AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #381 Del Skrevet 22. juni 2012 Flere? Anonym poster: 1910a006615c1891cec657fb4ddbc048 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søgni Skrevet 22. juni 2012 #382 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Ca en uke før jeg skulle konfirmeres fikk jeg for meg at det hadde vært fint med "rødskjær" i (det lange) håret mitt. Så jeg kjøpte den rødeste hjemmefargen jeg fant, siden jeg trodde at det ikke ville vises om jeg tok en mer "diskret" farge. Og så lot jeg fargen virke lenger enn den skulle, for å være sikker på at rødskjæret kom frem. Det viste seg at jeg bekymra meg forgjeves over om det skulle vises, siden håret ble knall rød-oransje, og jeg (som ikke kler veldig varme farger engang) så virkelig ikke ut. Ellers toppa vel dumskapen seg da jeg en gang i ungdomsskoletida tegna på meg øyenbryn med sprittusj fordi jeg nappa de så tynne at de ble usynlige. Dagen før vi skulle ta klassebilde i 7. klasse beslagla mora mi en svart leppestift med sølvglitter fordi jeg hadde store planer om å bruke den da vi tok bildene. Jeg ble jo dritsur da jeg fant ut det, så jeg lakka leppene med blå neglelakk med glitter i stedet, den dagen bildet skulle tas. Det ble ganske stygt, og vondt var det også. Så jeg tok det bort (noe som var enda vondere) før jeg dro hjemmefra. Endret 24. oktober 2012 av Søgni 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #383 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Siden jeg driver å ser på disse videone på youtube så lærer jeg stadig noe nytt. Jeg skulle krølle håret uten varne og hadde store forventninger. Så jeg lå hele natten å ble stukket av vonde klypende hårnåler. Jeg trodde man måtte lide for skjønnheten. Jeg så ut som en bomba hore når jeg hadde tatt ut alle spennene. Søstra til Karius og Baktus som var skikkelig på kjøret! Det var bare å sette på springen å legge hårbørsten under, å stryke ut alt helvete fra natten før. (helvete med klypende hårnåler, ikke utsvevende nattersliv.) Endret 27. juli 2012 av Wonders 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariit Skrevet 27. juli 2012 #384 Del Skrevet 27. juli 2012 Når jeg skulle på ball i 10 klasse, så skulle jeg gjøre meg fin og sette på meg løsvipper. Men jeg kunne ikke finne vippe-limet. Så da brukte jeg løsnegle-lim istedet. KJEMPE SMART. not, endte opp med null øyevipper, ild rød øyne og null skoleball. ' 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miah Skrevet 28. juli 2012 #385 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Venninnen min skulle nappe øyenbrynene mine for første gang. Stod på badet, og hun nappet i vei. Tror vi var 11 - 13. Gjorde utrolig vondt, kjente det godt for å si det sånn. Da hun var ferdig med det ene øyenbrynet sier hun "oi!", og jeg ser på henne og sier "oi hva?", før hun svarer, "jaja, det blir sikkert fint om jeg gjør det samme på det andre også!". Tror jeg hadde et par hår igjen på hvert øyenbryn, ET PAR HÅR. Den klassiske; selvbruning. Men på beina. Skulle på fest om kvelden, smørte meg inn morgenen før. Hadde planlagt å sitte hjemme hele dagen, men kom på at jeg hadde lovet å passe en hest. Dro på meg det første jeg fant, en treningstights. Dro den av meg om kvelden, på med kjolen, ut døren... da jeg kom til festen stod jeg i gangen og tenkte "tja, ble ikke SÅ GULT denne gangen da...". Hadde lårene samlet da jeg sa dette. Gikk inn til de andre, hvor alle stirrer på lårene mine og måper... hadde selvsagt to KNALL HVITE og lange streker på hvert lår der sømmene til treningstightsen er. Pent. Forstod også ikke dette med trusestreker før i andre klasse på videregående. Hva faen er det, liksom? Gikk opp en trapp på skolen og venninnen min spurte meg om jeg kunne se trusen hennes, hvor jeg svarte at "nei, du har jo highwaist på deg?". Hun måtte forklare meg at det er STREKENE etter trusen man ikke vil se gjennom... hadde gått med bokser i jeans i flere år, jeg. Da jeg var liten pleide mamma å putte en bolle på hodet mitt for å klippe luggen. Problemet var at hodet mitt er litt større en normalen, men mamma tenkte ikke på dette. Bollen ble dermed liggende mye høyere på hodet, og luggen min ble ca. 3 cm lang. Dette gjorde hun flere ganger, for ville jo ikke at jeg skulle få hår i øyene! Tantene holdt på å drepe mamma hver gang hun gjorde det. Da jeg gikk på ungdomsskolen brukte jeg tannkrem på kviser. Jeg bleket tennene mine med bakepulver. Jeg pinte meg gjennom smertehelvete med pinner og ruller i håret for å få fine krøller, så ut som en permanent gone bad. Jeg trodde concealere skulle hjelpe å fjerne kvisen, ikke kun skjule dem. Så jeg dotta på et tykt, mørkt lag før jeg gikk på golftrening. Hadde en del kviser så hadde mørke flekker i mitt ellers melkehvite ansikt. Trodde at det skulle være sånn. Stod jo på pakken at man skulle bruke den om dagen, og det var jo dag. Skjønte ikke at den kom i flere farger... Ellers lærte jeg ikke hva et skinnende ansikt var før jeg var i krangel med venninnen min i 10. klasse. Jeg sa at nå var hun irriterende, og hun svarte med å si "Du e no shine-face!!". Skjønte ikke hva hun mente, men siden den dagen har jeg hatt anskt mot å ha skinnende ansikt... var selvsagt Nivea dagkremen jeg hadde brukt siden 7. klasse. Takk for snille venninner som sier i fra, var jo bare 4 år, liksom... Endret 28. juli 2012 av Miah 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zakuro Skrevet 29. juli 2012 #386 Del Skrevet 29. juli 2012 I en periode brukte jeg balsam på kjønnshårene for at de skulle bli mykere å ta på og ikke så stive Dette har jeg også gjort! Mest bare for å se om det faktisk funka. Det gjorde ikke det:P For noen år siden presterte jeg å putte en radiostyrtbil på hodet! Noe som gjorde at håret surra seg rundt det ene hjulet, for så klart sto den PÅ! Gudskjelov fikk mamma ut håret, ellers måtte jeg gått på kino med 1)lekebil på hodet 2) svær tust midt på hodet, fint på blondt hår. Å herregud! *dør* Jeg var ei skikkelig guttejente da jeg var i tenåra, så jeg har heldigvis unngått det meste av disse flausene:P Men jeg har jo selvsagt noen. Den ene var sommeren jeg var 14, moren min skulle på et eller anna selskap på det fancy hotellet i byen. Og hun hadde jo da kjøpt seg selvbruning i form av slike servietter. Etter hun hadde gått så jeg hun hadde en sånn serviett igjen. Pft, tenker jeg, dette er jo bare tull. Det virker jo ikke. Jeg tok en serviett og gnidde meg inn. Null forskjell. Gav blaffen, så film, gikk og la meg. Dagen etterpå? Å gud... Jeg så ut som en brunflekket ku og trodde speilet skulle slå sprekker! Store mørke flekker(og jeg mener MØRKE, og jeg er kjempeblek)på magen, armene og brystet. Tok på meg langerma genser midt på sommeren og sa til alle jeg hadde blitt solbrent:P 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crow Skrevet 29. juli 2012 #387 Del Skrevet 29. juli 2012 Nuvel, dette er en klassiker, men det er resultatet som ble litt ekstra ille. Fikk en real kvise på halsen, og klarte ikke å holde fingrene unna. Ikke tenkte jeg på at huden på halsen kanskje ikke tålte så mye. Neste morgen sminket jeg meg i halvsøvne som vanlig - og gikk på jobb. Først midt på dagen kikket jeg meg i speilet. Og grøss og gru, det så ut som om noen hadde prøvd å kvele meg. Jeg hadde saftige fingermerker på halsen etter klemmingen. Ups. Fant meg litt sinksalve og smurte på for å dekke de knallrøde merkene (fungerte faktisk også, merkene ble borte). Håper bare at ikke for mange så det....he he. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #388 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) åj da får du merker lett gitt, det gjør ikke jeg. Ikke en gang etter trent Kickboxing i noen måneder... Ingen merker på meg. Kan tenke meg du, Crow, hadde sett ut som ett lappetappe av gul, grønn, lilla, blå og rød. Endret 30. juli 2012 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crow Skrevet 31. juli 2012 #389 Del Skrevet 31. juli 2012 He he, du sier noe. Passe klønete også, så jeg bruker å ha et par saftige blåmerker. Ser ut som om jeg har fått juling av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaxxy Skrevet 5. august 2012 #390 Del Skrevet 5. august 2012 * En gang jeg var fri for maskara tok jeg hårspray på pekefingrene, og tok det hardt på øyenvippene... * På en sommerleir stod jeg opp mye tidligere enn alle andre og kobla rettetangen min i en kontakt som var utenfor teltet på ei sånn strømstang...... * Da jeg var 14 visste jeg at jeg ikke ville få lov til å ta masse hull i ørene, men tenkte at om jeg gjorde det kanskje mamma ville si "gjort er gjort". Dro og tok 7 hull i ett øre sånn oppover, for over tusen kroner. Måtte av da jeg kom hjem,,,,,,,,,, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 24. oktober 2012 #391 Del Skrevet 24. oktober 2012 Ser mange av oss har gjort de samme feilene -avokado i håret -olivenolje i håret -banan i håret -øl i håret - "gidder vel ikke gå til frisøren for å bleike håret,klarer det da fint selv" - "klarer vel å klippe pannelugg selv" Var veldig glad i øyneskygger på barneskolen,men siden jeg ikke fikk låv av mamma brukte jeg det jeg hadde. Hadde noen fine neglelakker med glitter i, tok de på øyenlokke og brynene. Lekkert Mascara i håret for å få striper Mange mislykka forsøk på voksing, sexy med røde prikker fra underlivet og ned. Har satt fyr på håret 100 ganger Skulle sette på falske vipper etter en flaske vin, endte opp med å lime fast øye. Gikk sånn på festen, hvada glad i en fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor Orm Skrevet 24. oktober 2012 #392 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Åh, dette er noe for meg, jeg gjør kjempemasse dumt! :D Men så var det å komme på det da.. Jeg smurte tigerbalsam i rompa fordi jeg hadde vondt der, siden jeg tenkte at tigerbalsam hjalp mot alt. Jeg klippet av øyenvippene mine for å se om de ble lengre når de vokste ut. Det var veldig ubehagelig den første tiden. Jeg klippet manisk splittede tupper med en sløv saks. Håret ble helt jævlig etterpå. Jeg pleide å gå rundt med klesklype på nesa for å få den finere. Jeg tok permanent makeup, for så å angre. Vurderer å fjerne det, var absolutt ikke nødvendig. Jeg tok masse hull i ørene med sikkerhetsnål da jeg gikk på ungdomsskolen. Det ble kjempestygt, og mamma klikka. Heldigvis tvang hun meg til å ta dem ut. Da jeg var liten var det fineste jeg visste ringer oppover øreflippen. Det synes jeg ikke nå, og jeg bruker kun de nederste hullene. Jeg forsøkte å ta hull i navlen med sikkerhetsnål da jeg var elleve. Det var vondt, og det funka ikke. Jeg klippet to store hakk i håret selv på selveste 17. mai. Jeg ville ha sånn sveis som så mange hadde på nittitallet, en slags bob som gikk til haka. Jeg var 4 år. Jeg gikk med masse svart øyensminke fordi jeg ville likne en vampyr. Jeg gikk da i 5. klasse Kommer ikke på mer, men der er sikkert masse.. Ja! Jeg hadde lest i et blad at et gammelt kjerringråd var å ta eddik i håret for å fikse splittede tupper. Det stinket. Jeg prøvde også å skrubbe kroppen med kaffigrut fordi det skulle hjelpe mot cellulitter. Det ble bare gris, og det hjalp ikke. Endret 24. oktober 2012 av Professor Orm 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loverdose Skrevet 24. oktober 2012 #393 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Jeg vasket håret mitt med pisket egg. Aldri igjen. Håret mitt luktet egg i en uke etterpå og jeg holdt på å spy i dusjen når jeg vasket det ut. En annen gang skrubbet jeg kroppen med kaffegrut. Måtte virkelig rengjøre dusjen etterpå for å si det slik. Ble luktende som en varm kaffekopp i en evighet etterpå. Og en annen gang skrubbet jeg ansiktet med knust banan og havegryn. Vasken ble tett og vi måtte få rørlegger på besøk... :kari:Alt dette skjedde i løpet av samme måned, fikk plutselig en ide om å bruke ting i kjøleskapet på kroppen, ansiktet og håret i stedet for å kjøpe dyre produkter... Endret 24. oktober 2012 av Loverdose 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor Orm Skrevet 24. oktober 2012 #394 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg vasket håret mitt med pisket egg. Aldri igjen. Håret mitt luktet egg i en uke etterpå og jeg holdt på å spy i dusjen når jeg vasket det ut. En annen gang skrubbet jeg kroppen med kaffegrut. Måtte virkelig rengjøre dusjen etterpå for å si det slik. Ble luktende som en varm kaffekopp i en evighet etterpå. Og en annen gang skrubbet jeg ansiktet med knust banan og havegryn. Vasken ble tett og vi måtte få rørlegger på besøk... :kari:Alt dette skjedde i løpet av samme måned, fikk plutselig en ide om å bruke ting i kjøleskapet på kroppen, ansiktet og håret i stedet for å kjøpe dyre produkter... Jeg har også prøvd den der med kaffegruten. Den skulle liksom hjelpe mot cellulitter. Det ble bare gris. Jeg legger den til den fine lista mi jeg allerede har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lislangel Skrevet 31. oktober 2012 #395 Del Skrevet 31. oktober 2012 dette er ikke så lenge siden jeg gjorde noen mndr siden, i en alder av 21. Jeg har altid hatt langt hår og nå som jeg har jobbet som renholder siden februar så jeg meg lei av dette lange håret som hele tiden var i veien for meg når jeg vasket doer og annet. Hadde jeg det i strikk ble det varmt og klamt hadde jeg det løst følte jeg det bare var ekkelt, så en dag jeg hadde fri fant jeg ut av at jeg bare skulle klippe det noen cm selv, noen få cm ble til maaange cm, sjevt ble det også så måtte få hun vi leier hos til å rette det og da ble det enda kortere. Aldri mer. Note to myself aldri klipp håret selv lenger. Fant også ut på barneskolen at jeg skulle barbere vekk øyen brynene, var ikke noe særlig fint når jeg kom på skolen dagen etterpå. Har ett lite arr/innhukk den dag i dag, og må tegne brynene. Never again 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #396 Del Skrevet 31. oktober 2012 Når jeg var i begynnelsen av 20 årene, var jeg håpløst forelsket i en kar som virkelig fikk meg til å få gåsehud hver gang han entret rommet. Så en kveld hadde han invitert meg ut på middag, og jeg gledet meg som en unge. Jeg hadde litt tid å slå ihjel før han hentet meg, så jeg skulle gjøre meg selv riktig så fjong ved hjelp av noen hårruller jeg hadde kjøpt. Sånne av plast med pigger som man fester med en nål. Jeg hadde jo aldri prøvd akkurat slike før, så jeg rullet opp mitt lange vakre hår når det var fuktig, og lot det tørke i flere timer. Snart skulle han komme og sminken var lagt, håret var tørt og alt som gjensto var å ta ut rullene for sexy lange krøller - jeg skulle jo bare bli helt gudinneaktig vakker for anledningen... FEIL!!!! Den første rullen satt som støpt. Den andre og tredje også. 15 minutter før daten kom klarte jeg å få ut èn, jeg måtte dra og slite og det så ikke ut. Jeg begynte å få panikk, jeg gråt - mascaraen begynte å renne, og jeg måtte få krisehjelp av romkameraten min for å KLIPPE OPP rullene. Det var kanskje 20 av dem oppi hodet.. Jeg måtte sende melding til daten at jeg ble noe forsinket. Etter en time var jeg klar, håret var delvis revet av og sto rett ut til alle kanter. ALDRI SÅNNE HÅRRULLER MED TAGGER IGJEN!!!!!!! Anonym poster: e065e0ebf28a8d0d814ad2dea1f3f3d6 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 2. november 2012 #397 Del Skrevet 2. november 2012 Når jeg var yngre hørte jeg så mange som snakket i å nappe øyenbrynene. Jeg trodde dette betydde å nappe VEKK brynene, så jeg tenkte naturligvis at alle var idioter som nappet når en like godt kunne barbere og stjal pappas høvel. Når brynene var borte så innså jeg at jeg hadde masse småhår i hele ansiktet og barberte like godt dem også. Dette ble jo i mine barneøyne helt nydelig, men nå passet ikke resten av kroppen til ansiktet, jeg hadde jo hår overalt! Har aldri vært så hårfri som etter den seansen der. Hadde en episode for altfor få år siden hvor jeg ville gå fra svart til platinablondt hår på veldig kort tid, jeg skulle til Stavanger og besøke slekt, så jeg ville jo ta meg godt ut. Enden på visa var at jeg sto og gråt i dusjen mens jeg dro ut store hårtuster fra hodet og var helt sikker på at nå ble jeg skallet. Riktig så ille var det ikke, håret hadde knekt av sånn ca ved ørene og jeg måtte klippe det helt kort. Frisøren lo av meg når jeg kom med platinablondt hår med brune og oransje flekker i som minte mer om tørket spagetti enn hår. Åh, som jeg har lært! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 2. november 2012 #398 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Har flere ganger gjort kunststykket å prøve å avfarge håret selv etter å ha hatt det svart en stund (er blond). Den første gangen gjorde venninnen min det på meg (vi var 16), og hun begynte selvsagt ved røttene. Jeg fikk hårfarge á la hun i Det 5. Element, og det hjalp ikke at jeg ikke hadde råd til å kjøpe ny farge, og dermed gikk sånn lenge, med en ettervekst som så helt grå ut mot det knall gule håret håret... Det endte med at svigerinnen min spanderte hårfarging hos frisør på meg Den første gangen jeg skulle prøve å vokse meg, var jeg 14 eller noe. Jeg hadde ikke peiling, og kjøpte meg voksstriper som var beregnet for ansikt. Når jeg skulle vokse meg under armene tok det litt tid før jeg skjønte at man skulle dra stripene raskt av, og gikk dermed først flere runder med å dra stripene sakte av (smeerte) uten resultat. Etter å endelig ha fått av 70% av håret og etterpå gått over med pinsett (må ha brukt en 3-4 timer på badet tilsammen) gjorde jeg noe så intelligent som å påføre deodorant på mine rødflammede, blodflekkede armhuler Gikk som en pingvin de neste dagene... Jeg greide også å gi meg selv en inngrodd tånegl ved å til stadighet klippe av hjørnene langt inntil huden. Jeg prøvde å ordne opp i problemet selv med å grave og pirke i det betente området med neglesaks. Etterhvert ble jeg så betent at sokkene klistret seg fast pga verken og jeg holdt på å svime av hver gang noe kom borti tåa mi. Utrolig nok leget den av seg selv, enda jeg ikke lot den være i fred Ang brunkrem; har aldri brukt det selv, men en bekjent av meg hadde på seg en hvit blazer en gang. En yngre venninne av henne, som så ut som om hun hadde smurt sennep i ansiktet, kom bort og gav henne en stor klem, og etterlot seg et stort, orange avtrykk på blazeren. Gjett om hun ble glad Edit: En til! Som 16-17åring var jeg mye plaget med kviser, og noen ganger ble jeg så desperat jeg jeg helte vademecum (!) på en bomullsdott og smurte det i hele ansiktet! Det svidde hele kvelden etterpå, men dagen etter hadde kvisene i det minste tørket inn (sammen med resten av huden) Endret 3. juni 2015 av Anoia 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 16. november 2012 Forfatter #399 Del Skrevet 16. november 2012 Jeg brukte briller innimellom, og helst bare linser. Når jeg først kjøpte briller måtte de være av det fise-fine slaget uten innfatning rundt; som disse... Det medførte at når jeg som nærsynt skulle se ned, så jeg ikke kanten på brillen, men uklart rett ned i bakken. Så det var livsfarlig å gå nedover i trapper. For jeg kunne ikke flakke blikket ned, men måtte bøye nakken for å se gjennom brilleglasset. Jeg som var vant med å kaste blikket ned å ikke at man måtte bøye hode ned for å se gjennom brilleglasset ned på bakken, ja jeg lå langflat i enden av en trapp midt i en butikk i Grensen i Oslo sentrum. Jeg hadde ikke sett trinnet på ett hakk ned, og sakte tråkket ned , ned ned, og til slutt fallt. Det så sikkert skikkelig tei ut, men jeg trodde det var rett gulv, og i sakte film dro rett på snørra. Jævla briller uten kant nederst. Jeg så jo ikke forskjell på uklart og et trinn ned....hahahaha Jeg lærte å bøye nakken etter det, for å se klart ned i bakken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Jeans Skrevet 16. november 2012 #400 Del Skrevet 16. november 2012 Ikke så mye, men har brukt shampooen til bikkjen et pr ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg