Gå til innhold

Starten til et nytt liv

Gjest Beckybloom

Anbefalte innlegg

Så synd :troest:

Men 2 uker det er jo leeeenge til da :overrasket:

Jeg hadde blitt smårar av å vente sånn og hadde sikkert gått til anskaffelse av en haug billigtester... :ler: Utålmodig jeg nei.... :sjenert:

Håper du har det bra ellers da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Beckybloom

Neida, det gjør ingenting å vente, for jeg vet jo innerst inne at det hadde passa bedre å bli gravid litt lenger utpå høsten, siden vi allerede er booka inn til sydentur i mars/april neste år :) Men, selvfølgelig, hadde jeg blitt det nå ville det jo ikke vært stor krise akkurat! :ler:

Jeg har masse billig-strips liggende nå, kom i posten igår, så jeg klarer meg en stund fremover :ler:

Og Eeyore ; Ja jeg har det veldig bra ellers, jeg har jo alle dere herlige jentene her inne å dele betroelsene med, og dessuten gleder jeg meg til å fortsette å prøve :sjarmor:

Og en riktig så fin MC helg til deg Yamaha! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Hei :vinke:

Hvordan står det til med den dama?

Her går det ganske bra, bortsett fra trøttheten.

Ha en forsatt fin kveld og kos dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Beckybloom

God mandag! :sjarmor:

Ja her var det nyheter verdt å vente på hos Iselin23, så morro!! :hoppe: Utrolig gøy (og motiverende :sjarmor: ) at noen får det til, da må jo vi andre bare fortsette å prøve helt til det sitter! :Nikke:

Marthepia : Heeeeeiii, så koselig med besøk av deg! :) Denne dama har det helt fint, hatt en kjempefin helg :) Godt å høre at det står bra til med deg, den trøttheten hører vel med en periode fremover nå, men den er visst vanskelig å slippe unna skjønner jeg :sjenert: Stooooor :klem: til deg!

Liljen : Takk for det, håper du hadde en strålende søndag også! :klem:

Yamaha: Jeg har hatt en kjempefin helg, ganske rolig og i familiens tegn :) Leste på dagboken din ista, så ut som du hadde hatt en fin tur.

Ja, i helgen har det vært mye familietid- kjempekoselig! På fredag i 1930-tiden, skulle jeg bare en snartur innom svigers for å hilse på dem. Jeg var alene i helgen (min kjære har vært på Old-boys-cup! :ler: ), og hadde planlagt å leie meg en sånn typisk jentefilm og kose meg på fredagskvelden. Vel, altså, dro til svigers for å hilse på, og så var det sååå deilig å synke ned i sofaen deres. Så satte de frem godteri og brus og det endte med at vi alle 3 lå henslengt i sofaen og skravla og spiste godt :ler: Så der ble jeg helt til kl 00.15! :overrasket: Jeg hadde i tillegg glemt at jeg bare hadde latt veske m mobil være igjen i bilen, så der hadde jeg flere ubesvarte anrop og sms-er, min kjære hadde bare måtte lagt seg uten å si god natt stakkar :)

På lørdag var det kafètur, og så tok jeg med meg nevøen min hjem etterpå. Han overnatta hos meg til igår, og det syns han var kjempestas! :) Godt å ha litt "kvalitetstid" med ham, han er jo så utrolig glad liten gutt. Og igår kjørte min søster, hennes to barn og jeg en tur til en sånn messe i nærheten, bare for å se hva for rare ting de solgte der, var veldig koselig :)

Så kom min kjære hjem kl 00.30 igårkveld (natt for min del som er så kveldstrøtt). Det var godt å få ham hjem nå, han har vært borte hele uka :tristbla: Nå får vi et par dager sammen, før jeg drar til Oslo på onsdag, kommer hjem på søndag. Men det blir noe helt annet å være den som drar bort, da skjer det som regel noe hele tida, verre å være igjen hjemme. :sjenert: Gleder meg veldig til Oslotur og å møte igjen venninner!

Må ta meg en ordentlig dagbokrunde senere, har bare vært sånn snarest innom :) Men har fått med meg graviditet hos Iselin22 og EL hos Netten og Eeyore, veldig hyggelig og veldig spennende!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Jeg tror ganske sikkert at jeg har fått tantebesøk idag! Var nemlig ganske klare indisier på det da jeg var på do ista! Er egentlig glad for det, for da er kroppen i gang!! :tommel: Jeg virker!! :sjarmor: Det er 5 uker og 3 dager siden jeg slutta på p-pillen, så det tok jo ikke så veldig lang tid. Så er det jo spennende nå da, hvordan syklusen blir fremover :)

Hvis jeg hadde EL nå for et par uker siden (det må jeg vel ha hatt en eller annen gang??), kan det jo faktisk være festeblødning også! :sjarmor: Men det tror jeg egentlig ikke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Titt-tei Beckybloom!

Det hørtes ut som om du hadde hatt en toppers helg ja.

Krysser fingrene for at det er festesmerter, og hvis ikke bør tanta ta å skynde seg litt sånn at du får kommet i gang med ny pp!

Ha en flott mandag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

:vinke: alle sammen :)

Eeyore : Jeg skal love deg at tanta gjorde sitt inntog igår, med brask og bram! Begynte med bittelitt rødskjær igår morges, og før lunsj var helvettet løs!! :frustrert: Vet jeg ikke skal klage, for det er jo bare bra at det ikke tok så lang tid, men jeg mååååå bare blåse ut litt, for det her er jammen ikke noe morro :grine:

Er ganske blek om nebbet idag, svimmel, ekkel i magen,hodet og trøtt som en svamp! :sove: Fra ca 1930 igår kveld, lå jeg bare som et slakt på sofaen, gikk og la meg kl 2130, og enda klarte jeg bare ikke stå opp kl 7 imorges, så kom på jobb for 20 min siden :tristbla: Tror ikke jeg blir her dagen ut heller, gjør unna det viktigste, så får jeg se an formen. Helt teit at et tantebesøk skal gjøre at man føler seg syk, det er rimelig mye rart vi kvinner skal igjennom gitt! :forvirret:

Jaja, over til noe mer gøy, igår var min kjære og jeg og bestilte forlovelsesringene!! :hoppe: Får dem om ca 2 dager, men da er jo jeg bortreist :sur: Trodde det tok lenger tid.. Men når jeg kommer hjem på søndag skal vi ta dem på :hjerter: Det ble noen helt enkle i "vanlig" gull, med litt skravering rundt kantene, med navnene + hjerte + dato inni. Hadde jo så mange gode idèer,men da vi sto der og skulle bestemme oss, syns vi begge to at det enkle er det beste :) Tulla med min kjære igår, og sa at nå måtte jeg jaggu kjøre på i Oslo i helga, siden det er siste sjanse før ringen kommer på! Han sa seg helt enig, og syns det nesten var kjipt for min del at jeg har tanta på besøk! :legrine:

Nå skal jeg prøve å regne ut EL-datoer, selv om jeg ikke helt kan si sikkert hvordan syklusen min blir. Men kan ta utgangspunkt fra feks 28-32 dager :sjarmor: Det er jo gøy bare for nysgjerrighetens skyld, og så må jeg jo prøve EL-testing for å se om det funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Huskeliste for Beckybloom :

Med 28 dagers syklus :

Din fruktbare periode er: 25.08.2006 - 30.08.2006

Eggløsningen finner sted: 28.08.2006

Termin: 23.05.2007

Med 30 dagers syklus :

Din fruktbare periode er: 27.08.2006 - 01.09.2006

Eggløsningen finner sted: 30.08.2006

Termin: 25.05.2007

Med 32 dagers syklus :

Din fruktbare periode er: 29.08.2006 - 03.09.2006

Eggløsningen finner sted: 01.09.2006

Termin: 27.05.2007

Da begynner jeg altså å teste rundt den 25., så får vi se om det gir noe resultat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sjelden jeg sier dette men :hoppe: for tanta. Nå er du endelig i gang, og foran deg ligger en spennende måned med EL testing og greier. Dette blir spennende. :) Lykke, lykke til. Jeg skal følge med, det er helt sikkert :Nikke:

ååå så koseli med forlovelsesringer da. Di hørtes kjempefine ut. Det er så kjekt å få på sei en så spesiell ring. Husker da vi forlovte oss, da håper jeg alle så den nydelige ringen jeg hadde fått på fingen :ler: Bare nyt det vennen. Livet er herli. :)

Ha en strålende tur til Oslo. Og en super tirsdag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nå godt at tanta kom til slutt, selv om det er utrolig kjedelig :sur: Nå har du ihvertfall kroppen litt med i orden, og klar for ny pp med nye muligheter :)

Det ikke morsomt at det skal være så ille hver gang nei :frustrert: Har det heldigvis ikke så ille som deg, smertene blir borte etter et par timer med smertestillende og så er jeg så god som ny igjen, skal vel ikke klage da... :sjenert: Får håpe det klaffer for dere denne pp, så du slipper flere slike besøk.

Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars deg som blir så dårlig av tantebesøk, det er ikke noe gøy :klem:

Men nå er forhåpentligvis kroppen din igang, og klar for en liten spire. Sikkert lurt å legge inn :humpe: sånn ca annenhver dag rundt EL-løsning (det var det vi gjorde når det klaffet :sjarmor:).

Så gøy med forlovelsesringer. Enig i at det enkle er ofte det beste :)

Ha en fin tirsdag, håper formen di blir bedre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heeeeei :klem:

der fikk jeg endelig tid til å stikke innom dagboka di!

det er veldig dumt at det blir så mye å gjøre på jobb når man er borte et par uker.... det har ihvertfall vært veldig deilig med ferie!!

håper du har det bra! har ikke hatt tid til å lese igjennom alt som har skjedd mens jeg har vært borte, men jeg har ihvertfall fått med meg at tanta kom. det er om ikke annet bra at du er igang!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! :vinke:

:hoppe: for nye forlovelsesringer!! Så kjekt! :)

Stakkars deg som har en sånn slem tante som gjør deg så dårlig... :tristbla: *gir deg en goood klem* :klem: Bedre nå? :)

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Hvordan går det Beckybloom?

Har tanta sluttet å hamre og banke? Skjønner ikke hva som er vitsen med å ominrede der hver eneste gang? Hun skal jo bare være på besøk en kort tid, og som oftes kommer hun jo raskt på besøk igjen...hmfr... :frustrert:

Godberdrings :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....Da begynner jeg altså å teste rundt den 25., så får vi se om det gir noe resultat ;)

Åj åj åj!! Så spennende!! Måtte stikke hodet innom her litt. Er så spennende å følge med på andre prøvere!

Tenk om du også kunne få to blå om ikke så lenge!!!! :)

Hm...selv brukte jeg også Donna (den derre el-testen) og på mårran den 19. (juli) fikk jeg relativt bra utslag. Så, den 19. på kvelden....og den 21. hadde vi oss en horisontal mambo :ler:

Trodde ikke først noe på den der Donna'en men jaggu holdt den hva den lovet!!

Ønsker dere virkelig lykke til med prøving og håper så inderlig at det klaffer for dere og! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...