Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:danse::perebrus: GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN!!! :perebrus::danse:

Synes romjulen var nesten like stressende som resten av desember, og det nye året kom nesten før jeg rakk å reagere...

Har blitt en del jobbing i romjulen, med bl.a. varetelling på lørdag, men nå er det værste over og jeg gleder meg til en litt roligere nyår og ikke minst ferie nå senere i januar :)

I går var vi og feiret sammen med broren min og det var veldig koselig. Litt kjedelig at taxien vi hadde bestillt til kl 02 var så forsinket at vi mått avbestille og ligge over istendenfor, siden vi da ikke hadde med oss noen overnattingssaker. Men på den annen side så slapp vi en stor taxiregning og å hente bilen igjen i dag.

På babyfronten ser det ikke særlig lyst ut, har spottet i 4 dager nå, så tanta har nok tenkt å feire det nye året med å ta et besøk snart :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som har hatt en stressenede romjul ser jeg :ler:

Dumt med spottinga da, men jeg spottet jo litt begge gangene jeg ble graivd da, så man vet ikke sikkert før man får mensen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg faktisk helt tilbake til IKM lista for november for å sjekke hvilken PP jeg er i... :sjenert::ler:

Går inn i PP7 nå, så fort tanta kommer, og det er nok i morgen for da er det 14 dager siden EL.

Hvor mye spottet du når du var gravid i forhold til vanlig Yamaha? Jeg har spottet tiltakende i 6 dager nå :tristbla: Det er superkjedelig :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår, vennen! :klem:

Kjedelig med spotting, men bare vent! 2007 blir året med stor Å (eller B for baby :ler: ) for oss begge, det er jeg sikker på! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...