Gjest gjesta Skrevet 10. juli 2006 #481 Del Skrevet 10. juli 2006 Merker jeg skvetter til av og til når jeg kjenner babyen.. Kjenner det popper i magen liksom.. Snart lunsj! Blir nok endel dagbok-skriving denne mnd.. Er jo så dødt på jobb.. Ikke såmye å finne på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. juli 2006 #482 Del Skrevet 10. juli 2006 Så herleg å kjenne babyen!!! Gledar meg til eg kan det! Kva foregår på første svangerskaps-kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 10. juli 2006 #483 Del Skrevet 10. juli 2006 Heia! Så kjekt at du stakk innom dagboka mi! Jeg husker deg veldig godt fra den tiden du hadde veldig lyst på barn, og dere skulle vente. Hadde det akkurat slik selv, og det var godt å vite at det var flere som meg... Innleggene dine i dagboka di fra helgen, høres akkurat ut som meg og sambo, jo! Han har vært på festetur med båten fra fredag til lørdag, så var det rett på byen etter at han kom hjem på lørdag... Må si at jeg kjeda meg, ja, og var IKKE fornøyd når han sov tre fjerdedeler av gårsdagen Enda jeg ikke er mer enn snart seks uker på vei, så tror jeg han har merka at det er andre tider i vente... Ha en riktig fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. juli 2006 #484 Del Skrevet 10. juli 2006 Ja GLED deg veslo! På 1. kontroll tok jeg blodprøve, målte blodtrykk & blodsukkeret. Hun spurte meg endel om hvilke symptomer jeg hadde. Jeg veide meg og fikk helsekort, der hun fyllte ut endel info. Etterhvert målte hun hjertelyden, det spørs når din 1. kontroll er. Hei Burpen! Ja det er dårlig gjort at de kan gjøre som de vil! Men forstår de jo litt også. Jeg hadde ikke kuttet ut alkohol 100% hvis det var han som gikk gravid. Men hadde tatt hensyn og ikke gått ut såmye i helgene, og håper han gjør det samme fremover. Håper du holder deg god i formen fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 10. juli 2006 #485 Del Skrevet 10. juli 2006 Men jenter, vi kan ikke forvente at mannen skal sette livet sitt help på hold heller da.. Dette er jo nytt for dem også... (Mener ikke provosere, bare slik jeg prøver å tenke...) Håper helgen din har vært fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. juli 2006 #486 Del Skrevet 10. juli 2006 De har jo absolutt ikke livet på hold Iroim Han har vært ute noenganger, men syns godt de kan ta hensyn bare. Det går jo an å gjøre masse uten akkuratt å feste i helgene. Hvorfor er det bare vi som må slite liksom? Er tross alt vi som passer på babyen (hans også) i hele 9 mnd. Det minste jeg kan forlange som skal gjennom fødsel.. Ha en super mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. juli 2006 #487 Del Skrevet 10. juli 2006 Ja GLED deg veslo! På 1. kontroll tok jeg blodprøve, målte blodtrykk & blodsukkeret. Hun spurte meg endel om hvilke symptomer jeg hadde. Jeg veide meg og fikk helsekort, der hun fyllte ut endel info. Etterhvert målte hun hjertelyden, det spørs når din 1. kontroll er. Takk for svar! Eg skal på kontroll i veke 8. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 10. juli 2006 #488 Del Skrevet 10. juli 2006 Forstår hva du mener Epica, men vi var jo klar over at i det hele og store blir ansvaret vårt gjennom en graviditet og i barnets første leveår. Klart mannen skal ta hensyn, det er ikke det jeg mener. Men vi som gravide må huske at det er vanskelig for dem å sette seg inn i vår situasjon også. Samme hvor mye de leser om emnet Sliter med mannen jeg også, han skal liksom gjøre alt han nå. Og gjerne begynne å bygge hus i slutten av året Prøver liksom å få prentet inn at vi skal bli foreldre i januar.. Vi bør kanskje ta det først??? Men å ta hensyn er jo viktig samme i hvilken situasjon vi er i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. juli 2006 #489 Del Skrevet 10. juli 2006 Det blir spennende veslo! Gøy det klaffet så fort! Jeg mener vertfall personlig at han kan vente med festing til neste år Iroim. Han må gjerne ta seg noen øl når han vil, men gidder ikke sitte alene i helgene lenger mens han er ute på byen. Bygge hus? Spennende!! :-D Vi har lyst å flytte snart men er så dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. juli 2006 #490 Del Skrevet 10. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. juli 2006 #491 Del Skrevet 10. juli 2006 Ephemera Nærmer deg 12 uker nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. juli 2006 #492 Del Skrevet 10. juli 2006 Ha ei riktig god uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. juli 2006 #493 Del Skrevet 10. juli 2006 I like måte Skytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. juli 2006 #494 Del Skrevet 10. juli 2006 Kjennes ut som pulsslag, lemus, popcorn som popper & bobler som sprekker i magen.. Mest nederst på høyre siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 10. juli 2006 #495 Del Skrevet 10. juli 2006 Ååååå.... Er så koselig med knøtt som gir tegn fra seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. juli 2006 #496 Del Skrevet 10. juli 2006 Ja det er så herlig Sensommerbruden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 10. juli 2006 #497 Del Skrevet 10. juli 2006 Er det ikke rart hvor plutselig man kjenner det?? Bare helt uten videre så kjenner man noe hver dag omtrent! Tro meg, om ikke lenge så vrir og vrenger du deg for at de ikke skal bli for ubehagelige for ribbeina dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. juli 2006 #498 Del Skrevet 10. juli 2006 Gleder meg til det Cathie! Føler de boblene er småtterier liksom, vil ha spark! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 10. juli 2006 #499 Del Skrevet 10. juli 2006 Se hva jeg skrev her Da var jeg rundt 19 uker på vei tror jeg.. Og de skikkelige dultene kom like brått som boblene! Akkurat som han bare plutselig ble sterk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. juli 2006 #500 Del Skrevet 10. juli 2006 Kos å lese Cathie! Jeg kan ikke se det for meg enda! Du hadde følelse av jente ja? jeg ble overrasket at det var jente i magen min, da jeg forventa gutt på UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg