Gjest LilSweetie Skrevet 28. juli 2006 #161 Del Skrevet 28. juli 2006 Har du sensurert bort nummmer 1, forresten? For kjæresten din er vel allerede i nabolaget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 28. juli 2006 #162 Del Skrevet 28. juli 2006 Åja, da så. ← Ikke sånn da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 28. juli 2006 #163 Del Skrevet 28. juli 2006 Har du sensurert bort nummmer 1, forresten? For kjæresten din er vel allerede i nabolaget ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #164 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Keira Knightly er helt utrolig pen! Jeg tror faktisk ikke det går an å bli penere. Veldig enig med deg, kvinnegud, på Pia Tjelta. Og ser også Lise Karlsnes og Gunhild Sundli. Men hvem er Megan Mc Cormick? ← Megan er (var?) en av Pilot Guides/Lonely Planets stjernereportere. Kan godt tenkes at hun Knightley er billedlig vakrere, men unge McCormick har en utstråling som strømmer ut gjennom den minste reise-TV. Endret 28. juli 2006 av Kvinneguden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #165 Del Skrevet 28. juli 2006 Har du sensurert bort nummmer 1, forresten? For kjæresten din er vel allerede i nabolaget ← Det er hun, og hun er ikke sensurert bort. Men jeg gadd ikke skrive navnet hennes *sjokk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 28. juli 2006 #166 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Megan er (var?) en av Pilot Guides/Lonely Planets stjernereportere. Kan godt tenkes at hun Knightley er billedlig vakrere, men unge McCormick har en utstråling som strømmer ut gjennom den minste reise-TV. ← Du som har laget denne siden? http://www.meganmccormick.com/ Og hun ser forresten ut som et catch! TV, ja. Minner meg på at det ikke er noe vits i å ha TV etter at Kristopher Schau ble kastet ut av NRK Endret 28. juli 2006 av LilSweetie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 28. juli 2006 #167 Del Skrevet 28. juli 2006 Du som har laget denne siden? http://www.meganmccormick.com/ Og hun ser forresten ut som et catch! TV, ja. Minner meg på at det ikke er noe vits i å ha TV etter at Kristopher Schau ble kastet ut av NRK ← Joda.. TV må vi ha, men kanskje ikke NRK Nå har jeg laget meg dagbok jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #168 Del Skrevet 28. juli 2006 Takk for link! Hvis dere slipper å se meg de nærmeste timene, er det fordi jeg er et annet (nett)sted. *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 28. juli 2006 #169 Del Skrevet 28. juli 2006 Takk for link! Hvis dere slipper å se meg de nærmeste timene, er det fordi jeg er et annet (nett)sted. *sikle* ← Grisegutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #170 Del Skrevet 28. juli 2006 http://www.meganmccormick.com/pages/242_JPG.htm Hun kunne faktisk ha kommet ombord i båten min, også. På besøk, altså, ikke...nåja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 28. juli 2006 #171 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg skulle gjerne ha gått om bord i båten hennes. Særlig når den er akkurat der. Og gjerne akkurat nå. Så godt over middels appellerende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #172 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Jeg skulle gjerne ha gått om bord i båten hennes. Særlig når den er akkurat der. Og gjerne akkurat nå. Så godt over middels appellerende ut. ← Enig, av flere grunner (enn dine). Men tar du en tur sørover, kan du gjerne få agere lett(kledd)matros på 26 fot og 43 år gammel trebåt med toppfart like under 5 knop. Endret 28. juli 2006 av Kvinneguden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 28. juli 2006 #173 Del Skrevet 28. juli 2006 Heyhey, I'm in! Snekke? Kjøpte ny bikini nettopp i forsøk på å få en som var anstendig, men mislyktes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #174 Del Skrevet 28. juli 2006 Snekke/sjekte, av type tøff...tøff (lyden, altså). Så lenge du oppfører deg like anstendig som resten av mannskapet ombord spiller antrekket liten rolle. (jugekors) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 28. juli 2006 #175 Del Skrevet 28. juli 2006 Det er en veldig hyggelig båt. Jeg tar med hvitvin og kommer! :-D Hvor går turen? Husk, den må være lang, og det bør være is i enden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 28. juli 2006 #176 Del Skrevet 28. juli 2006 Var det båt vi snakket om nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #177 Del Skrevet 28. juli 2006 Turen blir en rundttur i Norges flotteste skjærgård, og det er lagt inn både ispauser og badepauser (selv om vi nok kan svømme like fort som båten et lite stykke...) underveis samt is i begge ender. Bare du stiller med uanstendig bikini og hvitvin blir dette riktig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #178 Del Skrevet 28. juli 2006 Var det båt vi snakket om nå? ← Fikk du andre assosiasjoner av ordene "is i enden"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 28. juli 2006 #179 Del Skrevet 28. juli 2006 Fikk du andre assosiasjoner av ordene "is i enden"? ← Nei, mer på "den må være lang" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #180 Del Skrevet 28. juli 2006 Nei, mer på "den må være lang" ← Pokker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå