Gå til innhold

Når sluttet du å rase i fra deg`?


Gjest Gjest_ninja_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_ninja_*

mange har jo hatt en periode i livet sitt hvor de har festet mye, drukker mye og møtt flere flammer i en periode.

det jeg lurer på er: når sluttet du å rase i fra deg? hvor gammel var du cirka?

jeg sluttet vel når jeg var rundt 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sativa

Jeg var ca 27. Da hadde det dabbet gradvis av i en periode. Jeg begynte tidlg og sluttet sent. Aller verst var jeg da jeg var rundt 23.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg var ca 27. Da hadde det dabbet gradvis av i en periode. Jeg begynte tidlg og sluttet sent. Aller verst var jeg da jeg var rundt 23.

sååååååååååååååååååå lenge? har du fått varige mèn av det????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest splæsj
sååååååååååååååååååå lenge? har du fått varige mèn av det????????

Jeg er 28 og har ikke sluttet enda. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg var vel 28-29, og begynnte vel da jeg var 15. Mamma var faktisk bekymret for meg ei stund. :ler:

Det har vel med å gjøre at "alle" vennene var likedan? Jeg var uansett den første i vennegjengen som fikk barn, i en alder av 30 ;) og da ble jeg automatisk rolig. Synes i dag det er godt, jeg skjønner ikke at jeg orket å holde på som jeg gjorde tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Fra jeg var 17 til jeg var 22. Jeg ble syk, og da jeg endelig kom ut av sykehuset hadde folk stort sett sittet hjemme og tvinnet tommeltotter, så det ble en naturlig avslutning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sluttet å flørte da jeg traff han som nå er mannen min, da var jeg 24.

sluttet å feste da jeg ble gravid første gang, da var jeg 29

... vel, jeg er jo fremdeles på en og annen fest, men det kan vel telles på en hånd.

Vinflasker delt hjemme i sofaen blir det derimot mange av :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Fra jeg var 15 år til jeg var 17 år. Da ble jeg gravid med min mann. Mamma som 18 åring og 20 åring. Kort ungdomstid ja. Men angrer ikke på at jeg ble mor i ung alder. Er nå 36 år med to store barn. ER vel på tide med en ny ungdomstid snart!!!!!!!! HE HE HE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg festet en GOD del fra jeg var 15-16 (siste år på ungdomskolen) Fikk rast fra meg det verste da, prøvd det meste av alkohol den gangen (eldre gutter med biler som henger med små piker og råner, huff). Så begynnte vgs, og der ble det ikke særlig festing og drikking før jeg var 18 år og da spesielt i russetiden! Etter det var det ikke ofte, annet enn nå og da en helg, men etter å ha begynnt å studere,da jeg var 21 år ble det til at fadderuka med festing varte 3 månder, men så fikk jeg kjærest og har roet meg ned, og har vel rast fra meg det meste no. Men en fest i ny og ne kan man vel ta. :)

Endret av Sympatia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

da jeg ble syk med M.E. da var jeg 23,5 år. ellers hadde jeg nok holdt det gående litt til kanskje... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*

Jeg har aldri hatt noen voldsom festeperiode, men da jeg var laveregradsstudent (alderen 19-23) pleide jeg å gå på byen inntil 2 ganger i uken, men drakk som regel ikke mer enn 2-3 øl.

Nå bor jeg i utlandet, og har festeperioder hver gang jeg er hjemme på besøk i Norge. Da blir det gjerne øl og ut på byen 3-4 ganger i uken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...