Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Har sett flere barnevogner med "bilskilt" med barnets navn og fødselsdato. Lurer på hvorfor noen har dette? Selv ville jeg ikke likt å "reklamere" for barnets navn til gud og hverman, og er derfor nysgjerrig på hvorfor noen har det.
Gjest gjesta Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Jeg så det i byen her en dag, og jeg synes bare det så harry ut. Men...pappaen som trilte så veldig stolt ut da.
Gjest marthepia Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Det har jeg aldri sett før... Rare greier da!
la Flaca Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Jeg så det i byen her en dag, og jeg synes bare det så harry ut. Men...pappaen som trilte så veldig stolt ut da. ← Kanskje det var pappan til tantebarnet mitt? Høy og kjekk, eller? Jeg syns det er kjempesøtt og skulle gjerne hatt et sånt skilt selv. Jeg er stolt av navnene til ungene mine, så hvorfor ikke? (dessuten tror jeg lillejenta mi hadde vært veldi stolt hvis hun hadde fått navnet sitt på vogna si! )
loffen Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 Det har jeg sett mye av i Sverige. Nå skal jo vi nordmenn alltid herme etter de da. Personlig ville jeg ikke ha vist navn og fødselsdato till alle og enhver.
Azi Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 Jeg så det i byen her en dag, og jeg synes bare det så harry ut. Men...pappaen som trilte så veldig stolt ut da. ← Synes også det ser harry ut!
tuji Skrevet 21. juni 2006 #9 Skrevet 21. juni 2006 Hvorfor så paranoide? Uansett, det er harry med sånne skilt.
Gjest gjesta Skrevet 21. juni 2006 #10 Skrevet 21. juni 2006 Jeg er stolt av navnene til ungene mine, så hvorfor ikke? Jeg tror ikke andre foreldre som ikke velger å ha navnet synlig utenpå vogna skjemmes over navnet de har valgt... På ingen måte. De er sikkert like stolte som deg. (dessuten tror jeg lillejenta mi hadde vært veldi stolt hvis hun hadde fått navnet sitt på vogna si! ) ← De vognene jeg har sett har vært dypvogner med barn under ett år i. Jeg har ikke sett det på "sportstriller" hvor barnet er i en alder at de kan være stolte av det. Det er helt klart en greie for foreldrene, ikke for barnet i vogna. Men det er det jeg har sett da.
Gjest gjesta Skrevet 21. juni 2006 #11 Skrevet 21. juni 2006 Hvorfor så paranoide? ← Nå er det vel strengt tatt kun TS som har antydet noe om det.
la Flaca Skrevet 21. juni 2006 #12 Skrevet 21. juni 2006 Jeg tror ikke andre foreldre som ikke velger å ha navnet synlig utenpå vogna skjemmes over navnet de har valgt... På ingen måte. De er sikkert like stolte som deg.Næhæhæi!
tuji Skrevet 21. juni 2006 #13 Skrevet 21. juni 2006 Hvorfor så paranoide? ← Nå er det vel strengt tatt kun TS som har antydet noe om det. ← Og loffen.
Gjest gjesta Skrevet 21. juni 2006 #14 Skrevet 21. juni 2006 Næhæhæi! ← Jooooooooooooo, de er nok det skjønner du!!!
Murmelmy Skrevet 21. juni 2006 #15 Skrevet 21. juni 2006 Folk må få putte på hva de måtte ønske på sine barnevogner... MEN, jeg skal ikke ha det. Synes det er dritharry...samme gjelder for smokker med navn og luer med navn osv... Godtebutikk for pedofile
Gjest Susanna i.i Skrevet 21. juni 2006 #16 Skrevet 21. juni 2006 http://www.barnevognskilt.no/ideer.htm
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #17 Skrevet 21. juni 2006 Syns ideen er genial. Hun alenemammaen som startet opp med dette har vært lur. Hva folk har på vognene sine bryr jeg meg ikke om,ikke legger jeg merke til fødselsdato heller om jeg skulle se et sånt skilt. Men husker sårt jeg savnet et "ikke rør meg" hjerte da mitt barn var liten. Sånn som de hadde da jeg var liten... (hmmm..digresjon.. )
Pasha Skrevet 21. juni 2006 #18 Skrevet 21. juni 2006 også har vel også skiltet en annen funksjon. nemlig det at der også fungerer som refleks. en av grunnene til at hun dama startet opp med dette, mener jeg å ha lest var at hun savnet en mer synlig refleks på vogna si
Gjest Sille Skrevet 21. juni 2006 #19 Skrevet 21. juni 2006 Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke forstår meningen med det. Hvorfor skal hele verden behøve å måtte vite når barnet er født og hva det heter?? Merkelig greie det der, og totalt harry...
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #20 Skrevet 21. juni 2006 Synes de er litt kule jeg Men herregud, jeg så at noen hadde hengt en grønn og oransje rangle på barnevognen. Det er SÅ 2005 at jeg ble nesten kvalm. Harry barnemødre altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå