Burpen Skrevet 6. desember 2006 #3201 Del Skrevet 6. desember 2006 Og forresten; et "sextriks" jeg leste om her om dagen,- du må ligge med beina over skuldrene hans, sånn at han kommer så langt inn som overhode mulig, og "irriterer" livmormunnen (er det det det kalles!?). Etter at han har kommi, må han holde seg inni deg i minst fem minutter (sånn at jomjom'en holder seg der inne). Etter at han har trekki seg ut, må du fortsette å ligge sånn i ca 15 minutter... Det skal visst funke godt! *henge gardiner i vinduet på magen til Epica, sånn at Snuppa ikke ser hva som foregår der ute* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #3202 Del Skrevet 6. desember 2006 Bra det med vinduet og gardinene! Takker for sex-råd Burpen! Kanel notert Svimle & Susan! Nå har jeg sett to episoder av Greys. Jeg tror jeg skal ta turen på butikken å kjøpe lakrisbåter & kanel-te! Armen er ganske bra nå. Å, jeg håper den ikke blir vond igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 6. desember 2006 #3203 Del Skrevet 6. desember 2006 Uffda, jeg tapte visst veddemaalet...Synes du er flink til aa faa tiden til aa gaa, hvertfall! Naa maa da snart jenta di vaere klar for verden! Skal krysse alt jeg har, hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 6. desember 2006 #3204 Del Skrevet 6. desember 2006 Bare sånn kjappt innom før Ida skal få mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #3205 Del Skrevet 6. desember 2006 Ja det tar sin tid Holly Hobbie... Skrållan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #3206 Del Skrevet 6. desember 2006 De hadde ikke kanel-te, men kjøpte lakrisbåter & mandariner. Nå skal jeg bla i Her & Nå og slappe av i sofaen. Tar kanskje et trappe-løp etterhvert Jeg har så utrolig lyst å se & holde jenta mi! Tøysejenta... Kommer visst aldri.. Er alltid liv i magen. Aldri tvil om det! Føles som dagen er over allerede. Er så mørkt ute.. Nå er det julestemning i huset. Har fått opp endel pynt, duk og diverse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 6. desember 2006 #3207 Del Skrevet 6. desember 2006 Bare kok deg opp vann og ha kanel og sukker oppi, og evt noen rosiner. Ha godt med kanel oppi da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #3208 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg blandet vann og kanel istad... :hår: Men ja.. Kanskje lurere å KOOOKE vannet først Svimle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #3209 Del Skrevet 6. desember 2006 Føler meg helt desperat her som prøver alle kjerringråd jeg kan få! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 6. desember 2006 #3210 Del Skrevet 6. desember 2006 Hehehe, gjorde du et forsøk på å skremme snuppa ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 6. desember 2006 #3211 Del Skrevet 6. desember 2006 Det er uansett ikke lenge til tuppa kommer ut Men som sagt..skjønner din frustrasjon godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #3212 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg prøvde Svimle Smakte pyyton! Sant det marthepia.. Hvem hadde trodd at jeg skulle runde 42 uker!.... (imorgen) Her er magebilde. Trodde den ville sunket mer by now.. Hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #3213 Del Skrevet 6. desember 2006 Så utrolig fin mage du har Epica! Synes ikke du ser så enorm ut som mange gjør når de runder 40 uker. Du er jo kejmpeflott!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #3214 Del Skrevet 6. desember 2006 Takk Xavia! Men syns den er ganske rund enda.. Trodde den ville sunket mer nå på slutten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 6. desember 2006 #3215 Del Skrevet 6. desember 2006 Må si meg enig med Xavia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #3216 Del Skrevet 6. desember 2006 Må si meg enig med Xavia ← :kyss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 6. desember 2006 #3217 Del Skrevet 6. desember 2006 For en knallfin mage du har!! Må si meg enig med Xavia, du ser jo ikke ut som en som har gått flere uker over termin! Det at magen din ikke har sunket trenger ikke å være negativt. Min sank aldri den heller... men Ida kom jo ut! På det siste magebildet mitt, tatt den dagen riene begynte - og 2 dager før vesla kom - så er magen min god og rund den også! Smakte VARMT vann og kanel bedre eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #3218 Del Skrevet 6. desember 2006 Smakte VARMT vann og kanel bedre eller? ← NEEEEI!! Pyton!! God og rund to dager før ja? Lover bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 6. desember 2006 #3219 Del Skrevet 6. desember 2006 NEEEEI!! Pyton!! God og rund to dager før ja? Lover bra! ← Glad jeg slipper å drikke det! Skikkelig god og rund 2 dager før! Trodde jeg kom til å gå på overtid pga magen jeg, men den gang ei! Kanskje jenta di kommer om 2 dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. desember 2006 #3220 Del Skrevet 6. desember 2006 Og forresten; et "sextriks" jeg leste om her om dagen,- du må ligge med beina over skuldrene hans, sånn at han kommer så langt inn som overhode mulig, og "irriterer" livmormunnen (er det det det kalles!?). Etter at han har kommi, må han holde seg inni deg i minst fem minutter (sånn at jomjom'en holder seg der inne). Etter at han har trekki seg ut, må du fortsette å ligge sånn i ca 15 minutter... Det skal visst funke godt! *henge gardiner i vinduet på magen til Epica, sånn at Snuppa ikke ser hva som foregår der ute* ← Hvem er det du driver å sensurerer for? Epica er allerede gravid, de fleste i dagboka hennes er enten gift,gravid eller begge deler og jeg bikker snart over 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg