T.S Skrevet 23. juni 2006 #21 Skrevet 23. juni 2006 (endret) Det har jeg skrevet i innlegget mitt. les igjen. ← Jeg kjenner ingen menn som tenker som du tror ... jakt meg her og der. Hallo. Vi er da ikke dyr heller. Mirakler er det helle rikke om man starter et forhold på den måten. Å hevde det er sprøyt. Forskjellen på menn og kvinner blir også bare å skyte lavt fra hoften. kjenner mange kvinner som har hatt flere partnere enn de fleste, og trives med det. Endret 23. juni 2006 av storebror*
Gjest Pjusk Skrevet 23. juni 2006 #22 Skrevet 23. juni 2006 (endret) Du er imponerende engasjert i andres moral og liv, Sexy C. ← "Ja. OG... ? " svarer du meg på sitatet mitt over. Jeg bare synes det høres trist ut å ikke ha annet å holde på med enn å hele tiden enn å være så indignert over andres liv. Og jeg synes det er ganske sprøtt av deg å kalle Hedda Gabler "billig" mht hva hun skriver i innlegget sitt. Endret 23. juni 2006 av Pjusk
Gjest Piper Skrevet 23. juni 2006 #23 Skrevet 23. juni 2006 Hvor naiv går det an å være? Vi nordmenn er de dårligste på å beskytte oss. Hva sier det deg egentlig? Jo, at nordmenn generelt er ansvarsløse som ikke beskytter seg og som da igjen får sykdommer som blir videreført til andre personer igjen. Og dette skader ingen sier du? ← Men hva har dette med å være billig å gjøre? Du bør jo da diskutere bruk av kondom da, i stedet for å rakke ned på mennesker som ønsker å ha sex med en person første kvelden. Jeg kaller ikke noen for billig, for det er ikke min rett å dømme andres menneskers sexliv. Jeg styrer mitt eget, og syns det holder for meg.
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #24 Skrevet 23. juni 2006 Hvor naiv går det an å være? Vi nordmenn er de dårligste på å beskytte oss. Hva sier det deg egentlig? Jo, at nordmenn generelt er ansvarsløse som ikke beskytter seg og som da igjen får sykdommer som blir videreført til andre personer igjen. Og dette skader ingen sier du? ← "Så lenge det ikke skader noen" skrev jeg. Selvfølgelig bør en bruke beskyttelse. Men det er ikke det hovedinnlegget ditt handler om. Du skjærer alle som har sex tidlig eller med en del personer over en kam.
Snasen Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #25 Skrevet 23. juni 2006 "Så lenge det ikke skader noen" skrev jeg. Selvfølgelig bør en bruke beskyttelse. Men det er ikke det hovedinnlegget ditt handler om. Du skjærer alle som har sex tidlig eller med en del personer over en kam. ← Ja, og derfor dro jeg frem et eksempel om at man faktisk kan skade andre når man holder på sånn. Du fremhevet jo at "så lenge man ikke skader noen". See? Jeg skjærer ikke alle over en kam, jeg uthever det tydelig i hovedinnlegget at dette er noe jeg tror. Nå må folk lære seg å lese altså.
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #26 Skrevet 23. juni 2006 (endret) Ja, og derfor dro jeg frem et eksempel om at man faktisk kan skade andre når man holder på sånn. Du fremhevet jo at "så lenge man ikke skader noen". See? Jeg skjærer ikke alle over en kam, jeg uthever det tydelig i hovedinnlegget at dette er noe jeg tror. Nå må folk lære seg å lese altså. ← Jeg synes det er greit å ha sex med mange så lenge en beskytter seg. Du skriver at personer som har sex med det du ser på som mange personer er billige uavhengig om de bruker prevansjon eller ikke. Ser du forskjellen? Endret 23. juni 2006 av Sukkerert
Trebarnsmor Skrevet 23. juni 2006 #27 Skrevet 23. juni 2006 Da er nok jeg billig. Jeg hadde one night stand med min mann. Hoppet i køyen etter noen timers bekjentskap. Og siden har vi vært sammen. 11 året faktisk. Det er ganske vittig, for han har aldri vært en jakttype, eller en flørter. Jeg var hans første og eneste one night stand. Stakkars, se hvem han endte opp med.
Snasen Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #28 Skrevet 23. juni 2006 Men hva har dette med å være billig å gjøre? Du bør jo da diskutere bruk av kondom da, i stedet for å rakke ned på mennesker som ønsker å ha sex med en person første kvelden. Jeg kaller ikke noen for billig, for det er ikke min rett å dømme andres menneskers sexliv. Jeg styrer mitt eget, og syns det holder for meg. ← Jo, det går under betegnelsen billig fordi når man tar så lite ansvar for seg selv og kanskje ikke beskytter seg så vil man også kunne skade andre. Jeg ga m.a.o svar på sukkererts innlegg hvor hun sa noe som: så lenge man ikke skader noen. Selvsagt skader man andre enn seg selv hvis man har sex med mange partnere (ubeskyttet sådan). Da blir det jo på en måte spiraleffekt hvor man ligger med en person som igjen ligger med en annen en, osv.. Jeg kaller heller ingen for billig. Jeg synser og TROR. Lær deg å lese. Her sitter jeg og har vært på nattevakt. Har ikke sovet omtrent (noen av hjernecellene mine har jo lagt seg ufrivillig allerede) og fortsatt må jeg tenke for enkelte her inne.
Gjest Bellatrix Skrevet 23. juni 2006 #29 Skrevet 23. juni 2006 Du er imponerende engasjert i andres moral og liv, Sexy C. ← Ja, men det er vi andre som må få oss et liv.
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #30 Skrevet 23. juni 2006 (endret) Jo, det går under betegnelsen billig fordi når man tar så lite ansvar for seg selv og kanskje ikke beskytter seg så vil man også kunne skade andre. Jeg ga m.a.o svar på sukkererts innlegg hvor hun sa noe som: så lenge man ikke skader noen. Selvsagt skader man andre enn seg selv hvis man har sex med mange partnere (ubeskyttet sådan). Da blir det jo på en måte spiraleffekt hvor man ligger med en person som igjen ligger med en annen en, osv.. Jeg kaller heller ingen for billig. Jeg synser og TROR. Lær deg å lese. Her sitter jeg og har vært på nattevakt. Har ikke sovet omtrent (noen av hjernecellene mine har jo lagt seg ufrivillig allerede) og fortsatt må jeg tenke for enkelte her inne. ← Min påstand er "Så lenge en ikke skader noen (les: f. eks. ved å ikke bruke kondom) er det greit å ha sex tidlig og å ha det med et høyt antall personer". Endret 23. juni 2006 av Sukkerert
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #31 Skrevet 23. juni 2006 Jeg kaller heller ingen for billig. Jeg synser og TROR. Lær deg å lese. Her sitter jeg og har vært på nattevakt. Har ikke sovet omtrent (noen av hjernecellene mine har jo lagt seg ufrivillig allerede) og fortsatt må jeg tenke for enkelte her inne. ← Du er så søt.
T.S Skrevet 23. juni 2006 #32 Skrevet 23. juni 2006 Jo, det går under betegnelsen billig fordi når man tar så lite ansvar for seg selv og kanskje ikke beskytter seg så vil man også kunne skade andre. Jeg ga m.a.o svar på sukkererts innlegg hvor hun sa noe som: så lenge man ikke skader noen. Selvsagt skader man andre enn seg selv hvis man har sex med mange partnere (ubeskyttet sådan). Da blir det jo på en måte spiraleffekt hvor man ligger med en person som igjen ligger med en annen en, osv.. Jeg kaller heller ingen for billig. Jeg synser og TROR. Lær deg å lese. Her sitter jeg og har vært på nattevakt. Har ikke sovet omtrent (noen av hjernecellene mine har jo lagt seg ufrivillig allerede) og fortsatt må jeg tenke for enkelte her inne. ← Kan du bestemem deg for om du vil bruke disse argumentene (og da gjerlder saken ubeskyttet sex med mange), eller den du begynte med (og da gjelder saken å hoppe til sengs første natten, uavhengig av om man da starter et langt forhold etterpå)?
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2006 #33 Skrevet 23. juni 2006 Jeg synser gjerne over andres liv, og kan godt kalle andre billige! Men for meg har ikke dette så mye med antall partnere å gjøre, eller om man har sex etter få timers bekjentskap. Mener billige jenter (eller menn), er de som tar det de får - eller de som tar dem. De som etter to glass vin og litt tafsing på låret ligger med en fyr de i utgangspunktet syntes var ufyselig. De som lar hvemsomhelst stikke tunga nedi halsen på dem, eller fingrene nedi i buksa. De som aldri klarer å si nei, rett og slett.
Snasen Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #34 Skrevet 23. juni 2006 Jeg kjenner ingen menn som tenker som du tror ... jakt meg her og der. Hallo. Vi er da ikke dyr heller. Mirakler er det helle rikke om man starter et forhold på den måten. Å hevde det er sprøyt. Forskjellen på menn og kvinner blir også bare å skyte lavt fra hoften. kjenner mange kvinner som har hatt flere partnere enn de fleste, og trives med det. ← Vi mennesker er jo pattedyr. Det med mirakler var ikke ment dønn seriøst, men jeg regnet med at alle ikke tok den.
Snasen Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #35 Skrevet 23. juni 2006 Jeg synes det er greit å ha sex med mange så lenge en beskytter seg. Du skriver at personer som har sex med det du ser på som mange personer er billige uavhengig om de bruker prevansjon eller ikke. Ser du forskjellen? ← Jajeg ser forskjellen, men jeg syns at man er løs selv om man bruker prevensjon. Joda, selvfølgelig er det bedre å ta et ansvar og å ikke pådra seg sykdommer, osv, men de fleste gjør ikke det. hvis du følger med i media så kan du ikke gjøre annet enn å være enig med meg her. Jeg skriver at en billig person pr min definisjon er en som sprer beina første natta. En billig person er også en jente (jeg gjentar: pr min definisjon) som "puler rundt" slik som menn gjør (har jeg noen gang nevnt mange?). Selvsagt er det verre hvis man ikke beskytter seg når man puler rundt, og det gjør det jo enda mer tøsete. Man kan jo ikke forsvare et villt sexliv bare pga prevansjon. Da har du glemt at det følger en sjel med. Det du også må tenke på er at veldig mange unge jenter (og gutter men de diskuterer jeg ikke i denne tråden) som så vidt er kjønnsmodne og som har et veldig aktivt sexliv. Hva gjør det med dem? Syns du skal slutte å navlebeskue her og heller se en helhet og samfunnsproblematikk.
Snasen Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #36 Skrevet 23. juni 2006 Kan du bestemem deg for om du vil bruke disse argumentene (og da gjerlder saken ubeskyttet sex med mange), eller den du begynte med (og da gjelder saken å hoppe til sengs første natten, uavhengig av om man da starter et langt forhold etterpå)? ← Kan man ikke diskutere begge deler da? Det er ofte at en diskusjon utvikler seg vet du.
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2006 #37 Skrevet 23. juni 2006 Herregud, for en retorikk på deg sexy c! Du forsøker å gjøre argumentene dine uangripelige, og bruker hersketeknikk i hytt og pine. Men sånn uansett.. jeg lurer på hva du mener med å "pule rundt" som menn? Er det såkalt sex uten følelser du mener? Sex utenfor forhold? Utenfor ekteskapet? Eller er det bare sex første natta? Hvilken natt er det greit man har sex da? Og puler menn virkelig mer rundt enn damer? Og er menn som gjør dette også billige? (jada, jeg vet vi ikke diskuterer menn i denne tråden, men når du drar inn kjønnsdeling (faktisk og som et argument) i flere innlegg så blir kjønn også en sak).
Gjest Piper Skrevet 23. juni 2006 #38 Skrevet 23. juni 2006 Jo, det går under betegnelsen billig fordi når man tar så lite ansvar for seg selv og kanskje ikke beskytter seg så vil man også kunne skade andre. Jeg ga m.a.o svar på sukkererts innlegg hvor hun sa noe som: så lenge man ikke skader noen. Selvsagt skader man andre enn seg selv hvis man har sex med mange partnere (ubeskyttet sådan). Da blir det jo på en måte spiraleffekt hvor man ligger med en person som igjen ligger med en annen en, osv.. Jeg kaller heller ingen for billig. Jeg synser og TROR. Lær deg å lese. Her sitter jeg og har vært på nattevakt. Har ikke sovet omtrent (noen av hjernecellene mine har jo lagt seg ufrivillig allerede) og fortsatt må jeg tenke for enkelte her inne. ← Du tror du tenker for andre her inne, men du klarer jo kanpt tenke selv jo. Beklager, men jeg er fortsatt ikke enig i at det går inn under billig, men det er nå min mening. Man KAN skade seg selv og andre, men det er ikek dermed sagt man gjør det. Stor forskjell på at man kan skade seg, og at man skader seg. Regner med at siden du liksom klarer å tenke for andre, forsto forskjellen. Og du synset ikke og trodde ikke, men skrev: OG i mine øyne blir en jente som prøver å være gutt (i form av å pule rundt som menn kan gjøre) en billig jente. Lurer på om du kanskje burde lese dine egne innlegg også, for jeg klarer nå ikke å få det til å bli synsing. Du kan jo lese dette også da, siden du er så godt i gang Der fikk man min definisjon av ordet billig. Ja, selvfølgelig finnes det menn som blir sammen med deg når du har ligget med han første kvelden. Mirakler ser man overalt, men generelt sett så tror jeg det tilhører sjeldenhetene. Hva er din definisjon av en billig jente? ←
Snasen Skrevet 24. juni 2006 Forfatter #40 Skrevet 24. juni 2006 Herregud, for en retorikk på deg sexy c! Du forsøker å gjøre argumentene dine uangripelige, og bruker hersketeknikk i hytt og pine. Men sånn uansett.. jeg lurer på hva du mener med å "pule rundt" som menn? Er det såkalt sex uten følelser du mener? Sex utenfor forhold? Utenfor ekteskapet? Eller er det bare sex første natta? Hvilken natt er det greit man har sex da? Og puler menn virkelig mer rundt enn damer? Og er menn som gjør dette også billige? (jada, jeg vet vi ikke diskuterer menn i denne tråden, men når du drar inn kjønnsdeling (faktisk og som et argument) i flere innlegg så blir kjønn også en sak). ← Retorikk betyr talekunst, så takk. Kan du henvise til mine hersketeknikker og hvor jeg i følge deg forsøker å gjøre argumentene mine uangripelige? Vis meg det er du snill. "Pule rundt" som menn = Pule uten følelser (det er jeg legger i det). Trodde jeg gjorde det ganske klart i hovedinnlegget? Man burde i hvertfall vente med å ha sex til man har møttes/datet noen ganger. La oss si 3-4 ganger? Ja selvfølgelig er menn billige også hvis de holder på sånn, men damer blottlegger sjelen sin hvis de prøver å være en mann på dette punktet. Derfor syns jeg at det er verre.
Fremhevede innlegg