Gå til innhold

"Bilskilt" på vogn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er å harry at det er kult.

Vi har til minsten-men brukte den bare en liten stund

Den skal brukes som dørskilt etterhvert. :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke forstår meningen med det. Hvorfor skal hele verden behøve å måtte vite når barnet er født og hva det heter?? Merkelig greie det der, og totalt harry... icon_confused.gif

Kanskje de vil ha det på vogna si og kanksje de ikke synes det er harry. Vi har alle forskjellig smak og hva som er harry el ikke kommer vel an på øyet som ser.

-Se bort neste gang du ser en barnevogn så slipper du å lide. ;)

Skrevet

Ser litt rart ut ved første øyekast. Likevel er det jo litt kult også. Spørs hvordan og hvor det festet. Det første jeg tenkte var at det i alle fall var etr kuult dørskilt.

Gjest Gjest
Skrevet

Siden når må alt barneutstyr ha en funksjon?? Prøver dere å si at ALT skrotet dere kjøper til barna deres har en funksjon?

:ler: Som barnløs må jeg si at det mest harry jeg ser, er småbarnsmødre som kritiserer andre småbarnsmødre. Eller vent, ikke harry, men patetisk.

Gjest Fruktfat
Skrevet

synes det er kult jeg!

og det er vel mer en pappa-ting enn mamma/baby-ting.. min samboer -som jobber med bil- synes ihvertfall at det var tøft! så når vi får barn kommer helt sikkert det på vogna. kan ikke skjønne hvorfor det er så farlig at folk ser hva ungen heter?

Gjest Sille
Skrevet
Kanskje de vil ha det på vogna si og kanksje de ikke synes det er harry. Vi har alle forskjellig smak og hva som er harry el ikke kommer vel an på øyet som ser.

-Se bort neste gang du ser en barnevogn så slipper du å lide. ;)

Jada, men nå ble jo jeg spurt om min mening da.

Har ingen problemer med at andre mener noe annet.

Skrevet

Er ikke paranoid fordi jeg ikke hadde villet vise alle hva barnet mitt heter. Men jeg går ikke med skilt med mitt navn på rundt halsen jeg heller. Skjønner bare ikke helt vitsen med det. Refleks kan man kjøpe og henge på eller lime på vogna.

Skrevet

De var jo litt kule, da .. Hvis ungene mine var små så kunne jeg godt tenkt meg dem som dørskilt og/eller skilt på de store lekebilene og motorsyklene de hadde på den tiden.

Skrevet (endret)

Synes det er kjempe stilig jeg! Selvfølgelig har jeg jo det på vogna mi jeg også ;) Den har jo også en funksjon ved at skiltet fungerer som en refleks, men kjøpte det mest fordi jeg rett og slett synes det var kult :sjarmor: Her hvor jeg bor er det blitt veldig populært.

Endret av melina
Skrevet

Høh?

Vi har sånn skilt, vi.

NÅ skal lillegull få ha det på trehjulssykkelen sin.

Vi synes skiltet er kjempe-kult. :)

HARRY??? :grine:

Gjest Gjest_pia_*
Skrevet

Vi har til begge våre. Pappa som fant de på nettet, og han var snar å bestille.

Bruker den ene som dørskilt, den andre på 4-hjulingen.(ja vår gutt på 4 kjører 4-hjuling)

Gjest Gjest
Skrevet
samme gjelder for smokker med navn og luer med navn osv...  Godtebutikk for pedofile  :forvirret:

Herregud hvor teit er det mulig å bli. Tror du virkelig at barnet ditt blir misbrukt av en pedofil fordi det står barnets navn på en smokk?

Pedofile velger ikke ut barn de skal missbruke bare fordi di vet barnets navn.... herregud hvor dumme folk kan bli....

Skrevet
Godtebutikk for pedofile

Akkurat det utsagnet skjønte jeg ikke :sjenert:

Men vi har på vognene til begge ungene. Har fått de i gave, og bruker dem. Etterhvert skal de få ha de på døren til rommet sitt, og storebror får ha sitt på sykkelen også.

Skrevet
Herregud hvor teit er det mulig å bli. Tror du virkelig at barnet ditt blir misbrukt av en pedofil fordi det står barnets navn på en smokk?

Pedofile velger ikke ut barn de skal missbruke bare fordi di vet barnets navn.... herregud hvor dumme folk kan bli....

Pedofile bruker ofte tillit som inngangsport til barn. Mange barn bruker smokken opp til 2-3 år. Når en pedofil kan se navnet til barnet og bruker dette, kan barnet tro at dette mennesket er en snill person som kjenner mamma og pappa. Dette tror jeg er noe av grunnen til at navneluene gikk av mote. Før hadde jo nesten alle barn disse luene.

Pedofile velger ikke offer ut i fra å vite barnets navn nei. Men det er en inngangsport til å få et barn med seg uten de store protestene.

Gjest Gjest
Skrevet
Dette tror jeg er noe av grunnen til at navneluene gikk av mote. Før hadde jo nesten alle barn disse luene.

Milde måne, er det mulig :ler: hvor mange foreldere som hadde slike luer på barna sine tror du ha ropplevd at barna deres eller barna til noen de kjenner har blitt missbrukt som en følge av at de hadde navnet til barnet på lua? Det er helt andre ting som gjør at noe går ut av mote.....
Skrevet
Jeg synes de er litt kule jeg

:Nikke: Og mine unger som er ferdig med vogn ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg hadde ikke hørt noe om barneskilt før jeg så det nå. Synes det er litt rart... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...