Gjest gjesta Skrevet 30. oktober 2006 #481 Del Skrevet 30. oktober 2006 Vekta viste 57,3 i dag tidlig! Hvordan går det med dere andre? Det er så stille her inne for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 30. oktober 2006 #482 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg starter på nytt for ørtende gang i dag. Men nå skal jeg virkelig gå inn for dette. Vekta har bare krøpet oppover i det siste, og jeg vil ikke ha det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 30. oktober 2006 #483 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg starter på nytt for ørtende gang i dag. Men nå skal jeg virkelig gå inn for dette. Vekta har bare krøpet oppover i det siste, og jeg vil ikke ha det sånn! ← Jeg har akkurat fått mensen, så jeg vet ikke helt hva jeg egentlig veier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #484 Del Skrevet 30. oktober 2006 Og jeg starter på Grethe Rode kurs i dag. Nå skal vekten ned, og jeg gir meg ikke fær jeg er i mål. Skal tross alt betalte 1690 kr for et 8 ukers kurs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. oktober 2006 #485 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg er fremdeles i pausemodus. Gleder meg til å styre hverdagen min selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2006 #486 Del Skrevet 6. november 2006 Glemte å veie meg. Jeg må prøve å bli flinkere til å trene igjen, men det er ikke lett med så lange dager. Kostholdet er stort sett bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 6. november 2006 #487 Del Skrevet 6. november 2006 Ned 800 g siden forrige mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2006 #488 Del Skrevet 6. november 2006 Oi gratulerer Kylling!!! Har du kommet igang igjen? Skulle virkelig ønske jeg var klar for å hive meg på igjen... noen kilo mindre til jul hadde vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 7. november 2006 #489 Del Skrevet 7. november 2006 Jepp, jeg er i gang! Tror jeg Hiv deg på igjen, Vampis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. november 2006 #490 Del Skrevet 7. november 2006 Ja jeg skal prøve! litt vanskelig når jeg hos mamma og pappa for da spiser jeg jo det jeg får, eller det jeg kjøper av ferdigmat... Denne uken er det forøvrig siste innspurt av oppussingen så da kan det fort bli mye ferdigmat... Men neste uke håper jeg på å være med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 7. november 2006 Forfatter #491 Del Skrevet 7. november 2006 Ned 1.6 kg på meg denne uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. november 2006 #492 Del Skrevet 7. november 2006 Ned 1.6 kg på meg denne uken ← Gratulerer!!! Så flink du er! Hva er trikset ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 7. november 2006 Forfatter #493 Del Skrevet 7. november 2006 Gratulerer!!! Så flink du er! Hva er trikset ditt? ← Jeg la meg helt flat, begynte på nytt, og startet på Grethe Roede kurs for en uke siden. Jeg spiser frokost,lunsj, middag, kvelds og et mellommåltid. Frokost og lunsj er stort sett 60 gram brød med pålegg, middag er kjøtt, kylling eller fisk, med lite potet og mye grønnsaker. Mellommåltid er en youghurt, 30 gram brød eller en banan, I tilegg spiser jeg 5 frukt om dagen, og 200 kcal fra melk. Totalt mellom 1300-1600 kcal hver dag. Små og mange måltider med andre ord. Jeg er aldri sulten, og prøver å holde blodsukkeret stabilt dagen lang Drikker masse vann og te. Trener styrke to ganger i uken, og går frem og tilbake til skolen så ofte jeg har mulighet (6 km t/R) For meg gjør dette kurset at jeg må være flink, jeg skal faktisk veies hver uke, og vekttapet rapporteres til gruppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. november 2006 #494 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg har gått på et slikt kurs og synes det var veldig bra! Man blir pressa til å skjerpe seg siden alle får vite om du har gått ned eller ikke! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 11. november 2006 #495 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg la meg helt flat, begynte på nytt, og startet på Grethe Roede kurs for en uke siden. Jeg spiser frokost,lunsj, middag, kvelds og et mellommåltid. Frokost og lunsj er stort sett 60 gram brød med pålegg, middag er kjøtt, kylling eller fisk, med lite potet og mye grønnsaker. Mellommåltid er en youghurt, 30 gram brød eller en banan, I tilegg spiser jeg 5 frukt om dagen, og 200 kcal fra melk. Totalt mellom 1300-1600 kcal hver dag. Små og mange måltider med andre ord. Jeg er aldri sulten, og prøver å holde blodsukkeret stabilt dagen lang Drikker masse vann og te. Trener styrke to ganger i uken, og går frem og tilbake til skolen så ofte jeg har mulighet (6 km t/R) For meg gjør dette kurset at jeg må være flink, jeg skal faktisk veies hver uke, og vekttapet rapporteres til gruppen. ← Dette høres veldig bra ut! Jeg ønsker deg lykke til i bøtter og spann. Det er nok ganske hardt mens det står på, men du verden, de aller, aller fleste som går på slikt kurs er veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. november 2006 #496 Del Skrevet 13. november 2006 Vekta mi har faktisk sneket seg nedover en halvkilo den siste uka uten at jeg har noen forklaring... Men fra i morgen av skal jeg begynne å kutte ut godis! Jeg har spist altfor mye snop de siste ukene, men nå skal jeg skjerpe inn. Neste mandag bor jeg antagelig i egen leilighet og kan styre maten helt selv! Jeg har et ønske om at det første sifferet på vekta skal være en 6'er før jul, så da må jeg skjerpe meg! Det er ikke mange kiloene igjen, men sånn som jeg holder på for tiden kan det ta en liten evighet og komme dit Kommer sterkere tilbake med en plan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. november 2006 #497 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg glemmer stadig å veie meg. Men klærne passer og jeg spiser ganske sunt, men trening er det verre med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. november 2006 #498 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg har startet en midlertidig tråd for å få igang mitt eget engasjement nå føre jul. Jeg kommer gjerne tilbake hit etterpå hvis det blir litt liv! Bli gjerne med meg http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...2entry4003432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå