Gjest gjesta Skrevet 27. juli 2006 #861 Del Skrevet 27. juli 2006 Idag skal jeg og mannen til byen igjen, ned til folkelivet og varmen. Jeg sendte sms til et vennepar, om de har lyst å møte oss i byen & grille hos oss etterpå. Vi skal male utbygget på terrassen, men tar nok det en annen dag om ikke så altfor lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. juli 2006 #862 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Er godt å vite at kurset kan hjelpe, så jeg ikke får så fødselsangst.. http://www.yogaskolen.org/norsk/yoga/gravid.html Endret 27. juli 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. juli 2006 #863 Del Skrevet 27. juli 2006 Det blir ikke byen idag likevel, siden venneparet var opptatt. Vi avtalte å møtes på lørdag på dagen istedenfor. Idag skal vi male utbygget og grille tenkte vi. Imorgen har vi date med et annet vennepar, skal kikke i byen & grille hvis det er fint vær. Muligens film etterpå. Snart lunsj! Har selfølgelig kverka en is idag også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 27. juli 2006 #864 Del Skrevet 27. juli 2006 Dette var morsomt å lese nå.. Prøvedagboka mi som varte 3 sider... http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=181026&st=0 ← Det var ikke verst, gravid FØR prøving. Men, men, det var jo bra timet da! Og nå har du allerede passert 23 uker! Ha en god lunsj! Jeg stikker til lunsj nå, er som vanlig suuuuulten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. juli 2006 #865 Del Skrevet 27. juli 2006 Ja og jeg som var redd for å måtte prøve leeenge Xania! Håper resten av graviditeten går like fort som de siste mnd har gjort nå! Ha en suuuper lunsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. juli 2006 #866 Del Skrevet 27. juli 2006 halloen jeg er på dagbokrunde og kommer aldri igang med arbeidsoppgavene som jeg må bli ferdig med før ferie... men men, må jo ønske deg en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. juli 2006 #867 Del Skrevet 27. juli 2006 Du er i feriemodus som meg Petra Prøvedokke?.... Her er det nada å gjøre... Ha en kjempefin ferie vennen! Stå på med !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. juli 2006 #868 Del Skrevet 27. juli 2006 Tuttilu... Bare kjapt innom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. juli 2006 #869 Del Skrevet 27. juli 2006 Tittei Cr@sh! Arhhh... Sjefen er innom (selv om han har ferie) og tar seg en blås med døra åpen. Ikke lite frekk etter han fikk brevet fra Arbeidstilsynet.. Er visst ingenting som hjelper. Har jo sagt ifra til verneombud (som er den feite kollegaen, som alltid slikker sjefen oppi rævva) at jeg syns det er ubehagelig når døra er åpen mens han røyker. Men er ingenting som hjelper.. Så jeg skal GARANTERT skifte jobb.. Og aldri tilbake her etter endt permisjon! Puh, dagens utblåsning............... Små stikkinger nederst i siden endel i det siste. Er visst livmoren som strekker seg... Ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. juli 2006 #870 Del Skrevet 27. juli 2006 Spiller sanger av After Forever, ganske lavt.. Blir gal av stillheten...! For en spøkelsesbedrift dette er om sommeren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 27. juli 2006 #871 Del Skrevet 27. juli 2006 Hva er det egentlig du jobber med? Enten har jeg ikke fått det med meg, eller så har jeg glemt det. Høres koselig ut med grilling. Vi skal også grille i kveld. Deilig med grillmat nå, det er jo så varmt. Nesten litt lummert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. juli 2006 #872 Del Skrevet 27. juli 2006 Hei Bustetroll! Jeg er sekretær, helt ok.. Men savner å jobbe med design! Ja sant det er kos å grille! Litt lummert ja.. Godt sommervarmen er her ennå. Håper det blir fint i helga! Noen helgeplaner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 27. juli 2006 #873 Del Skrevet 27. juli 2006 Hei Skjønner at du savner å jobbe med design. Kanskje du starter for deg selv etter million dollar girl er kommet Jeg har funnet kjole, vi har kjøpt nye ringer. Lokale og alt er i orden. Det eneste er at vi diskuterer pris på alkohol med de. Vi skal ha åpen bar, og de skulle ha 75 kroner for rusbrus og drinker, 60 kroner for halvliteren og 30 kroner for en brus. Vinen var "ok", 50 kroner glasset og 250 kroner for ei flaske. Dette er en avsides plass i hutteheita, vi betaler ikke så mye nedi byen engang. Vi leier jo hele plassen hele helga, så jeg synes de tar litt i. De hadde aldrig tjent så mye på ei helg i slutten av sesongen (ofte ikke i sesongen engang), om det ikke var for dette arrangemanget. Er litt irritert Men du Tenk, baby i magen og alt. Kjenner du at hun sparker nå? Håper du får en koselig dag, selv om det ikke ble bytur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. juli 2006 #874 Del Skrevet 27. juli 2006 Lenge siden Chrizzy! Arhh.. Så teit at de skal ha såmye.. Tror de at når vi gifter oss, så har vi plutselig sinnsykt med penger? Håper det ordner seg, at de senker prisene! Så bra at det begynner å komme iorden nå! Sommerfugler i magen?? Når er datoen igjen? Ja det er deilig å gå gravid.. Jeg kjenner bobler i magen hver dag nå! Begynte å kjenne noe når jeg var halveis. Savner reale spark, men skal vel bare være glad til at hun ikke sparker så hardt! Ja det blir KOS ikveld, skal grille og kanskje male litt! Planer for helga? Håper været holder seg! Åå, jeg vil ha helg NÅ! Kjempekos du stakk innom! Men, hvor er dagboka di blitt av?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 27. juli 2006 #875 Del Skrevet 27. juli 2006 Ja, uff, de blei plutselig kjempedyre! Men jeg har sendt over alle mailene til så får han diskutere med de. Jeg gir meg så fort at det er dumt. Om jeg ikke er skikkelig sint, da kan ingenting stoppe meg. Skal bare så utrolig mye til før jeg blir skikkelig forbanna I morra skal jeg å drikke vin med en venninne, som endelig er kommet hjem fra ferie. Da kommer jeg sikkert hit og skriver masse tull etterpå. I dag skal jeg trene ellers så skjer det ikke så mye. Hva maler du? Bilder? Huset? Det har bare vært kaldt her, helt siden vi kom fra ferie. Regner og jeg fryser på beina Høres deilig ut med grilling! Ja tenk, jeg synes det er nettopp at du ble gravid. Men den tiden, den går virkelig fort. Det er herlig å være gravid! Fint at du koser deg med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 27. juli 2006 #876 Del Skrevet 27. juli 2006 Vi har ikke så mange planer for helgen. Samboers lillesøster er på besøk, så i morgen skal vi ta henne med til byen så hun får shoppet litt (de kommer fra et lite sted, så dette blir jo reneste shopping-mekka). Ellers skal vi nok bare kose oss med hverandre, valpen og godværet. Vi har akkurat kommet hjem fra badetur. Valpen svømte for første gang. Det var kaldt og skummelt skal jeg si deg! Forresten, har dere bestemt navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. juli 2006 #877 Del Skrevet 28. juli 2006 Kaldt Chrizzy? Ah, så kjedelig da! Her har det vært knallsommer hele mnd! Kanskje du må flytte? Vi malte ute igår. Mannen har snekra et halvtak på terrassen, så flink! Høres ut som du får en koooselig helg da! Ååå viiiin... Hørtes godt ut.. Gleder meg til jeg og mannen kan kose oss med det sammen igjen.. Ja tiden går fort! Vesla lagte endel leven i magen igår, og jeg ba mannen legge hånden på magen å kjenne etter han hadde malt ferdig. Men da var hun heeelt rolig.. Tøysejente! Har du ikke dagbok lengre? GOD HELG! Høres så kos ut med valp Bustetroll! De er sååå søte! Kose dere med shopping og ha en super helg! Håper dere får KNALLvær! Ja, vi har bestemt navn, jeg skal sende på PM! Igår malte vi utbygget etter grilling på terrassen. Jeg hadde på meg en maske, var litt vanskelig å puste! Mannen sa jeg ligna på en marsboer som skulle invadere jorda. Etter endel maling følte jeg at jeg måtte stoppe, og satt meg inn å så to episoder av Grey's, mens mannen fortsatte malingen. Så ble det Idag skal vi møte et vennepar i byen å kikke litt. Drar sikkert hjem å griller med de etterpå, og slapper av hjemme med noen øl. Meg med Munkholmen. Imorgen skal vi på stranda med et annet vennepar hvis det blir fint vær. :-D Hvis ikke været blir så bra, tar vi heller turen til byen å spiser lunsj. Søndagen skal mannen og en kompis fiske litt, og da regner jeg med at jeg setter på noen Grey's (hvis sesong 2 er ferdig nedlasta), og soler meg på verandaen hvis været er bra. Så planene er ganske klare for helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. juli 2006 #878 Del Skrevet 28. juli 2006 Ha ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 28. juli 2006 #879 Del Skrevet 28. juli 2006 Innom for å si god helg! Og at jeg blir fryktelig forvirra av at du skifter avartar Pst, er det deg kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. juli 2006 #880 Del Skrevet 28. juli 2006 God helg Linn3c! Blir liksom aldri fornøyd med avataren Cymbidium! Nå skal jeg ha denne en goood stund! Ingen av de har vært meg nei, vil være anonym. God helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg