Gå til innhold

Million Dollar Girl

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Og forresten; et "sextriks" jeg leste om her om dagen,- du må ligge med beina over skuldrene hans, sånn at han kommer så langt inn som overhode mulig, og "irriterer" livmormunnen (er det det det kalles!?). Etter at han har kommi, må han holde seg inni deg i minst fem minutter (sånn at jomjom'en holder seg der inne). Etter at han har trekki seg ut, må du fortsette å ligge sånn i ca 15 minutter...

Det skal visst funke godt! ;)

*henge gardiner i vinduet på magen til Epica, sånn at Snuppa ikke ser hva som foregår der ute*

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:legrine: Bra det med vinduet og gardinene!

Takker for sex-råd Burpen!

Kanel notert Svimle & Susan! :klem:

Nå har jeg sett to episoder av Greys. :)

Jeg tror jeg skal ta turen på butikken å kjøpe lakrisbåter & kanel-te! :sjarmor:

Armen er ganske bra nå. Å, jeg håper den ikke blir vond igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, jeg tapte visst veddemaalet...Synes du er flink til aa faa tiden til aa gaa, hvertfall! ;) Naa maa da snart jenta di vaere klar for verden! Skal krysse alt jeg har, hvertfall!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde ikke kanel-te, men kjøpte lakrisbåter & mandariner. :)

Nå skal jeg bla i Her & Nå og slappe av i sofaen.

Tar kanskje et trappe-løp etterhvert ;)

Jeg har så utrolig lyst å se & holde jenta mi! :hjerter:

Tøysejenta... Kommer visst aldri.. :sjenert:

Er alltid liv i magen. Aldri tvil om det! :ler::hjerte:

Føles som dagen er over allerede. Er så mørkt ute..

Nå er det julestemning i huset.

Har fått opp endel pynt, duk og diverse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde Svimle :ler: Smakte pyyton! :hoho:

Sant det marthepia.. :klem:

Hvem hadde trodd at jeg skulle runde 42 uker!.... (imorgen) :overrasket:

Her er magebilde.

Trodde den ville sunket mer by now.. Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

For en knallfin mage du har!! :) Må si meg enig med Xavia, du ser jo ikke ut som en som har gått flere uker over termin! :Nikke:

Det at magen din ikke har sunket trenger ikke å være negativt. Min sank aldri den heller... men Ida kom jo ut! :ler2: På det siste magebildet mitt, tatt den dagen riene begynte - og 2 dager før vesla kom - så er magen min god og rund den også! :kose:

Smakte VARMT vann og kanel bedre eller? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

NEEEEI!! Pyton!! :kvalm:

:legrine:

God og rund to dager før ja?

Lover bra!  :sjarmor:

:hoho: Glad jeg slipper å drikke det! :ler:

Skikkelig god og rund 2 dager før! :sjarmor: Trodde jeg kom til å gå på overtid pga magen jeg, men den gang ei! ;) Kanskje jenta di kommer om 2 dager! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten; et "sextriks" jeg leste om her om dagen,- du må ligge med beina over skuldrene hans, sånn at han kommer så langt inn som overhode mulig, og "irriterer" livmormunnen (er det det det kalles!?). Etter at han har kommi, må han holde seg inni deg i minst fem minutter (sånn at jomjom'en holder seg der inne). Etter at han har trekki seg ut, må du fortsette å ligge sånn i ca 15 minutter...

Det skal visst funke godt! ;)

*henge gardiner i vinduet på magen til Epica, sånn at Snuppa ikke ser hva som foregår der ute*

Hvem er det du driver å sensurerer for? Epica er allerede gravid, de fleste i dagboka hennes er enten gift,gravid eller begge deler og jeg bikker snart over 26 :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...