Velvet Skrevet 30. juni 2006 #61 Skrevet 30. juni 2006 Jeg er ett helt år yngre en deg jeg, men jeg misunner også disse 20 åringene Og jeg misunner deg. Tenk et helt år yngre enn meg. *gråter sårt*
Gjest Miloine Skrevet 30. juni 2006 #62 Skrevet 30. juni 2006 (endret) Og jeg misunner deg. Tenk et helt år yngre enn meg. *gråter sårt* ← Hi,hi, skjønner deg veldig godt, jeg er sååå mye yngre ennn deg Velvet ædda bædda Selvom jeg er yngre enn deg så er jeg den megga, skikkelig sur gammal megge på hele 35 år - flaut ass! Endret 30. juni 2006 av Miloine
Velvet Skrevet 30. juni 2006 #63 Skrevet 30. juni 2006 Hi,hi, skjønner deg veldig godt, jeg er sååå mye yngre ennn deg Velvet ædda bædda ←
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2006 #64 Skrevet 30. juni 2006 Ja, man signaliserer nok mye med hvordan man går kledd. Allikevel, til tross for at jeg ikke kler meg utfordrende møter jeg mange eldre damer som ser på meg med en oven-i-fra-og-ned-holdning. Skjønner ikke hvorfor. Det stemmer nok at 25-åringer, osv er som hvordan dere var i tenårene, men er det en unnskyldning, da? Tidene foranrdrer seg. Sånn er det bare. Hvis dere eldre ikke klarer å tolerere og ikke minst å forstå at ting er annerledes nå enn for 30 år siden, så er jo ikke det våre unges feil. Nå flytter de fleste hjemmeifra i en alder av 18 og litt oppover da. Svært få som bor hjemme når de er langt opp i tyveårene gitt. ← Nei, jeg vet ikke hvorfor de ser på deg på den måten. Selv har jeg aldri opplevd det, verken som "offer" for det da jeg var ung, eller som "utøver" nå som jeg er voksen. Jeg kan nok bli oppgitt over umodne tjueåringer, men det er ikke dermed sagt at jeg ser ned på alle og hele tiden av den grunn - det er kun situasjons- og handlingsbetinget. Og selvfølgelig er det ingen unnskyldning for å oppføre seg nedlatende, jeg sier bare at det kan være grunnen... Og ellers har man den kjennsgjerning at enkelte kvinner er både bitre og misunnelige på unge jenter... men at det er så mange som dere skisserer har jeg faktisk vanskelig for å tro. Jeg har en trang til å tro at det er litt sånn som man føler når man går forbi en menneskemengde som plutselig begynner å le; man tror det er en selv de ler av.
Gjest svetlana Skrevet 30. juni 2006 #65 Skrevet 30. juni 2006 vi yngre er mer sprettne. vi er vakrere og vi har et bedre humør enn dere over 40. vi har draget vi har the mojo og vi har fin og ung hud. dere er bare noen svisker.
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2006 #66 Skrevet 1. juli 2006 vi yngre er mer sprettne. vi er vakrere og vi har et bedre humør enn dere over 40. vi har draget vi har the mojo og vi har fin og ung hud. dere er bare noen svisker. ← Jeg og vil ha det mojo.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå