Gå til innhold

Starten til et nytt liv

Gjest Beckybloom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia! Nå er jeg tilbake fra ferie - og måtte jo stikke innom her og sjekke tilstanden, men du har jo ikke vært her på lenge :tristbla: Det var jo bra at tanta kom da, nå er det bare å sette igang vet du :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Heeeeiii alle dere snille jenter som kommer innom og ser til meg!! :klem::klem: Petra Prøvedokke, Netten,Yamaha, Eeyore, Scorpina, Marthepia og Angelou; spent på hva som har skjedd hos dere siden sist, kommer innom og ser til dere senere :)

Ja, nå er tanta ute av huset for denne gangen, hun var faktisk -utrolig nok- såpass høflig at hun stakk av midtveis under Osloturen :) Dro jo til Oslo på onsdag, og videre på kick-off med jobben i helga. HELDIGVIS gadd hun ikke være med på 2-dagers hurra-tur! :legrine: Festbrems som hun er .... Var som jeg skrev ganske dårlig de første dagene, men så gikk det seg fort til, så go`formen var heldigvis ikke borte lenge :sjarmor:

Har hatt noen kjempefine (og hektiske) dager i Oslo, veldig koselig å møte igjen venninner og høre om alt nytt siden sist (det var ikke lite, ei er på vei gjennom et tøfft samlivsbrudd og ei anna mister kanskje jobben pga fare for konkurs).. rakk ikke å treffe alle jeg gjerne kunne tenke meg å treffe, men får ta det igjen ved neste anledning! Man skal jo kose seg litt også, ikke bare springe fra èn avtale til en annen.

Er rimelig skutt idag etter helgas fester, har sovet minimalt! :sove: Drakk ganske mye på fredag, og startet å drikke på nytt allerede i 1330-tiden lørdag. Jeg bruker normalt ikke å begynne drikkingen såpass tidlig (selv på heisa-tur), men vi vant en konkurranse og fikk champagne som ble sprettet opp, så da var det bare å hive innpå! :ler: Og deretter fortsatte det i god stim utover de sene nattetimer.. Må jo utnytte sjansene til festing nå som jeg kan bli gravid når som helst! :)

Nå blir det litt roligere fremover heldigvis, har vært så mye nå i det siste.. Gleder meg over å være inne i "ordentlig" PP, spent på når jeg skal teste EL, om det funker og sånn..Men nå føler jeg meg egentlig ganske avslappa til det, men blir sikkert verre utover måneden kjenner jeg meg selv rett! :ler:

Får ta meg en ordentlig runde her senere, må prøve å få gjort noe fornuftig! Blir ikke enkelt men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DER var du, jo!!! :hoppe:

hørtes ut som du hadde hatt en bra oslo-tur. bra å få festet litt når man enda har muligheten :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes ut som om du har hatt det artig i helga. Tatt'n helt ut mens du fortsatt kan :ler:

Nå er det bare å prøve i vei :humpe::sjarmor:

Når forventer du EL?

Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en kjempetur :)

Har du begynt å teste EL ?? Ser det nærmer sei på tickeren din :)

Ha en strålende torsdag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Heeii alle jenter! :klem: Huff, er ikke mye fart i meg her inne om dagen, nå må jeg snart få nok med tid til å se hvordan det går med alle dere og ta en skikkelig visittrunde i dagbøkene!! Klarte å bli syk etter turen dessverre, lå strak ut i starten av uka, og av den grunn veldig hektisk igår og idag. Har stort sett aldri tid til internett hjemme, pc blir siste prioritet for tiden :tristbla:

Dæken så fort tida går, har ikke engang tenkt på at det nærmer seg EL jeg!! Men må jo teste ut nå om noen dager, får egentlig håpe at jeg kjenner det i kroppen slik at jeg "vet" når jeg kan teste.. min kjære skal bort et par dager neste uke, så håper det ikke kræsjer med det da! :sjarmor: Vi er jo veldig nyforelska om dagen etter forlovelsen, og det kan det jo bli barn av! :ler:

Nei, i helga skal jeg prøve å snike meg til en runde her for å få med meg siste nytt, er jo helt utafor jeg nå :tristbla: Men håper det er noen her inne som har positive nyheter! :Nikke:

Ønsker alle en fortreffelig helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest: stakkars beckybloom som har vært syk.

håper du er frisk og rask nå som det er helg! kos deg i helgen, da!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å være nyforlsket :) Skal se det blir resultater av det ;)

Jeg skal nok være glad EL er over for min Kjære ha kjøpt seg ny gammel bil som får det meste av oppmerksomheten om dagen :ler:

Håper du får en flott helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har smitta meg :grine: Nå ligger jeg på sofaen og synes synd på meg sjøl, så jeg håper formen din er bedre :klem: Ha ei fin uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...