Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #21 Del Skrevet 2. juli 2006 Feminine mager er runde og myke. Magemuskler er maskulint, og jeg er heterofilllllll!! ← Ohhhh... I think I love you right now. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 3. juli 2006 #22 Del Skrevet 3. juli 2006 Absolutt ikke enig, men hyggelig at du ikke er så kravstor. ← Jeg er så kravstor at jeg ikke liker maskuline mager da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 3. juli 2006 #23 Del Skrevet 3. juli 2006 Ohhhh... I think I love you right now. ← Tror nok de fleste menn, og flere jo eldre og mer modne vi blir, liker feminine mager best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 3. juli 2006 #24 Del Skrevet 3. juli 2006 Tror nok de fleste menn, og flere jo eldre og mer modne vi blir, liker feminine mager best ← Er iallefall akkurat det kompisene mine sier. At de liker litt bløte mager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupplupp Skrevet 4. juli 2006 #25 Del Skrevet 4. juli 2006 Et lite tips, masse bra mageøvelser i det nyeste Shape-Up... og litt mattips og sånn... Har vært ganske lei av shape-up i det siste, men det siste bladet var bra synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 4. juli 2006 #26 Del Skrevet 4. juli 2006 Et lite tips, masse bra mageøvelser i det nyeste Shape-Up... og litt mattips og sånn... Har vært ganske lei av shape-up i det siste, men det siste bladet var bra synes jeg... ← Blir vel nødt til å plukke med meg det neste gang jeg er i butikken Er ganske lenge siden jeg kjøpte shape-up, for jeg syntes det ble litt kjedelig etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå