Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2006 #581 Del Skrevet 13. juli 2006 Iroim Jeg skal ringe JM idag, og få time siden jeg er så svimmel for tiden. Jeg og mannen tenkte oss på kafe på lørdag, så på kino etterpå. Har sendt sms til tre venninner, om de vil ta med typene og henge seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2006 #582 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg fikk bittelitt lysrosa blod på papiret igår.. Har ikke komt noe mer, så jeg bør vel ikke bekymre meg..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2006 #583 Del Skrevet 13. juli 2006 Det tror jeg ikke du trenger, men jeg ville uansett tatt en telefon til legen. Sånn for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 13. juli 2006 #584 Del Skrevet 13. juli 2006 trur ikke du trenger å bekymre deg så veldig.. men ring legen dersom du er usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2006 #585 Del Skrevet 13. juli 2006 Ja jeg får gjøre det Xavia &IdaH Jeg ringte helsestasjonen nå men JM har ferie, så jeg får høre med fastlegen Er ikke så fornøyd med legen, men trenger å høre at alt er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. juli 2006 #586 Del Skrevet 13. juli 2006 Huff, så ekkelt å være så svimmel... og ikke minst ekkelt med rosa blod på papiret! Det er nok ikke noe å bekymre seg for, men jeg ville også snakket med legen for å bli beroliget. Jeg er litt svimmel selv, innimellom, og da ser jeg bort fra når jeg reiser meg opp - da er blodtrykksfallet så stort at det svartner som bare det, spesielt tidlig på dagen. Mamma synes blodtrykket mitt er litt lavt nå, men legen sa at det var helt fint tatt i betrakting at jeg er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. juli 2006 #587 Del Skrevet 13. juli 2006 Uff, svimmelhetsanfall og kanskje litt rosa på papiret høres ikke gøy ut! Jeg ville ringt JM eller føden. Bare for å høre om det er noe skummelt. Evt. legen. Å få seg en time hos JM hørtes hvertfall lurt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2006 #588 Del Skrevet 13. juli 2006 Ja jeg skal ringe legen nå snart Ephemera. Er så ubehagelig når jeg blir så fort andpusten og svimmel for tiden.. Håper bare alt er okei Sensommerbruden.. Det var heldigvis veldig lite blod på papiret og har ikke komt noe mer siden. Kjipt jeg har den fastlegen.. Hun snakker så gebrokkensk, og ofte forstår hun ikke meg & jeg misforstår henne.. Ikke så betryggende nå mens jeg er gravid liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2006 #589 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg ringte til legen nå, men de tar ikke tlf. Svaren kommer på, den sier at åpningstider pr. tlf er 08-11 & 12-15... Javel, nå er klokka 1230... :klø: Jeg får prøve å ringe litt senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2006 #590 Del Skrevet 13. juli 2006 Puh! Leste at Canesten kan forårsake lysrosa farge.. Det har jeg brukt siste uken. Satser på alt er ok, men ringer legen senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. juli 2006 #591 Del Skrevet 13. juli 2006 Godt du fant ut hva det kunne være! Det er ikke bra å bekymre seg sånn! Greit å ringe legen uansett, men nå slipper du å være bekymret når du ikke kommer gjennom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2006 #592 Del Skrevet 13. juli 2006 Ja jeg skal ringe legen om en time Sensommerbruden. Det verste er å bekymre seg... Men føler meg tryggere nå, som jeg er halveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2006 #593 Del Skrevet 13. juli 2006 Meldte med et vennepar, har kafe-date neste uke, blir koselig! :-D Er så kos å treffe folk å ikke bare ende opp i sofaen foran TV'n (som kan skje litt for ofte....) ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. juli 2006 #594 Del Skrevet 13. juli 2006 Puh! Leste at Canesten kan forårsake lysrosa farge.. Det har jeg brukt siste uken. Satser på alt er ok, men ringer legen senere. ← Da er det sikkert det! Sist jeg brukte Canesten - lenge før jeg ble gravid - hadde jeg rosa utflod i flere dager. Tror kanskje det kommer av at slimhinnene er såre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2006 #595 Del Skrevet 13. juli 2006 Leste her at noen vagitorier mot sopp gir en rosa utflod, men det er altså ikke blod i den. Det kommer fra vagitorien. http://www.helsenett.no/index.php?option=c...=187&topic=8120 Får håpe alt er ok. Sjekket igjen nå, og det har ikke komt noe mer Ephemera. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2006 #596 Del Skrevet 13. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2006 #597 Del Skrevet 13. juli 2006 veslo Sola skinner nå, alltid like deilig! :-D Ringer legekontoret om en halvtime.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 13. juli 2006 #598 Del Skrevet 13. juli 2006 Bare innom med en Godt at du ikke fikk noe mer rosa utflod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2006 #599 Del Skrevet 13. juli 2006 Sommer tilbake Holly Hobbie! * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 13. juli 2006 #600 Del Skrevet 13. juli 2006 Håper det går bra med deg!! Kanskje du må begynne å ta litt jern? Hvor stort var jernlageret ditt på blodprøvene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg