Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2006 #601 Del Skrevet 13. juli 2006 Arrh.. Legekontoret tok aldri tlf denne gangen.. Gir opp Får prøve igjen imorgen. Nå har jeg hatt to nektariner, en banan og en bolle siden lunsj.. Blir jo aldri mett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. juli 2006 #602 Del Skrevet 13. juli 2006 På mitt legekontor hadde plutselig kontordama tatt ferie, men legen var der. Han hadde det alt for travelt til å ta telefonen då, så der var det berre å stille opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2006 #603 Del Skrevet 13. juli 2006 Skal ikke være lett Linn3c! Mulig jeg går innom å snakker med de imorgen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2006 #604 Del Skrevet 13. juli 2006 Så første episode av Big Love igår, ganske kul. Mulig jeg skal lokke med mannen på noen flere idag. Jeg kjenner meg litt sløv nå.. Skal bli DEILIG å komme seg hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 13. juli 2006 #605 Del Skrevet 13. juli 2006 Flere som ikke blir mette i dag Jeg og har spist, og spist og spist i det siste. Blir aldri mett Koselig med cafetur med venner. Vi og ender altfor ofte opp på sofaen. Jeg eier ikke energi for tiden, og siden mannen står opp 5.30 om morgen er han så trøtt når han kommer hjem at han ikke orker noe. Men vi tar igjen i helgene Ønsker deg en fin ettermiddag/kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2006 #606 Del Skrevet 13. juli 2006 Kose deg ikveld IdaC! Godt det ikke bare er meg som spiser og spiser! De sier det avtar, så starter matlysten for fullt igjen. For meg har den alltid vert på topp etter graviditeten! Men, kanskje også pga røyken.. Psykisk.. Ja, jeg liker å planlegge tidlig med venner, så det blir noe, at de kan. Kjempekos! Men deilig å sløve på sofaen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. juli 2006 #607 Del Skrevet 13. juli 2006 Kose deg ikveld IdaC! Godt det ikke bare er meg som spiser og spiser! De sier det avtar, så starter matlysten for fullt igjen. For meg har den alltid vert på topp etter graviditeten! Men, kanskje også pga røyken.. Psykisk.. ← Sluttet du å røyke da du ble gravid? Eller hadde du allerede sluttet da? (Bare av ren nysgjerrighet... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 13. juli 2006 #608 Del Skrevet 13. juli 2006 Hei Epica! Innom med en sommerhilsen! Hvordan er formen om dagen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. juli 2006 #609 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg slutta på dagen jeg fikk positiv test Cr@sh Jeg røykte til vanlig 10-15 daglig før den tid. Håper du hadde en fin torsdag! Formen er veldig bra cappocino! Har blitt fort svimmel de siste dagene, og andpusten men ellers lite å klage på. Kun litt tidligere trøtt om kveldene. Og før lå jeg ofte våken i en halvtime før jeg sovna, mens nå er det zzz med en gang hodet treffer puta omtrent. Ha en fin sommer! Vi så masse episoder av en serie igår. Ellers var det mannen som stod for nyyydelig middag. Så ble det før vi la oss. Jeg kom hjem med en søt rosa jakke til prinsessa (hentet på posten sammen med denne blusen. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act...cmd=si&img=3351 Mannen syns den var kjempekul. Han sa litt senere og, "å, jeg gleder meg!" ... Mens vi så en episode igår så fikk jeg plutselig helt angst at lille skatten var død i magen! Kunne ikke kjenne noe liv, og pga rosa på papiret dagen før.. Jeg begynte å gråte og mannen så god og trøstet meg og sa " alt er så bra, ikke bekymre deg".. Jeg måtte finne Babywatcheren & roe meg ned.. Jeg fant selfølgelig hjertet med en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 14. juli 2006 #610 Del Skrevet 14. juli 2006 Litt hormoner på gang, kanskje? Er rart med det, når vi blir bekymra, så blir vi nærmest helt ute av oss! Bra du hadde babywatcheren da! Fin bluse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. juli 2006 #611 Del Skrevet 14. juli 2006 Ja, muligens litt hormoner Sensommerbruden! Jeg ble så redd, det var den verste følelsen jeg har hatt! Bare tanken på at noe var galt.. Uff.. Er så glad jeg fant hjertelyden, det gjorde godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. juli 2006 #612 Del Skrevet 14. juli 2006 Traff på samboeren til ei venninne da jeg var ute nettopp. De kommer entur på kaffe & muffins søndag, koselig! Ingen planer idag.. Har bare lyst å slappe av. Imorgen er det entur innom et vennepar, må hente noe. Kanskje en gåtur i byen, og kanskje lunsj/middag ute. Så er det kino på kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. juli 2006 #613 Del Skrevet 14. juli 2006 God morgen! Huffda..ikke godt når man får sånne tanker plutselig...Godt mannen var der og bra du har den watcheren! Kjempestilig bluse ja! Er veldig deilig å ha klær man føler seg vel i når magen vokser.Tror nesten jeg har blitt mer opptatt av å se bra ut å som jeg er gravid enn jeg var før! Sikkert mange som syntes det var på tide Håper du får ei kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. juli 2006 #614 Del Skrevet 14. juli 2006 Ja jeg er veldig opptatt av at jeg ser bra ut nå Skytte. Jeg føler meg av og til stooor selv om det bare er magen. Så jeg må "ta igjen" med å ha kule topper og fikse meg ekstra på håret osv. Ikke at jeg dreit i hvordan jeg så ut før men! Rart, noen syns jeg har liten mage og andre syns den er stor. Jeg syns den er stooor! Ha en suuper helg vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 14. juli 2006 #615 Del Skrevet 14. juli 2006 Folk kommenterer vel mest mager for å ha noe å si, og forsøke å vise interesse for graviditeten? Håper det blir rolig kjærestekveld på dere også! Jeg satser jo på at Mannen får kjenne bevegelsene til lille knøttet snart. I kveld hadde vært fint! Er foreløpig mest opptatt av å ikke "kle meg gravid" ettersom jeg kan velge hvor mye det synes ved å ta på meg riktige klær! Men jeg gleder meg litt til å begynne med klær som fremhever magen også! Er jo fryktelig stolt over lillenurket inne i magen! Tror Mannen også gleder seg til det! Harn har begynt å kjøpe litt fine klær som kan kle en gravid mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. juli 2006 #616 Del Skrevet 14. juli 2006 Så søt han er som kjøper klær til magen din Sensommerbruden! Ja, jeg liker å fremheve kulen. Ser også frem til at mannen kan kjenne spark mer.. Håper hun sparker hardere snart! Tenk at det bare er 2 uker til du blir fru!! Kjolen passer like fint enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. juli 2006 #617 Del Skrevet 14. juli 2006 Kaldt ute, selv om sola skinner.. 3 timer til heeeelg! Ååå, jeg gleder meg å få scrappe-ting i posten, håper det kommer snart! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. juli 2006 #618 Del Skrevet 14. juli 2006 Er bekymret for IdaC nå.. Håper det går bra med henne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. juli 2006 #619 Del Skrevet 14. juli 2006 Har kjøpt to Pepe lakris, Stimorol og Se & Hør.. Er jo så dødt at man kan høre fluene snorke!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 14. juli 2006 #620 Del Skrevet 14. juli 2006 Huff, ja, det var skummelt dette med IdaC! Håper virkelig det går bra! Tenkte meg egentlig bare innom for å ønske deg en riktig god helg! Er så dødt her, så jeg gikk og snakket om ferie med sjeven, og ble stående i omtrent en time... (Han kan prate mye han også.) Men nå skal jeg snart hjem... Har tenkt til å stikke av omtrent 15.00... Det er tross alt fredag. Kose deg med Se og Hør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg