Susan Sto Helit Skrevet 13. desember 2006 #3781 Skrevet 13. desember 2006 Nydelig tulle du har fått, ja... Er kjempemisunnelig nå! *Kjære Julegaven, vær så snill å kom nå, mammaen din er babysyk!*
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 13. desember 2006 #3782 Skrevet 13. desember 2006 Så nyyyyyyyyyyyyydeleg jente!!!!!!!
Ephemera Skrevet 13. desember 2006 #3783 Skrevet 13. desember 2006 (endret) Åhhhhh.... Aldeles skjønn!! Jeg gleder meg noe helt vanvittig!! Endret 13. desember 2006 av Ephemera
Felicity Skrevet 13. desember 2006 #3785 Skrevet 13. desember 2006 (endret) SÅÅÅÅÅÅ NYYYYYYDELIG PRINSESSE Endret 13. desember 2006 av Felicity
Gjest Cerise Skrevet 13. desember 2006 #3786 Skrevet 13. desember 2006 åååå... *sukk* hun er helt nydelig, så bitteliten og utrolig skjønn
Holly Hobbie Skrevet 13. desember 2006 #3787 Skrevet 13. desember 2006 Nydelig jente! Gleder meg til flere bilder!
Fibonacci Skrevet 13. desember 2006 #3789 Skrevet 13. desember 2006 Så supersøt hun er! Kos dere med tulla og slapp av masse! Gleder meg til å høre mer fra deg og følge deg videre i tilværelsen som mamma! :-D
honey21 Skrevet 13. desember 2006 #3790 Skrevet 13. desember 2006 Så utrolig søt og liten! Kos deg! Sambo synes også hun er skjønn
Gjest gjesta Skrevet 14. desember 2006 #3793 Skrevet 14. desember 2006 Takk for babyskryt Jeg blir bare mer og mer forelska i henne.. Hun våkna istad. Hadde gjort GODT fra seg i bleia stakkars Nå sutter hun på smokken sin.
Gjest Kardemomme Skrevet 14. desember 2006 #3794 Skrevet 14. desember 2006 Så fine øyne hun har. Virkelig ei skjønn jente!
Gjest gjesta Skrevet 14. desember 2006 #3795 Skrevet 14. desember 2006 Så fine øyne hun har. Virkelig ei skjønn jente! ← Koselig å høre! Nå må jeg ha meg en skive.. Ikke mye søvn i natt.. Får håpe vi kan ta igjen tapt søvn på dagen imorgen. Håper å reise hjem etter middagen her imorgen.
Gjest gjesta Skrevet 14. desember 2006 #3796 Skrevet 14. desember 2006 Kort fødselsrapport.. Jeg fikk første kapsel men merket ingenting.. Ikke før andre kapsel merket jeg svake, svake rier.. Som ble sterkere & sterkere.. Jeg hadde det ganske så vondt når kl. var 15-16.. Vi ble flyttet over på føderommet i 16-tiden.. Jeg prøvde lystgass og akupunktur.. men hjalp ingenting.. Riene var nå INTENSE.. Jeg tryglet om epidural, men det kan man ikke få før en viss åpning. Heldigvis ble det nok åpning ganske kjapt, men epiduralen hjalp kun litt under toppene av riene.. Jeg tenkte å legge meg i badekar, men rett før gikk vannet.. De kommenterte at riene mine var intense og hyppige - nok pga igangsettingen.. Men at ting gikk fort og jeg fikk full åpning etter bare få timer. Pressriene var også intense og VONDE men da visste jeg vertfall at babyen ikke var langt unna.. Det var snakk om at hjertelyden var lav innimellom, ble litt stressa av det, men var mest i smerterus og konsentrerte meg om å puste riktig. Etter ca 6 timer med rier kom snuppa - med hjelp av sugepropp. De hadde klippet litt (merket ingenting) og måtte sys litt etterpå. Fra sekundet snuppa var ute var alle smerter over og det var som jeg våknet fra en koma. Babyen ble lagt på brystet... og det hele var så uvirkelig.. Stakkars mannen hadde ikke hatt det godt av å se på meg disse timene.. Han klippet navlestrengen. Og så var det hele over.. Det var så deilig å slappe av å vite at nå begynner livet sammen med mannen & snuppa vår.. Alt er vel med oss nå. Jeg var litt sår der nede og lekker endel melk.. Men i god form stort sett. Så vi regner med å reise hjem imorgen. Har vært godt å ha mannen her på barselavd med meg..
Susan Sto Helit Skrevet 14. desember 2006 #3797 Skrevet 14. desember 2006 Uff, det hørtes ikke godt ut med så intense rier! Men så herlig å ha fått ut snuppa! Du klarte det! Forstår godt at mannen din må ha syntes det var vanskelig å se deg ha så vondt! Heldigvis er jo slike smerter ofte glemt fortere enn man tror, spesielt når premien er så fantastisk! Hun ser bare så utrolig nydelig ut! Også så bitteliten! Julegaven ser desverre ut til å la vente på seg.
Holly Hobbie Skrevet 14. desember 2006 #3798 Skrevet 14. desember 2006 Er imponert over at du har tid til aa skrive og legge ut bilder her saa kort tid etter foedselen! Tusen takk for foedselsrapport - det virket som en utrolig intens og toeff foedsel. Gruer meg nok litt mer til min egen....ikke din skyld altsaa, har bare endelig begynt aa gaa opp for meg hvor vondt det kan vaere! Synes du var kjempeflink! Ogsaa saa skjoenn jente dere har - hun ser allerede ut som "seg selv", tror jeg - synes ofte nyfoedte kan se litt like ut, men jeg tror jeg kunne kjent henne igjen lett om jeg hadde sett henne i virkeligheten. Utrolig pen og soet! Haaper dere faar hvilt ut litt mer foer dere drar hjem. Gi gullungen en stor klem fra meg!
MiNNieMooSe Skrevet 14. desember 2006 #3800 Skrevet 14. desember 2006 Hælledussen.... For ei vakker lita prinsesse... Heldigris! Fødsel hørte ikke så skummelt ut...Har issom bare hørt de verste historiene før... Nå skal jeg ha siste rettslære timen for i år!
Fremhevede innlegg