*Emma* Skrevet 14. desember 2006 #3801 Del Skrevet 14. desember 2006 For en kjempe nydelig bitteliten jente i altfor store klær Så godt at alt gikk fint - selvom det er ille når det står på. Har hun noe navn eller er det hemmelig? Er alltid så nysgjerrig på navn og mener du sa dere fant det ganske tidlig...(ja jeg er en sniker ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 14. desember 2006 #3802 Del Skrevet 14. desember 2006 ÅÅÅ! Så nydelig lita jente!! Fin fødselsrapport! Høres helt utrolig ut å få babyen opp på magen... (fikk ikke det jeg sjø, de løp ut med min i hui og hast...) Bra dere koser dere som foreldre! Og igjen, Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 14. desember 2006 #3803 Del Skrevet 14. desember 2006 må bare si det igjen, for en vakker liten prinsesse! Imponert over at du har vært her og lagt igjen rapport til oss nysgjerrige sjeler allerede, veldig koselig å få en oppdatering på hvordan dere har det. Jeg er også veeeeldig nysgjerrig på navn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 14. desember 2006 #3804 Del Skrevet 14. desember 2006 Skjønne, lille snuppa! Høres ut som det er herlig å være mamma, blir bittelitt misunnelig her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. desember 2006 #3805 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei Epica! Så vakker snuppa di er! Det er toppers å være mamma! Gleder meg til å se og høre mer fra deg..... :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Just-Me* Skrevet 14. desember 2006 #3806 Del Skrevet 14. desember 2006 For ei nyyydelig jente dere har fått!!! Aldeles skjønn.... *misunelig jeg nei???* KOM ut NÅ jenta mi... hehe.... KOS deg godt i tiden fremover nå Epica!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 14. desember 2006 #3807 Del Skrevet 14. desember 2006 Så koselig å se så ferske bilder!! Gratulerer så mye - ho er kjempeskjønn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. desember 2006 #3808 Del Skrevet 14. desember 2006 Takk alle! Ser ut som vi ikke får dra før imorgen.. Mulig at hun har gulsot... Gleder oss bare til å dra hjem å kose oss alle tre. Litt stress å være her på sykehuset.. endel mas.. Nå stenger jeg dagboka og fortsetter den nye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg