Impala Skrevet 10. september 2006 #461 Del Skrevet 10. september 2006 Hei Eeyore Håper du har en fin søndag. Er jo så fint vær også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 10. september 2006 #462 Del Skrevet 10. september 2006 håper du har en fin søndag! jeg driver og vasker mine interaktive klær så jeg kan pakke de ned i min interaktive koffert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. september 2006 #463 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg syns du skal kjøpe noe han ønsker sei. Har han en hobby?? Eller som mannen min sier; jeg liker duppeditter og alt som går på strøm Ha en strålende søndag, vennen. Og for Heffalompen. Kjempeflink. stor stor søndags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 11. september 2006 #464 Del Skrevet 11. september 2006 god mandagsmorgen når er det "vi" reiser til australia? ikke lenge igjen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 11. september 2006 #465 Del Skrevet 11. september 2006 Ja, det er vel snart det? Gleder meg, har aldri vært i Australia før Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. september 2006 Forfatter #466 Del Skrevet 11. september 2006 God morgen alle sammen Ja Heffalompen er også overbegeistret for alle tekniske ting Så en tur innom elkjøp er nok ikke så dumt nei. Så moro at dere gleder dere til å bli med. Det er rar, synes tiden har gått fryktelig fort i sommer, men når jeg nå begynte å telle dager til avreise synes jeg det går heller tregt... Hele 16 dager igjen! Men det er mye å glede seg til i mellomtiden :-D EL er rett rundt hjørnet denne uken. Negativ test i går, men den er jo ikke ventet før i morgen eller onsdag så. Og rekker den å komme innen onsdag er IKM på avreisedagen. Kanskje det blir en ekstra gledelig dag? Masse PS La dere merke til det lystige humøret? Dagen i dag er en strålende dag (nesten) all prøvedepresjonen er borte Tror definitivt EL er nært forestående Har allerede begynt å legge inn aksjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. september 2006 #467 Del Skrevet 11. september 2006 PS La dere merke til det lystige humøret? Dagen i dag er en strålende dag (nesten) all prøvedepresjonen er borte Tror definitivt EL er nært forestående Har allerede begynt å legge inn aksjer ← Det er riktig innstilling det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 11. september 2006 #468 Del Skrevet 11. september 2006 Innom for å oppdatere meg litt på hvordan du har det Syns du har en kjempe flott instilling til prøvinga jeg. Krysser fingrene for at det blir full klaff for dere denne måneden Håper du får en koselig mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 11. september 2006 #469 Del Skrevet 11. september 2006 Hei! Håper du har det fint! Det er bra at du tar EL-testingen/prøvingen med ro denne gangen. Er bare litt dumt at du blir borte etter det så vi får ikke med oss alle symptomene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 11. september 2006 #470 Del Skrevet 11. september 2006 PS La dere merke til det lystige humøret? Dagen i dag er en strålende dag (nesten) all prøvedepresjonen er borte ← kan du være så snill å sende den tanken der til meg? jeg vil også være såå positivi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. september 2006 Forfatter #471 Del Skrevet 11. september 2006 Yamaha: Shatika: Takk for det Mrs N: Skal nok klare å holde dere oppdatert på symptomene *sender MAAAAASSE postitiv energi til Petra* Håper det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. september 2006 #472 Del Skrevet 11. september 2006 *Bare legger igjen ett spor etter meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 11. september 2006 #473 Del Skrevet 11. september 2006 Hei hei. Håper du har en god mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 11. september 2006 #474 Del Skrevet 11. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. september 2006 #475 Del Skrevet 11. september 2006 Så bra du har fått igjen det gode humøret Vi er gansk elike på syklus da, jeg sitter med positiv EL-test her nå. ...men mannen er så kalrt borte... Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. september 2006 #476 Del Skrevet 11. september 2006 Så godt å lese at du har fått igjen det gode humøret Lykke til med EL testing. Blir spennende nå fremover. Bare å stå på Ha en strålende tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 12. september 2006 #477 Del Skrevet 12. september 2006 takk for koselig og oppmuntrende hilsen i dagboka mi, deilig at du er i så godt humør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. september 2006 Forfatter #478 Del Skrevet 12. september 2006 Hallo alle sammen! Fortsatt ved godt humør Med en bitteliten bekymring over EL-testen som var negativ i går også Forrige pp var den positiv for både dag 16 og 17, og i dag er det dag 16. Har absolutt ingen tegn til utflod eller EL slim heller... Typisk det at kroppen bestemmer seg for ikke å ha EL den pp jeg har investert i digitale tester Men vi satser på at den er positiv i kveld, og fortsetter å legge inn askjer Tar også å stor skje med tålmodighet Ha en toppers tirsdag jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 12. september 2006 #479 Del Skrevet 12. september 2006 Ja det er bare å fortsette å legge inn aksjer Tror ikke du trenger å bekymre deg over EL testen. Hvordan står det til ellers da?? stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 12. september 2006 #480 Del Skrevet 12. september 2006 *sender MAAAAASSE postitiv energi til Petra* ← tuuusen takk :bukke: det hjelper masse!! du skal se den EL dukker opp snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå