Pepita Skrevet 21. juni 2006 #1 Del Skrevet 21. juni 2006 Vurderer å kjøpe noe babyutstyr i Sverige. Men hvordan blir dette ved feil eller mangler? Må jeg da til Sverige for å få reparert/evt. nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest moko Skrevet 21. juni 2006 #2 Del Skrevet 21. juni 2006 Noen få produsenter tillater at du kontakter deres hovedkontor i det landet du befinner deg, uansett hvor varen er kjøpt. Men i de fleste tilfeller må du nok belage deg på at eventuell reklamasjon må skje der hvor du kjøpte utstyret ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krista83 Skrevet 21. juni 2006 #3 Del Skrevet 21. juni 2006 Norge har en av verden beste garanti og reklamasjons "system", nåe du kjøper noe i et annet land, så vil jeg tro du ikke har de samme rettighetene på varen som om du hadde kjøpt den i Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå