Susan Sto Helit Skrevet 17. juli 2006 #641 Skrevet 17. juli 2006 Er visst ikke helt unormalt det, Epica... Brystene dine kan visst begynne å lekke allerede fra halvveis i svangerskapet. Det er kanskje på tide å kjøpe noen enkle ammeinnlegg? Dumt å ha våte flekker på alle topper, liksom! Håper forsåvidt at mine venter en stund til. Har ikke lyst på ammeinnlegg i bh-en på bryllupsdagen!
Gjest gjesta Skrevet 17. juli 2006 #642 Skrevet 17. juli 2006 Håper du slipper det Sensommerbruden!! Ja, jeg ble tipsa om Natusan ammeinnlegg.. Skal kjøpe på KIWI'en idag.
Cr@sh Skrevet 17. juli 2006 #643 Skrevet 17. juli 2006 Hellu,,, Håper dagen din er bra... Det med væske fra brystene: Ja, det er helt normalt.... og som Sensommerbruden sier - kan komme veldig tidlig... Enda en ting som viser at du er GRAVID! til deg!
Gjest gjesta Skrevet 17. juli 2006 #645 Skrevet 17. juli 2006 Tenker kanskje å begynne på en liten urtehage i kasse på verandaen... Kanskje Oregano. Må lese litt mer om det.
Susan Sto Helit Skrevet 17. juli 2006 #646 Skrevet 17. juli 2006 Koselig med urter i kasse på verandaen! (Vi har en gressløk vi kjøpte på butikken en gang, som jeg i vannvare plantet ut så den skulle holde litt lenger. Den pleier å tørke ut hele tiden, for jeg glemmer å vanne! Men av en eller annen grunn bryr den seg ikke om slik vannskjøtsel, og er tilbake for 3. året på rad! ) Har planer om å plante meg litt basilikum på kjøkkenet i en urtepotte. Har potta, jord og frø, men det stopper liksom på ett eller annet...
Skytte Skrevet 17. juli 2006 #647 Skrevet 17. juli 2006 Ååå,nå kom jeg på den Bjørn Rosenstrøm sangen om oregano Urter er en fin ting å ha på lur ja! Litt ekstra stas hvis man har dyrket dem selv! Ups,litt lekasje ja! Det kan være greit å ha noen innlegg på innerlomma da! Eller evt i bhen Flott med sånne tegn,bare litt upraktisk inni mellom! Snart er du ferdig for dagen
Gjest gjesta Skrevet 17. juli 2006 #648 Skrevet 17. juli 2006 (endret) Ja blir spennende å se om jeg klarer å holde det ved like Sensommerbruden! Snille mannen sa han skal snekre en kasse til meg. Ah.. Godt med sandwich-is.. Andre isen idag. Endret 17. juli 2006 av Epica
Gjest gjesta Skrevet 17. juli 2006 #649 Skrevet 17. juli 2006 Ja jeg eeelsker urter & krydder Skytte! Blir kos å plante litt i kassen. Heldigvis går mandagene fort! :-D
Missbumblebee Skrevet 17. juli 2006 #650 Skrevet 17. juli 2006 Du får besøke meg på jobb Missbumblebee, for her er det D.Ø.D.T rett og slett! Er ingenting å gjøre.. Så jeg har goooooooooood tid til å skrive i dagboka. ← Tihihi, jeg får vel ta meg en tur da Ha en fortsatt finfin dag!
Gjest gjesta Skrevet 17. juli 2006 #652 Skrevet 17. juli 2006 Mailer masse med søstra mi nå. Kos! Hun har permisjon med lille jenta hun fikk i mai. Greitt å ha noen å spørre om ting man lurer på.
Susan Sto Helit Skrevet 17. juli 2006 #653 Skrevet 17. juli 2006 Tenkte jeg skulle titte innom og fjøre at det hvertfall skjedde noe i dagboka di, men jeg vet ikke helt hva jeg skal finne på. Kan jo stille spørsmål da... Hvor mange kirkeprogram hadde dere, og hvor mange gjester? (Var det mange som bare kom i kirken, og hvor mange skulle egentlig presten/kirken ha?) Vi har ca 40 gjester. I tillegg regner jeg med at noen av de jeg kjenner kan finne på å komme i kirken, selv om de ikke kommer til middagen etterpå. Og så er det fare for at noen av mammas litt mer perifere familie dukker opp. Sliter litt med gjettingen her. Presten var lite til hjelp. Han mente at så mange fler enn antallet gjester trengte vi ikke program til, men han skulle ha 4? (Det er tross alt 10 % det. ) Da er plutselig ikke 10 ekstra 10 ekstra lenger, men 6... Og det kan da hende at det dukker opp 2-3 personer mer enn det jeg gjetter på? Uff, sliter med dette akkurat nå! Skulle ønske jeg kunne bytte prest! Men, men... Var ikke meninga å komme i dagboka di og surte bryllup da! Vil forøvrig tipse, igjen om sommerboka på db.no. Den er litt festlig, selv om den er litt "over the top". Tips til urteplanting: De fleste urter som selges i butikken har blitt plantet i altfor små potter, og er ikke ment for å overleve. Dessuten er de vant til stabile forhold, og det er det ikke ute. Det er derfor å anbefale å plante fra frø. (Bortsett fra gressløk, som nærmest vokser som ugress!) Hørtes ut som det var det du hadde tenkt til altså, jeg bare presiserer.
Gjest gjesta Skrevet 17. juli 2006 #654 Skrevet 17. juli 2006 Takk for tips til urteplanting Sensommerbruden! Vi printa ut kirkeprogram, så alle gjestene hadde et hver. Så fikk kirketjener 1, vi skulle ha et hver (det glemte jeg ) & presten 1. Alle kom i kirken, pluss 5-10 til (noen kjente og noen ukjente). Rar prest, hva skal han med 4 stk? :klø: Print etpar ekstra du, så er det vertfall nok! Er ikke krise uansett.. Alltid noen som kan se sammen med andre, feks par, om det ikke er nok.
Susan Sto Helit Skrevet 17. juli 2006 #655 Skrevet 17. juli 2006 Takk for tips til urteplanting Sensommerbruden! Vi printa ut kirkeprogram, så alle gjestene hadde et hver. Så fikk kirketjener 1, vi skulle ha et hver (det glemte jeg ) & presten 1. Alle kom i kirken, pluss 5-10 til (noen kjente og noen ukjente). Rar prest, hva skal han med 4 stk? :klø: Print etpar ekstra du, så er det vertfall nok! Er ikke krise uansett.. Alltid noen som kan se sammen med andre, feks par, om det ikke er nok. ← Takk, jeg tror jeg skal gå får ett til hver av gjestene, ett til hver av de jeg vet kommer utenom, et par til oss selv.. (oooops, det har ikke jeg tenkt på... Hvordan ordner man det da? Tar Mannen dem med seg opp og legger dem klare på stolene eller får forloverene ansvaret?) Og så må vi regne ca 5 til kirken... Og så tar jeg vel noen ekstra. (Bedre å ha for mange. Må jo ha ett eller to å lime i scrapbook-albumet også! )
Gjest gjesta Skrevet 17. juli 2006 #656 Skrevet 17. juli 2006 Vi fikk et av min forlover (merk: lånte) Sensommerbruden ... Er ikke sikker på hvem som fikser det, men det velger du nok selv! Lenge siden bryllupsplanleggingen var merker jeg nå! :-D Gled deg!
Susan Sto Helit Skrevet 17. juli 2006 #657 Skrevet 17. juli 2006 Gleder meg masse! Leste referatet til Markblomsten isted, og fikk tårer i øynene og ble helt :hoppe: Ting begynner å nærme seg brått nå! Er jo ganske greit å spørre deg da, du har jo vært gjennom det. (Og så vet jeg du savner planleggingen litt! ) Men nå skal jeg snart ut og se om jeg finner gravid-bukser som ikke ser ut som gravidbukser! Liker egentlig litt buksa jeg har på meg nå, for den er så trang i livet at jeg kjenner mer spark fra knøttet! (Som sikkert protesterer vilt på den dumme buksa! ) Er jeg heldig finner jeg jo litt fint babytøy også når jeg er ute og titter!
Gjest gjesta Skrevet 17. juli 2006 #658 Skrevet 17. juli 2006 Ja de har visst noen fine på H&M hørte jeg!Baaare å spørre om planlegginga Sensommerbruden! Ah.. Jeg er sliten av å stirre inn i dataen nå.. Ha en suuuper mandag vennen! Gleder meg å lese ditt referat!
Susan Sto Helit Skrevet 17. juli 2006 #660 Skrevet 17. juli 2006 Ikke lenge igjen av dagen nå da, Epica! Du får gjespe deg gjennom slutten og ha en koselig ettermiddag!
Fremhevede innlegg