Impala Skrevet 28. november 2006 #781 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg sier som mange har sagt før jeg, både til meg og til andre, så lenge mensen ikke har kommet så er det håp Det er lov til fortsatt å håpe så lenge du bare spotter, det bruker jeg å gjøre i allfall ← Jeg gjorde også det helt til jeg fant ut at den måneden jeg ble gravid så spottet jeg ikke Hvis du skal begynne å tempe, så anbefaler jeg termometer med 2 desimaler. ← Det leta jeg etter for en god stund siden, menjeg fant ikke, så derfor har jeg ikke tempet, og har ikke tenkt å begynne med det nå heller. Nå tar vi det som det kommer, og vi vet at det er mulig om ikke annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 28. november 2006 #782 Del Skrevet 28. november 2006 på www.babyornot.no har de termometer med 2 desimaler. husker ikke helt prisen på det.. men så vedlig dyrt kan det vel neppe være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 28. november 2006 #783 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg gjorde også det helt til jeg fant ut at den måneden jeg ble gravid så spottet jeg ikke ← Jeg også egentlig , men det trenger ikke være slik for andre sjølom det var slik for oss . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 29. november 2006 #784 Del Skrevet 29. november 2006 Nei det gjør jo ikke det Pi@, vi er alle forskjellige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 29. november 2006 #785 Del Skrevet 29. november 2006 Krysser fortsatt fingrer jeg altså.. Hvordan står det til med deg i dag?? Lutefase på 21 til 23 dager hørtes kanon ut altså.. På pernillesidene står det litt om temping tror jeg. Ha en strålende dag. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 29. november 2006 Forfatter #786 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg gjorde også det helt til jeg fant ut at den måneden jeg ble gravid så spottet jeg ikke ← Jeg også egentlig , men det trenger ikke være slik for andre sjølom det var slik for oss . ← Ja, da virker det jo lovende Men jeg føler i alle fall at jeg spotter mindre, hvis det kan være noe håp... Lutefase på 21 til 23 dager hørtes kanon ut altså.. På pernillesidene står det litt om temping tror jeg. ← Kan ikke akkurat skrive under på det. Blir fryktelig lenge å vente på IKM da Spottingen er der ennå, så jeg får vel bare bite i det sure eplet og anta at tanta stikker innom før helgen. Kan hun ikke bare kommer, så får jeg det unnagjort og kan begynne på ny pp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. november 2006 #787 Del Skrevet 29. november 2006 Hvor mange dager er det siden EL da? tenker ang lutealfase. Lutealfasen regnes ut fra EL til første mensdag, men EL-dagen og første dag for mens regnes ikke med. Og lutealfasen skal ikke variere med mer enn pluss/minus inntil 1 dag. Og har du da konstant lange lutealfaser, eller bare akkurat denne måneden? For om den er lang denne måneden og ikke bruker å være så lang, så er det jo sannsynlig at noe er på gang. Men hva spottingen da betyr tør jeg ikke begi meg ut på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 29. november 2006 Forfatter #788 Del Skrevet 29. november 2006 Syklusene mine er jo egentlig helt ville med variasjoner fra26-36 dager. Og jeg er jo heller ikke helt 100% sikker på at jeg har hatt EL, siden jeg ikke temper. Men jeg regner med at jeg hadde EL fredag 10/11 siden testen var positiv onsdag og torsdag. Det blir 17 dager i mellom i dag da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 29. november 2006 #789 Del Skrevet 29. november 2006 Ja, da virker det jo lovende Men jeg føler i alle fall at jeg spotter mindre, hvis det kan være noe håp... Kan ikke akkurat skrive under på det. Blir fryktelig lenge å vente på IKM da Spottingen er der ennå, så jeg får vel bare bite i det sure eplet og anta at tanta stikker innom før helgen. Kan hun ikke bare kommer, så får jeg det unnagjort og kan begynne på ny pp? ← Kan jo være positivt at du spotter mindre Jeg hadde egentlig ønsket at jeg ikke spottet så mye, for det er noe dritt å gå og vente på at det skal sette igang for fullt Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 29. november 2006 #790 Del Skrevet 29. november 2006 hei vennen, høres slitsomt ut med denne spottingen... håper mensen ikke dukker opp, da!! men hvis den gjør det så krysser jeg fingrene for desember!! ustabile sykluser er en plage - det vet jeg alt om!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. november 2006 Forfatter #791 Del Skrevet 30. november 2006 Spottingen går sin gang den... I går kveld var det såpass mye jeg var sikker på at mensen skulle komme i natt, men nå har det avtatt litt igjen. Regner med at den hilser på før helgen uansett. Fant ut at det termometeret jeg har faktisk har 2 desimaler, så det var jo bra. Et lite problem er at det ikke liker seg så godt i kulde. Så det hadde litt startproblemer etter å ha ligget på nattbordet i natt Fikk ikke målt før jeg kom på badet, og da er det vel egentlig for sent? Får ta og varme det litt under dynen før jeg begynner senere. Heffalompen var i stor ekstase da jeg hadde hengt opp julekalenderen han i går. Men han måtte le da jeg hadde pakket alt i bobleplast. Er er nemlig en j**** på å klemme. Og jeg hintet klart om at det fortsatt er en dag igjen til 1. desember og at den Kindereggkalenderen ser veldig fin ut :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. november 2006 #792 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg har termometeret under puta her, da holder det seg passe varmt Vi har kjøpt oss både smarties og kindereggkalender vi da, og så skal dele på dem. Hadde dessverre ikke tid og energi til hjemmelagede i år... Blir spennende med temping da. Jeg har regisertet meg på Fertilityfriend, og er veldig fornøyd med det altså Sender deg forresten en pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. november 2006 Forfatter #793 Del Skrevet 30. november 2006 Takk for PM'en, har svart deg Koster det noe å registrere seg få fertility friend? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. november 2006 #794 Del Skrevet 30. november 2006 Og jeg har svart deg igjen Det koster ingenting de første 30 dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. november 2006 #795 Del Skrevet 30. november 2006 Hei på deg Det er fortsatt spennende her ser jeg. Når skal du teste igjen?? Krysser og krysser for deg altså Ha en strålende kveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 30. november 2006 #796 Del Skrevet 30. november 2006 Gøy med sånne kjærester som gjerne vil bli pappaer. Mannen min strøk stadig vekk over en fiktiv mage i flere måneder før jeg var klar for å prøve. Håper tanta holder seg helt borte. Skjønte det sånn at den ikke hadde kommet ordentlig? Jeg har fått smartieskalender i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 30. november 2006 #797 Del Skrevet 30. november 2006 merkelig med den spottingen, da... pleier du å spotte sååå lenge før du får mensen?? ellers er alt bra håper jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 1. desember 2006 #798 Del Skrevet 1. desember 2006 Du, idag er det den 1.desember altså, og du hadde IKM igår, nå synes jeg du skal teste igjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. desember 2006 #799 Del Skrevet 1. desember 2006 Enig med Angelou jeg altså..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #800 Del Skrevet 1. desember 2006 Er nok ikke noe vits i teste noen flere ganger. Jeg spotter fortsatt og tror dette kanskje kommer til å ble en ren spottemensen. Det har jeg hatt noen få ganger tidligere også, så det ikke unormalt (men sjelden). Dessuten har jeg tempet de siste dagene og den ligger på rundt 36,3 så det har nok ikke flyttet inn noen hybelboer dessverre Tenker at jeg kanskje har blitt befruktet men at det ikke har festet seg siden jeg hadde mensmurringer 1 uke etter EL og var fryktelig plaget med kviser rundt den tiden. Den siste uken har jeg ikke kjent noen ting. Like greit det egentlig. Nå kan jeg feste ordentlig på 10-års-jubileet for videregående som vi skal ha den 16. Lurte litt å hvordan jeg evt skulle lure met unna evt vin/øl da... Men nå er probelmet løst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå