Gå til innhold

Prosjekt kropp 2

Miracl3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg starter på nytt for ørtende gang i dag. Men nå skal jeg virkelig gå inn for dette. Vekta har bare krøpet oppover i det siste, og jeg vil ikke ha det sånn! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg starter på nytt for ørtende gang i dag. Men nå skal jeg virkelig gå inn for dette. Vekta har bare krøpet oppover i det siste, og jeg vil ikke ha det sånn!  :sur:

Jeg har akkurat fått mensen, så jeg vet ikke helt hva jeg egentlig veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg starter på Grethe Rode kurs i dag. Nå skal vekten ned, og jeg gir meg ikke fær jeg er i mål. Skal tross alt betalte 1690 kr for et 8 ukers kurs :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å veie meg.

Jeg må prøve å bli flinkere til å trene igjen, men det er ikke lett med så lange dager.

Kostholdet er stort sett bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi gratulerer Kylling!!! :klem:

Har du kommet igang igjen?

Skulle virkelig ønske jeg var klar for å hive meg på igjen... noen kilo mindre til jul hadde vært fint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skal prøve! litt vanskelig når jeg hos mamma og pappa for da spiser jeg jo det jeg får, eller det jeg kjøper av ferdigmat...

Denne uken er det forøvrig siste innspurt av oppussingen så da kan det fort bli mye ferdigmat... Men neste uke håper jeg på å være med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!! Så flink du er!

Hva er trikset ditt? ;)

Jeg la meg helt flat, begynte på nytt, og startet på Grethe Roede kurs for en uke siden.

Jeg spiser frokost,lunsj, middag, kvelds og et mellommåltid.

Frokost og lunsj er stort sett 60 gram brød med pålegg, middag er kjøtt, kylling eller fisk, med lite potet og mye grønnsaker. Mellommåltid er en youghurt, 30 gram brød eller en banan, I tilegg spiser jeg 5 frukt om dagen, og 200 kcal fra melk. Totalt mellom 1300-1600 kcal hver dag. Små og mange måltider med andre ord. Jeg er aldri sulten, og prøver å holde blodsukkeret stabilt dagen lang :)

Drikker masse vann og te. Trener styrke to ganger i uken, og går frem og tilbake til skolen så ofte jeg har mulighet (6 km t/R)

For meg gjør dette kurset at jeg må være flink, jeg skal faktisk veies hver uke, og vekttapet rapporteres til gruppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått på et slikt kurs og synes det var veldig bra! Man blir pressa til å skjerpe seg siden alle får vite om du har gått ned eller ikke!

Stå på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la meg helt flat, begynte på nytt, og startet på Grethe Roede kurs for en uke siden.

Jeg spiser frokost,lunsj, middag, kvelds og et mellommåltid.

Frokost og lunsj er stort sett 60 gram brød med pålegg, middag er kjøtt, kylling eller fisk, med lite potet og mye grønnsaker. Mellommåltid er en youghurt, 30 gram brød eller en banan, I tilegg spiser jeg 5 frukt om dagen, og 200 kcal fra melk. Totalt mellom 1300-1600 kcal hver dag. Små og mange måltider med andre ord. Jeg er aldri sulten, og prøver å holde blodsukkeret stabilt dagen lang :)

Drikker masse vann og te. Trener styrke to ganger i uken, og går frem og tilbake til skolen så ofte jeg har mulighet (6 km t/R)

For meg gjør dette kurset at jeg må være flink, jeg skal faktisk veies hver uke, og vekttapet rapporteres til gruppen.

Dette høres veldig bra ut! Jeg ønsker deg lykke til i bøtter og spann. Det er nok ganske hardt mens det står på, men du verden, de aller, aller fleste som går på slikt kurs er veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta mi har faktisk sneket seg nedover en halvkilo den siste uka uten at jeg har noen forklaring...

Men fra i morgen av skal jeg begynne å kutte ut godis! Jeg har spist altfor mye snop de siste ukene, men nå skal jeg skjerpe inn. Neste mandag bor jeg antagelig i egen leilighet og kan styre maten helt selv! :)

Jeg har et ønske om at det første sifferet på vekta skal være en 6'er før jul, så da må jeg skjerpe meg! Det er ikke mange kiloene igjen, men sånn som jeg holder på for tiden kan det ta en liten evighet og komme dit :ler:

Kommer sterkere tilbake med en plan! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...