Snasen Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Hva er en billig person for deg? Altså, en lettvinn eller en løs person er det jeg snakker om. Er man lettvinn hvis man går til sengs med fyren etter den første kvelden? Jeg syns så, men dere er fritt frem til å mene noe annet. Jeg tror at hvis man går til sengs etter kort tid så vil det ikke alltid utvikle seg til et forhold hvis man ønsker det. Mye av grunnen til det er at jeg tror at menn liker å jakte. De vil ha noe å "løpe" etter. Tenk dere hvor kjedelig det er for gutten hvis han ikke får jaktet på deg i de første møtene. Tenk hvis man sprer beina så fort man har sjangsen og gir han julegavene før selveste julaften. Det sier seg ofte selv det, at det kan gå dårlig. Noen lurer vel på hvorfor jeg ikke nevner menn her i denne tråden. Jeg kan like så godt forklare det (igjen). Jeg mener at mange kvinner prøver å ta etter menn ved å "pule rundt" uten følelser innblandet. Jeg mener og tror at mange kvinner ikke klarer å "pule rundt" uten at det kommer følelser med i bildet. Vi er rett og slett litt annerledes sammensatt på det området. Jeg tror en del jenter lurer seg selv med en slik tankegang OG i mine øyne blir en jente som prøver å være gutt (i form av å pule rundt som menn kan gjøre) en billig jente. Der fikk man min definisjon av ordet billig. Ja, selvfølgelig finnes det menn som blir sammen med deg når du har ligget med han første kvelden. Mirakler ser man overalt, men generelt sett så tror jeg det tilhører sjeldenhetene. Hva er din definisjon av en billig jente?
Gjest Cristoph Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 for meg handler det ikke om hvor mange man har sex med men hvordan man gjør det. å pule rundt er like ille enten det gjelder oss menn eller dere kvinner.
Gjest splæsj Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 Jo eldre jeg blir, jo mindre bryr jeg meg om en person har hatt 1 eller 30. Når jeg tenkter over det nå, synes jeg faktisk det er uvesentlig. Hvordan en billig jente er? Det må vel være ei som tar lav betaling det.
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Jeg bruker ikke det ordet om mennesker. Så lenge de ikke skader noen, må folk få leve som de selv ønsker uten å bli snakket nedverdigende om.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 Er man lettvinn hvis man går til sengs med fyren etter den første kvelden? Jeg syns så, men dere er fritt frem til å mene noe annet. Jeg tror at hvis man går til sengs etter kort tid så vil det ikke alltid utvikle seg til et forhold hvis man ønsker det. Mye av grunnen til det er at jeg tror at menn liker å jakte. De vil ha noe å "løpe" etter. Tenk dere hvor kjedelig det er for gutten hvis han ikke får jaktet på deg i de første møtene. Tenk hvis man sprer beina så fort man har sjangsen og gir han julegavene før selveste julaften. Det sier seg ofte selv det, at det kan gå dårlig. ← Ifølge deg er jeg da billig. Jeg møtte mannen min for snart nitten år siden og visste at det var Mannen. Heldigvis ga han meg julegaven sin samme natt, og vi har vært sammen siden. Billig, billig...
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #6 Skrevet 23. juni 2006 for meg handler det ikke om hvor mange man har sex med men hvordan man gjør det. å pule rundt er like ille enten det gjelder oss menn eller dere kvinner. ← enig
Gjest Cristoph Skrevet 23. juni 2006 #8 Skrevet 23. juni 2006 har du i d hele tatt sex sexy c? ← hehehehehee
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #9 Skrevet 23. juni 2006 Billig er når du har fler "elskere" på en gang og fler skal det bli. billig er jeg når jeg sier "jeg skal aldri ha sex med deg mer" men etter noen timers overbevisning har jeg det visst igjen gitt.
Gjest Pjusk Skrevet 23. juni 2006 #10 Skrevet 23. juni 2006 Du er imponerende engasjert i andres moral og liv, Sexy C.
Snasen Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #11 Skrevet 23. juni 2006 Du er imponerende engasjert i andres moral og liv, Sexy C. ← Ja. OG?
Snasen Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #12 Skrevet 23. juni 2006 Billig er når du har fler "elskere" på en gang og fler skal det bli. billig er jeg når jeg sier "jeg skal aldri ha sex med deg mer" men etter noen timers overbevisning har jeg det visst igjen gitt. ← Ja det er i hvertfall ikke noke sjakktrekk sjø.
Snasen Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #13 Skrevet 23. juni 2006 har du i d hele tatt sex sexy c? ← Nei. jeg er aseksuell.
Snasen Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #14 Skrevet 23. juni 2006 Jeg bruker ikke det ordet om mennesker. Så lenge de ikke skader noen, må folk få leve som de selv ønsker uten å bli snakket nedverdigende om. ← Hvor naiv går det an å være? Vi nordmenn er de dårligste på å beskytte oss. Hva sier det deg egentlig? Jo, at nordmenn generelt er ansvarsløse som ikke beskytter seg og som da igjen får sykdommer som blir videreført til andre personer igjen. Og dette skader ingen sier du?
Snasen Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #15 Skrevet 23. juni 2006 Ifølge deg er jeg da billig. Jeg møtte mannen min for snart nitten år siden og visste at det var Mannen. Heldigvis ga han meg julegaven sin samme natt, og vi har vært sammen siden. Billig, billig... ← Jepp.
Snasen Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #16 Skrevet 23. juni 2006 for meg handler det ikke om hvor mange man har sex med men hvordan man gjør det. å pule rundt er like ille enten det gjelder oss menn eller dere kvinner. ← Ja nettopp. det er det som er noe av poenget mitt da. Når man hopper til køys første natta... vil du da si det er en bra måte å gjøre det på? Du som sier at det handler om hvordan man gjør det??
T.S Skrevet 23. juni 2006 #17 Skrevet 23. juni 2006 Hvorfor skal man ikke hoppe til sengs første natten? Billig? Hvorfor det? -Billig er jo ikke noe argument, det er en konklusjon.
Snasen Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #18 Skrevet 23. juni 2006 Hvorfor skal man ikke hoppe til sengs første natten? Billig? Hvorfor det? -Billig er jo ikke noe argument, det er en konklusjon. ← Det har jeg skrevet i innlegget mitt. les igjen.
Gjest 1111 Skrevet 23. juni 2006 #19 Skrevet 23. juni 2006 Jo eldre jeg blir, jo mindre bryr jeg meg om en person har hatt 1 eller 30. Når jeg tenkter over det nå, synes jeg faktisk det er uvesentlig. Hvordan en billig jente er? Det må vel være ei som tar lav betaling det. ← Jeg er enig med Green Sky. Jeg bruker ikke termen "billig" heller, da jeg syns det er et unødvendig begrep som jeg ikke bryr meg noe nevneverdig om heller.
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #20 Skrevet 23. juni 2006 Ja det er i hvertfall ikke noke sjakktrekk sjø. ← Men fy så gøy!
Anbefalte innlegg