Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

håper du har en fin søndag!

jeg driver og vasker mine interaktive klær så jeg kan pakke de ned i min interaktive koffert!! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal kjøpe noe han ønsker sei. Har han en hobby?? Eller som mannen min sier; jeg liker duppeditter og alt som går på strøm :ler:

Ha en strålende søndag, vennen. Og :klappe: for Heffalompen. Kjempeflink.

stor stor søndags- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen :vinke:

Ja Heffalompen er også overbegeistret for alle tekniske ting :ler: Så en tur innom elkjøp er nok ikke så dumt nei.

Så moro at dere gleder dere til å bli med. Det er rar, synes tiden har gått fryktelig fort i sommer, men når jeg nå begynte å telle dager til avreise synes jeg det går heller tregt... :tristbla: Hele 16 dager igjen!

Men det er mye å glede seg til i mellomtiden :-D EL er rett rundt hjørnet denne uken. Negativ test i går, men den er jo ikke ventet før i morgen eller onsdag så. Og rekker den å komme innen onsdag er IKM på avreisedagen. Kanskje det blir en ekstra gledelig dag?

Masse :klem::klem::klem:

PS La dere merke til det lystige humøret? Dagen i dag er en strålende dag :) (nesten) all prøvedepresjonen er borte :hoppe: Tror definitivt EL er nært forestående :ler: Har allerede begynt å legge inn aksjer :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PS La dere merke til det lystige humøret? Dagen i dag er en strålende dag :) (nesten) all prøvedepresjonen er borte :hoppe: Tror definitivt EL er nært forestående :ler:  Har allerede begynt å legge inn aksjer :sjarmor:

Det er riktig innstilling det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å oppdatere meg litt på hvordan du har det :)

Syns du har en kjempe flott instilling til prøvinga jeg. Krysser fingrene for at det blir full klaff for dere denne måneden :hoppe::hoppe::hoppe:

Håper du får en koselig mandag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Håper du har det fint! :klem:

Det er bra at du tar EL-testingen/prøvingen med ro denne gangen. Er bare litt dumt at du blir borte etter det så vi får ikke med oss alle symptomene dine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS La dere merke til det lystige humøret? Dagen i dag er en strålende dag :) (nesten) all prøvedepresjonen er borte :hoppe:

kan du være så snill å sende den tanken der til meg?

jeg vil også være såå positivi :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yamaha: :vinke:

Shatika: Takk for det :klem:

Mrs N: Skal nok klare å holde dere oppdatert på symptomene :ler:

*sender MAAAAASSE postitiv energi til Petra*

Håper det hjelper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du har fått igjen det gode humøret :kose:

Vi er gansk elike på syklus da, jeg sitter med positiv EL-test her nå. ...men mannen er så kalrt borte... :frustrert:

Ha en fin mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å lese at du har fått igjen det gode humøret :hoppe:

Lykke til med EL testing. Blir spennende nå fremover. Bare å stå på :sjarmor:

Ha en strålende tirsdag

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo alle sammen!

Fortsatt ved godt humør :) Med en bitteliten bekymring over EL-testen som var negativ i går også :forvirret: Forrige pp var den positiv for både dag 16 og 17, og i dag er det dag 16. Har absolutt ingen tegn til utflod eller EL slim heller... Typisk det at kroppen bestemmer seg for ikke å ha EL den pp jeg har investert i digitale tester :ler:

Men vi satser på at den er positiv i kveld, og fortsetter å legge inn askjer :sjarmor: Tar også å stor skje med tålmodighet :)

Ha en toppers tirsdag jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...