tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei vennen :)

Spennende med visning :hoppe: Du får nok solgt den ganske raskt vil jeg tro :) Håper du får kjempegod sum penger for den og ;)

Ha en superstrålende dag, og lykke til i morgen :)

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, blodprøver kjedelig når de blir sånn!

Det blir spennende å følge med på leillighetssalget da. Det er vel en bra helg å selge på sikkert siden det er langhelg og folk har fri.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var 2 blodprøve tatt så nå har jeg blåmerke på begge armene :ler: Nå er det bare å vente på mensen... :sjenert: Håper virkelig den kommer da. Spurte om det holdt med bare spotting eller om jeg måtte ha blødning. Det kunne ikke helsesekretæren svare på så jeg må ringe og snakke med gynekologen til tirsdag. Hvis det er nok med spotting så er det jo ikke noe problem ;)

I morgen blir det veldig spennende. Megler var innom med salgsoppgaven i dag, og jeg håper det kommer maaaaange på visning. Han sa jeg skulle være fornøyd om jeg fikk 5-6 stk på lista, synes det var litt lite jeg :klø:

Ha en toppers pinse jenter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

5-6 stk er jo bra det. Men enda bedre hvis du får flere på selvsagt :)

godt blodprøve 2 er overstått, var det like vondt i dag? Blir spennende fremover her :hoppe:

Ha en strålende helg, og en riktig god pinse

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...