Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #21 Skrevet 2. juli 2006 Feminine mager er runde og myke. Magemuskler er maskulint, og jeg er heterofilllllll!! ← Ohhhh... I think I love you right now.
T.S Skrevet 3. juli 2006 #22 Skrevet 3. juli 2006 Absolutt ikke enig, men hyggelig at du ikke er så kravstor. ← Jeg er så kravstor at jeg ikke liker maskuline mager da....
T.S Skrevet 3. juli 2006 #23 Skrevet 3. juli 2006 Ohhhh... I think I love you right now. ← Tror nok de fleste menn, og flere jo eldre og mer modne vi blir, liker feminine mager best
Viviwoom Skrevet 3. juli 2006 #24 Skrevet 3. juli 2006 Tror nok de fleste menn, og flere jo eldre og mer modne vi blir, liker feminine mager best ← Er iallefall akkurat det kompisene mine sier. At de liker litt bløte mager
Snupplupp Skrevet 4. juli 2006 #25 Skrevet 4. juli 2006 Et lite tips, masse bra mageøvelser i det nyeste Shape-Up... og litt mattips og sånn... Har vært ganske lei av shape-up i det siste, men det siste bladet var bra synes jeg...
Viviwoom Skrevet 4. juli 2006 #26 Skrevet 4. juli 2006 Et lite tips, masse bra mageøvelser i det nyeste Shape-Up... og litt mattips og sånn... Har vært ganske lei av shape-up i det siste, men det siste bladet var bra synes jeg... ← Blir vel nødt til å plukke med meg det neste gang jeg er i butikken Er ganske lenge siden jeg kjøpte shape-up, for jeg syntes det ble litt kjedelig etterhvert...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå