Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blueberry: Er det lureri? :klø: Vi selger de jo til 20 kr stk og ikke til full pris da... :klem:

Petra: Velkommen tilbake! Vi skal ikke på tur i påsken nei. Er jo ikke så lenge siden vi var på tur vi heller. Dessuten skal jeg jobbe påskeaften. :klem:

Leilababe: :ler: Har et ørlite håp om at jeg skal se bunnen i den i alle fall en dag i påsken... :klem:

Bippe: Prøver å overse husarbeid jeg også, men det blir dessverre ikke borte av seg selv eller ved tankekraft... God påske til deg også :klem:

Angelou: Takk i lige måte :klem:

Kjenner at jeg er litt misunnelig på de som skal ha påskeferie fra i dag ja... Jeg skal jobbe mandag-onsdag + påskeaften :tristbla: Og i morgen skal vi ha varetelling siden vi skal bytte datasystem rett etter påske. Men jeg skal virklig nyte de dagene jeg har fri altså :briller2:

Håper egentlig at påske varer uendelig lenge for når den er over er det jammen ikke lenge til jeg fyller 30.... :sjenert: Har ikke den værste krisen altså, men bestemte meg litt i siste liten for at jeg måtte jo feire ordentlig. I går fikk jeg leid lokale og nå håper jeg å få ferdig invitasjonene i dag, slik at jeg får de ut før de fleste drar på ferie.

Appropo fering... Har nesten litt dårlig samvittighet for de som jeg fortalte skulle gifte seg på det stedet vi har tenkt på lenge... :sjenert: Ønsket jo i det stille regnvær for den dagen, men nå ser det ut til at det hele går i dass lenge før det. Plutselig trakk han som skulle vie dem seg, og det er ingen andre som er villig til å gjøre det. I tillegg fikk de i går beskjed om at det skulle være opera på det stedet samme dagen, så hvis de absolutt ville være der måtte de klare seg selv...

Dessuten fikk vi også vite at de hadde tenkt å ha vielsen på et helt annet sted på området enn det vi trodde/vi har tenkt å ha en gang, så egentlig har det ikke vært noe problem i det hele tatt. Før nå da... Det er heldigvis noen måneder igjen, så vi får håpe det ordner seg på et eller annet vis.

Ønsker dere alle en fantastisk påske!

:klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å overse husarbeid jeg også, men det blir dessverre ikke borte av seg selv eller ved tankekraft...

:overrasket::overrasket:

Hææ, gjør det ikke???

Det har jeg alltid trodd altså.... :sjenert:

:ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å bli skjemt bort innimellom :)

Håper du får kost deg de påskedagene du har fri, da. Kjedelig å måtte jobbe.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentli skulle jeg fått være med på den 30 års feiringen, siden jeg ikke fyller så lenge etterpå :sjenert: ......... :sjenert::ler:

OG så er det snart påskeferie for deg og. Jeg skal jobbe hele påsken jeg, så du får ofre meg noen tanker ja ;)

Ha en strålende dag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capricorn: :klem:

Mrs N: :vinke: her går det så bra atte :)

Vannmelon: Når jeg vasket vinduer i går så verandaen veldig innbydende ut, så den får nok besøk av Eeyore m/bok i påsken :ler::klem:

Iss: :klem:

Liljen: Du kan selvsagt få være med på feiringen, men det blir kanskje litt langt å dra? Skal legge ut bilder på spacet mitt, så kan du se hvor moro vi har hatt det :ler: Stakkars deg som skal jobb hele påsken :tristbla: Skal tenke MASSE på deg vennen :klem:

Heffalompen driver og planlegger noe til bursdagen min :hoppe:

Her forrige dagen så datt nettet ut og jeg fikk ikke rooteren til å virke igjen, så da lånte jeg laptopen hans for å snike litt på nettet til naboen igjen. Når han kom hjem ble han helt vill i blikket og lurte på hva som hadde stått på når jeg gikk inn på den. Jeg trodde det var mailen, men hadde ikke sett så nøye etter for det var jo internett jeg skulle bruke. Da rev ha bort pc'n og sjekket hvilken mail som lå øverst og lurte på om jeg hadde lest den. Det hadde jeg jo ikke, men fikk beskjed om at heretter var laptopen hans forbudt område for meg inntil bursdagen min! For nå er jeg liksom ikke lite nysgjerrig... :sjenert::ler:

Appropo bursdag. Skulle jo helst ha hatt ut innvitasjonene i forrige uke, men det ble ikke helt sånn. Så da tenkte jeg å lage de i helgen slik at de gikk med posten i dag. Men Murphys lov tilsa jo selvsagt at det var tomt for rødt blekk i printeren, og innbydelsene mine er ganske rosa... :sur: Nå håper jeg virkelig postmannen er kjapp og får levert de på en dag, veldig kjedelig om folk ikke får de før etter påske :forvirret:

Men søte svigermor har laget påskeegg til oss da :sjarmor: Ett til oss hver i vanlig størrelse og et STOOOORT på deling :hoppe: Jeg kommer til å trille på jobb etter påske :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påske-egg = :sikle:

Så gøy at mannen ordner noe til deg da!! Det er jo gøy å markere litt synes jeg! Lenge til du fyller da?

Ha en fin dag og GOD PÅSKE!!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Jeg har og fått påskeegg. Nam nam :sikle: Kjedelig å jobbe i påska ja.. vet alt om det, har endelig påskefri for første gang på flere år. Men noen fridager får du jo :) Nyt påsken og kjærligheten :hjerter_rundt:

GOOOOOOOOOD PÅSKE :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå nå ble ikke jeg heller lite nyskjerrig på hva heffalompen driver på med.. :sjenert:

Klarer du la være å snike?? :ler:

Ha en strålende dag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjeder meg... :sjenert:

Kan ikke skjønne hvorfor et kjøpesenter skal ha oppe til kl 20 onsdag før påske! Og særlig ikke når det er jeg som må sitte her og dingle med bena :sur:

Ikke er det mye liv på KG idag heller :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjer ikke mye fra gang til gang man trykker mine innlegg nei :ler:

:ler: Nei, det er godt det ikke bare er jeg som holder på sånn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp :hoppe:

Tror jeg skal begynne å rydde inn kortstativne nå ;)

Sees kanskje når jeg kommer hjem igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du forteller hva slags planer Heffalumpen har når du finner det ut... Og så så snill svigermor!

Når har du bursdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne hvorfor et kjøpesenter skal ha oppe til kl 20 onsdag før påske!

Skjønner hva du mener ja.. :Nikke:

Vi hadde også åpent til 20. Men det var bare matbutikkene som hadde det, de andre stengte klokka 18. Lørdagsåpning. Men det var ikke mange kunder etter klokka seks. De fleste trodde nok vi stengte 18, så det roet seg allerede i fem tiden..men nå er det ferie!! Helt til tirsdag :hoppe:

Ha en riktig god påske :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..her i området har butikkene på senteret oppe til 21 og stakkars folka på kiwien her.. de har oppe til 23!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...