Eeyore Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #1141 Del Skrevet 7. mars 2007 Liljen: Termometeret er nok noen år gammelt ja... Og etter at jeg byttet batteri hos urmakeren i dag, så virker det som om det er enda mer ute av stand... Får prøve det i morgen, hvis det ikke virker da, får jeg vel kjøpe et nytt. Smile: Takk for besøk i boka mi Den kaka så bare skikkelig digg ut!!! Er akkurat sånn oppskrift jeg har vært på jakt etter Og med så god veiledning da, her skal det bakes :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 7. mars 2007 #1142 Del Skrevet 7. mars 2007 Jepp, kaka så skikkelig delikat ut og med så fine bilder til! Hvis du rekker å bake den før meg (jeg baker nok ikke den første uka) må du mer enn gjerne gi referat på hvordan den var!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. mars 2007 #1143 Del Skrevet 8. mars 2007 jeg prøver å begrense inntaket av sukker, men det er ikke så lett når dere vifter med sånne oppskrifter under nesa på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 8. mars 2007 #1144 Del Skrevet 8. mars 2007 Den kaka så skikkelig god ut! Må bare legge den inn på mine favoritter, i tilfelle jeg får lyst til å bake en dag. Ha en fin dag Eeyore! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. mars 2007 #1145 Del Skrevet 8. mars 2007 Kaken så kjempegod ut da! Men jeg får jo ikke spise Phildelphia eller kremost så det får heller vente Stoler du på sånn temperaturmåling da Eeyore? Jeg synes det høres litt... usikkert ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 8. mars 2007 #1146 Del Skrevet 8. mars 2007 Kan du ikke be mamma'n din ta med en ost da?? Nei en får kanskje ikke ta det med i hovedbagasjen engang nå???? til Eeyore! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. mars 2007 #1147 Del Skrevet 8. mars 2007 Ååå alt dette pratet om god mat gjør meg så uuuutroooolig sulten.. vi som prøver å være så sunne nå og alt Jeg hadde kanskje innvistert i ett nytt termometer jeg syns og det er litt spennende å følge litt med stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 8. mars 2007 #1148 Del Skrevet 8. mars 2007 Spennende å følge med ja. Men jeg fikk beskjed av gynekologen at mine kurver var så flotte, at det var bare å droppe temping. Fikk heller sove litt lenger som han sa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #1149 Del Skrevet 8. mars 2007 Smile*2: Hadde egentlig ikke tenkt å bake den med en gang, men tror ikke jeg klarer å vente. Så jeg kan nok sannynligvis gi deg rapport over helgen Gleder meg Petra: Og snart kan jeg fortelle deg hvor god den er også Da knekker du nok snart ja Mrs N: Nei stoler ikke helt på den, selv om den i dag viste 36,49... Tror nok jeg må handle inn nytt ja... Du kan jo ta vare på oppskriten til etter fødselen da... Liljen: Men når vi er sunne og trener kan vi unne oss litt ekstra vet du Toblerone: Ja, hadde jeg hatt fine kurver flere pp'er på rad hadde nok jeg også sluttet, men nå gjør jeg dette mest for å få bevis på at jeg har/ikke har EL. Så jeg er egentllig ikke sikker på om det faktsik er termometeret som er gått i stykker... I dag har jeg vært i svømmehallen. Deilig! Så nå kan jeg bake kake med litt bedre samvittighet 2 gangen jeg trener denne uken, så nå synes jeg at jeg har vært riktig så flink Var fryktelig frustrert på jobben i dag... Vi skal få nytt datasystem og nå har de sendt ut en innføringsbruksanvisning med oppgaver som vi skal gjøre før vi skal på kurs. Men brukermanualen var jo helt på jordet så jeg hadde skikkelige problemer. Måtte prøve og feile masse, og enda har jeg ikke skjønt det helt... Synes virkelig synd på enkelte jeg kjenner som her helt grønne på data, de kommer virkelig til å slite... Heldigvis kjenner jeg superbrukeren vår, så jeg kom med mye frustrasjon til han på mail i dag Ha en fortsatt fin kveld jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. mars 2007 #1150 Del Skrevet 9. mars 2007 Ha en fin fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. mars 2007 #1151 Del Skrevet 9. mars 2007 Hei hei Sååå deilig med en tur i svømmehallen Jeg tenkte meg ett par turer i neste uke. Da har jeg tid. Satser på 1200 m hver gang. Hvor langt svømmer du?? Ellers, så er det helg Ha en superstrålende helg, håper den blir full av positive opplevelser. Ps. I løpet av 2007 skal vi begge sitte der kjempelykkelige med hver sin positive test stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #1152 Del Skrevet 9. mars 2007 Svømte ikke så langt... 1000m, da var jeg så sulten at jeg holdt på å dø... Skal nok spise mere lunsj, neste gang Målet er å gradvis komme meg opp til 1500m Ja nå er det snart helg Og vi skal til sverige på harry-tur i morgen Håper virkelig ønskene dine går i oppfyllelse Liljen Men jeg tror nok du kommer i mål før meg... For du er nok i mål allerde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 9. mars 2007 #1153 Del Skrevet 9. mars 2007 Svømming er så utrolig godt!!!! Jeg trente masse i svømmehall før jeg også. Deilig! God harrytur i morra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. mars 2007 #1154 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg er nok ikke i mål allerede, men jeg tror det skjer noe i løpet av året... For oss begge Ha en strålende helg stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 9. mars 2007 #1155 Del Skrevet 9. mars 2007 1000m er ikke verst da! Synes du er flink jeg Jeg har ikke svømt noe siden vi var i basseng på hotell på Kreta (bryllupsreise).. Deilig å svømme da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 9. mars 2007 #1156 Del Skrevet 9. mars 2007 Svømming er deilig! Det er kake også Ha en fin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. mars 2007 #1157 Del Skrevet 10. mars 2007 Ha en strålende helg, vennen. Og tusen takk for fine smser. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. mars 2007 #1158 Del Skrevet 11. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 11. mars 2007 #1159 Del Skrevet 11. mars 2007 *spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #1160 Del Skrevet 11. mars 2007 Idag har det vært en skikkelig sløvedag. Deilig Hefflompen og jeg sitter med hver vår pc og underholder oss. Ikke veldig sosialt, men det blir nok film og sofakos i kveld Har bakt kaka til Smile, så nå står den i kjøleskapet og venter på å bli dessert Ha en fin søndag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå