Skytte Skrevet 30. juli 2006 #901 Del Skrevet 30. juli 2006 Fine magen ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. juli 2006 #902 Del Skrevet 30. juli 2006 ikke så varmt i dag. regnet faktisk i morges Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 30. juli 2006 #903 Del Skrevet 30. juli 2006 her flyr sidene dine himmel og hav jeg har laget samme dåpskort som teddy toria laget,bare mine er i rosa. på side 26 i dagboken hennes finner du de. jeg koser meg hjemme,ingen dager er like.hun har begynt å smile og elsker å se ut vinduet,helt fasinert fin gravid mage du har,skal bli spennende å følge med magen på slutten,fin ballong da kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. juli 2006 #904 Del Skrevet 30. juli 2006 Fiiine magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 31. juli 2006 #905 Del Skrevet 31. juli 2006 Fine magen Epica Men du? Husker jeg feil, eller har den ikke vokst så veldig mye siden siste magebildet ditt? Syns magen din ser ut som det dem kaller "guttemage" Men nå ser min ut som jentemage, så den myten kan vi se bortifra Ha en fin dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. juli 2006 #906 Del Skrevet 31. juli 2006 Skytte Igår kveld regnet det hos oss også IdaH, men fortsatt mildt. Idag er det sol og varmt igjen! :-D Det er fine kort minnimy! ÅÅå, det høres herlig ut å være hjemme med lille snuppa! Er redd den skal bli diiiger på slutten! Ha en super mandag! Cr@sh Den har ikke vokst såmye siden sist IdaC, men det var tatt for bare en uke siden! Ja de mytene slår jammen feil! Hatt en fin helg vennen? Igår så jeg masse episoder av Grey's mens mannen var ute med en kompis. Han kom hjem på kvelden og vi fikk sett en film før leggetid. Han kjente på magen, masse liv ja! Så var det mandag igjen..... Godt mandager går fort, for jeg la meg ikke før i ett-tiden igår. Må levere urinprøve hos legen idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. juli 2006 #907 Del Skrevet 31. juli 2006 Var hos legen istad og toxo-test var ok men blodprosenten litt lav. Men hun sa det var ganske normalt når man gikk gravid. Jeg trenger ikke tilskudd av B12-vitamin. Leverte urinprøve, og ba om svar i posten. 24 uker på torsdag... Og i 3. trimester neste mnd! Gleder meg sånn til UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 31. juli 2006 #908 Del Skrevet 31. juli 2006 Flott mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. juli 2006 #909 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) AUGUST 1) 24 2) 25 3) 26 4) 27 - Ferie!! Gravid Yoga starter! 5) 28 - Ferie!! SEPTEMBER - 2 mnd til perm!! 1) - 3.trimester starter.. Uke 29. 04/09 - Ny UL !! - Be om permisjon & Ferie 2) Uke 29 3) JM-time 18/09 - Uke 30 Endret 31. juli 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. juli 2006 #910 Del Skrevet 31. juli 2006 Flott mage! ← Takk snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 31. juli 2006 #911 Del Skrevet 31. juli 2006 Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. juli 2006 #912 Del Skrevet 31. juli 2006 Ha en SUPER mandag Cymbidium! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 31. juli 2006 #913 Del Skrevet 31. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. juli 2006 #914 Del Skrevet 31. juli 2006 Bustetroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. juli 2006 #915 Del Skrevet 31. juli 2006 Mailer med søstra mi på mail. Tror jeg skal avtale møte med Trygdekontoret en dag, ang utfylling av skjema om permisjon. Har lyst å forlenge permisjonen (Jeg tar 8, mannen 3) ut juli mnd. Så får siste mnd være ulønna. Nå er det lunsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. juli 2006 #916 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Nå fikk jeg fri en halv uke i september, da skal jeg og mannen reise til utlandet på konsert! Skal bli godt å komme seg litt vekk! Har ingen planer for ferien islutten av mnd nå.. Blir bare godt å slappe av og gjøre det man vil! :-D Håper været holder seg fint! Endret 31. juli 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 31. juli 2006 #917 Del Skrevet 31. juli 2006 Hei Epica! Her har sidene flydd forbi mens jeg har vært borte i helga, ser jeg! Koselig det, så har man litt lesestoff på mandagen. Snart på 3. trimester allerede, altså? Det er jo kjempespennende! Synes det er litt vanskelig å venne seg til tanken på at det er en liten en i magen min. Har ikke noe særlig symptomer, så det er litt uvirkelig enda. Men, men det kommer vel tidsnok! Koselig med miniferie i september. Jeg bare gleder meg til august er over og jeg kan ta tre etterlengtede ferieuker. Første gang jeg skal ha så mange uker sammenhengende ferie, det blir deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. juli 2006 #918 Del Skrevet 31. juli 2006 Ja tiden flyr Xania! :-D Så deilig med 3 ukers ferie! Vi skal ha to uker neste mnd også, blir deilig! Jeg har hatt lite symptomer jeg også. Men nå kjenner jeg prinsessa sparke hver dag, det er betryggende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 31. juli 2006 #919 Del Skrevet 31. juli 2006 og du kan jo også forlenge permen med å ta ut ferie. f.eks ta 5 ukers ferie når feriepengene kommer til sommeren.. og dermed har du jo minst en mnd ekstra perm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 31. juli 2006 #920 Del Skrevet 31. juli 2006 herlig å se frem til ferie og permisjon neste år. tiden flyr og plutselig har du et lite nurk i armene jeg har begynt litt i bryllupsdagboken min,kansje det blir bryllup neste sommer i juli.vi skulle vært gift 22 juli i år,men sånn er det når en baby kommer istedet.men det gjør jo ingenting jeg syntes det er sååååå varmt,jeg pleier å sitte og svette når jeg ammer....hm hm hm. kos deg i varmen eller regnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg