Gå til innhold

Produkter som ikke finnes mer


Gjest taia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg savner X-it! Den sprayen som fjernet vond lukt, uten å lukte! Det fantes også en som het Febreeze eller noe, den var nesten like god. Luftfriskere er bare tull, bruk en sånn på badet så lukter det dritt med roser på, i stedet for bare dritt. Hva er vitsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caylee

Dinosaurkjeks og is med sånn kjærlighet på pinne inni. Man fikk kjærlighet på pinne når man var ferdig å spise isen. Husker ikke hva den heter, men savner den isen :sukk:

Endret av Caylee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg savner X-it! Den sprayen som fjernet vond lukt, uten å lukte! Det fantes også en som het Febreeze eller noe, den var nesten like god. Luftfriskere er bare tull, bruk en sånn på badet så lukter det dritt med roser på, i stedet for bare dritt. Hva er vitsen?

Jaaaa, febreeze er dypt savnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
Gjest offdå

Mulig dette allerede er nevnt i tråden men soho blir å finne i nidars jubileumspose som jeg tror kommer i butikkene fra neste uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Borghild

Savner:

Kims eller Maarud Partymix

Potetskruer med salt og pepper

Kims 1.lov

OL-ringer

Scoop

Kims Hot zone

French fries med chili og tomat

Et potetgull i rør som minte om Pringles, bare mye bedre. Lilla pakke og hadde nyyydelig paprikakrydder

En sjokolade i pakke med tre små firkantede karamellsjokolader. Papiret var i rødt og gull. Fantes på 80 og 90-tallet. Husker ikke hva den het.

Splitt

Bringebærsplitt

Shio

Soho (de jubileumsposene er borte nå)

Rød stratos

Stratos med nøtter

Blues

Hapå sjokolade

Endret av Borghild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Kjære,søte Yme, rød stratos er med mandler. Den med nøtter hadde likt papir som den vanlige også sto det med nøtter med rød skrift.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner melkesjokoladen fra Nordchocklad. Den hadde gjennomsiktig plast, og kom i stor plate. Så god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Lite flaut da. Kan du tilgi meg?? :sjenert:

Så klart. Man tilgir da alltid søte Ymer som ikke husker den fantastiske stratosen med nøtter. Dessuten har jeg savnet deg her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånn Snoopy-is.

Froskesjokoladene fra Harry Potter. Pleide å kjøpe slike på lørdagene.

Den Sony Ericsson mobilen jeg hadde før jeg fikk iphone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digget x-it sprayen! Helt super når man f.eks hadde laget fisk, trengte å lufte ut lukt av klær som ikke skal vaske unødig, som bållukt i ullgenser osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Savner:

Kims eller Maarud Partymix

Potetskruer med salt og pepper

Kims 1.lov

OL-ringer

Scoop

Kims Hot zone

French fries med chili og tomat

Et potetgull i rør som minte om Pringles, bare mye bedre. Lilla pakke og hadde nyyydelig paprikakrydder

En sjokolade i pakke med tre små firkantede karamellsjokolader. Papiret var i rødt og gull. Fantes på 80 og 90-tallet. Husker ikke hva den het.

Splitt

Bringebærsplitt

Shio

Soho (de jubileumsposene er borte nå)

Rød stratos

Stratos med nøtter

Blues

Hapå sjokolade

De karamellsjokoladene hadde jeg helt glemt! De som var så gode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, Shio :rodmer: Jeg drakk massevis av den brusen. Den smakte akkurat passe av fersken og hadde ikke enorme mengder kullsyre. Nå drikker jeg så og si aldri brus lenger. :sukk:

Og SoHo, det holder ikke at den "kom tilbake" i de posene, den smaker helt annerledes i liten format. Sjokolade/yoghurt-forholdet blir helt feil.

Savner også Lion som den var før 2006. Nå smaker den dritt. :tristbla:

Chocolate chip cookies lag-selv-pose fra Toro. De sjokoladecookiesene blir for klissete.

Endret av Minya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...