Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig å komme til en dagbok hvor det har vært så mye besøk :)

:klem: til alle sammen!

Liljen*2: Jeg vil gjerne være med på lista di :) Men med disse ulike sykluslengdene så vet jeg ikke når jeg skal sette IKM, så jeg får komme tilbake til det etter en positiv EL test ;) Og kviser er noe dritt, ser ikke frem til å gå 9 mnd som pizzafjes :tristbla:

Iss: :klem: tilbake

Leiababe: Så lenge det er liv er det håp :)

Bippe: Vi er ikke rare vi er unike! :ler:

Yamaha: Jeg har vært klar for å bli gravid siden jeg sluttet på piller jeg, men det er visst noen som ikke er enig :forvirret::ler:

Wayah: Nå har jo Angelou blitt gravid så da kan vi kanskje bruke henne som "Hypotesegodkjenner"? :ler: Uff, hørtes ikke noe godt ut med så mye smerter. Vi får håpe at du blir fort gravid og slipper unna :)

Angelou: Det høres veldig lovende ut :)

Mrs N: :vinke:

Ellers ikke mye nytt. Tanta tar nok kofferten og drar i dag, så da er det bare å vente på EL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ja - når vi snakker om kviser: jeg har to på haka, en på halsen, og hadde nylig en i nakken :ler:

håper alt er bra med deg, snuppa!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo ikke jeg så langt kommet enda da, men faktisk har jeg fått mindre kviser enn jeg bruker å ha jeg :)

....melder meg frivillig som hypotesegodkjenner :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uææææh, nå har det vært så mye kvisesnakk i dagbok mi at jeg tror jeg har blitt smittet. I morges fant jeg en kvise på "øyebuen" rett ved siden av tårekanalen :overrasket: Hva er det for et sted å få kvise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings:)

:ler: Nei, hva er det for slags sted å få kvise da?? Jeg er for tiden kvisefri, faktisk :overrasket: Men har aldri hatt så mye kviser som etter jeg slutta på pilla.. :sur: Ja, ja...

Håper du får en strålende dag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopp og hei Vennen :hoppe:

Dagen i dag er bra ja :) Jeg skal på julemiddag med to kolleger etterpå og så skal jeg lage pepperkakedeig senere i kveld, for Heffalompen og jeg skal bake til helgen :) Heffalompen skal lage pepperslott har han sagt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så tøft med pepperslott da :hoppe: Vi skal bake over helgen på mitt nye fantastiske kjøkken. Har ikke fått kopla til stekeovn enda, men det fikser mannen i dag håper jeg :)

Ååå julemiddag, det er jo så godt.. Ribbe med sprø svor :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spiser jeg av prinsipp ikke ribbe før julaften, men skal kose meg med medisterkaker og pølser :)

Men jeg lurer på hvor vi skal sette pepperslottet da.... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå spiser jeg av prinsipp ikke ribbe før julaften, men skal kose meg med medisterkaker og pølser :)

jeg har akkurat samme prinsipp. hvis jeg spiser ribbe før julaften blir det helt feil.

:ler:

har du en bra pepperkakeoppskrift, forresten? mannen og jeg lagde pepperkaker i går, og de smakte nesten ingen ting. lurer på om vi må lage en omgang til med en annen deig!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser heller ikke noe særlig ribbe før jul. Men jeg skal på julebord til tirsdag, og da skal vi være på et sted som serverer en knallgod ribbe! Så da må jeg nok spise litt. Er ikke så glad i medisterkaker, og pølse spiser jeg ikke. Så da blir det ikke så mange alternativer igjen.

Men uansett er det ikke noe som slår mammas ribbe hjemme på julaften! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal faktisk ha ribbe på søndag vi, og det gleder jeg meg til :)

Har spist det en gang tidligere i år, men den var ikke noe god :tristbla:

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmm, pepperkaker! Deigen er best! :sikle:

Melder meg på kvisebølgen igjen... Trodde jeg var ferdig med de på brystet, men neida! Der kom det to-tre nye poppende frem jah :frustrert:

Men du slår meg når det gjelder å få dem på rare steder, Eeyore :klem:

Edit: Fjerna en særdeles malplassert smiley...

Endret av Wayah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...