Gjest miiip Skrevet 29. november 2006 #2941 Del Skrevet 29. november 2006 Innom og snoker... Sender over masse tålmodighet og en gjeng fødevibber! Hold ut! (Jeg gikk to uker over sjøl, veit hvordan du har det... Men når premien er ute er alt glemt!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 29. november 2006 #2942 Del Skrevet 29. november 2006 Du har lov til å være lei nå, vennen! ...men prøv å tenk at snuppa di har best av å være der inne, når det faktisk er det hun vil. Jeg kommer sikkert til å frese på de som sier det til meg når jeg selv har gått over termin, men det er godt ment, altså! Kanskje du skal legge MASSE planer hver eneste dag framover nå, sånn at hu kommer ut på trass Du vet,- vi jenter er jo litt rare sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. november 2006 #2943 Del Skrevet 29. november 2006 Forstå du er lei! Kan du ikke gå en LANG tur i morgen samt legge inn litt vasking og så sex på kvelden? Men dette har du kanskje allerede prøvd? Noen barn kommer jo aldri ut frivillig dessverre, det er godt vi bor i en tid hvor vi får hjelp når ungen ikke skjønner. Når skal du på overtidskontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honey21 Skrevet 29. november 2006 #2944 Del Skrevet 29. november 2006 Synes du bare skal ta det med ro jeg Du har heeeeeeele livet foran deg til å være mor (selv om jeg skjønner at du er utålmodig!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. november 2006 #2945 Del Skrevet 29. november 2006 Forstår deg da Epica. Å gå på overtid er IKKE gøy! Selv om man har hele livet til å være mor, så ønsker man ikke å gå gravid lengre enn nødvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 29. november 2006 #2946 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg er sikker på at hun kommer snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. november 2006 #2947 Del Skrevet 29. november 2006 Sovna visst istad..! Jeg og mannen hentet hver vår pakke på Posten. Han fikk kamera & filmkamera, og jeg masse julestæsj. (Så fikk jeg hans "gamle" Ixus digitalkamera!) Takk for tålmodigheten, trenger det miip.. Burpen Ja, da kommer hun sikkert med glede! Jeg har prøvd alt Xavia... Men, har vel ikke prøvd å gå en laaang tur.. Kanskje jeg skal prøve. Jeg har kontroll mandag kl. 10. Da skulle jordmor ringe sykehuset om jeg ikke har født. Håpte bare hun ville komme av seg selv først, helst tidlig denne uka. Men, ser ikke ut som hun har lyst å møte verden idag heller.. Er bare sååå lei av å sitte her med den svææære magen og vente honey21.. Får liksom aldri fortsatt med livet på en måte. Orker lite, er mye trøtt, sover dårlig om nettene og savner å se snuppa mi.. Dagene er laaange på overtid.. !! God du Bustetroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. november 2006 #2948 Del Skrevet 29. november 2006 Imorgen er jeg 41 uker på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 29. november 2006 #2949 Del Skrevet 29. november 2006 Hei vennen! Bare innom med et lite tips! Et lite glass rødvin på kvelden etterfulgt av ... Vår fødsel var igang få timer etter den oppskriften var fulgt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. november 2006 #2950 Del Skrevet 29. november 2006 Vi tenkte å ha litt ikveld Seterjenta... Men rødvin.. Vet ikke om jeg tør å drikke alkohol. Jordmor sier det er gift for babyen, uansett mengde.. Kanskje ikke farlig, men.. Takk for tips! Sløøøøv... Mannen prøver å få til filmkamera, og trykker på pc'en. Vi gleder oss til å begynne å bruke det, og filme snuppa. Snuppa sparker i magen, men har visst ikke tenkt å komme idag heller... Vi skal se Prison Break etterhvert, men først skal jeg lukke øynene litt og slappe av videre på sofaen... Ser ut som det blir en desember-baby.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 29. november 2006 #2951 Del Skrevet 29. november 2006 Ser ut som det blir en desember-baby.. ← Lykke til med fødsel i morgen! Skal tenke på deg mellom alle tallene mine Og hvis det ikke blir noen baby i morgen, kommer hun på tirsdag! ...for da trenger jeg HVERTFALL en oppmuntring etter mikroeksamen! Ikke lenge igjen nå,- hold ut!! Epica tenker,- hold kjeft, Burpen, du skulle bare visst hvor kjeeeeeeeeeeeeedelig det er... Ønsker deg en natt full av vondter ((((((((((((((((((((FØDEVIBBER))))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 29. november 2006 #2952 Del Skrevet 29. november 2006 *sjekker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. november 2006 #2953 Del Skrevet 29. november 2006 Hååååper du har rett Burpen! Masse masse lykke til på xamner! Cr@sh Her er SISTE magebilde.. 41 uker. Nå vil jeg ikke ha denne magen lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 29. november 2006 #2954 Del Skrevet 29. november 2006 jordmora til ei på jobben min ba henne ta seg et glass rødvin faktisk for å sette igang fødselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. november 2006 #2955 Del Skrevet 29. november 2006 Å Pasha? ..... Hmm.. Må kanskje ta en liten sipp i helga om ikke snuppa har vist seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. november 2006 #2956 Del Skrevet 29. november 2006 Kipa & LinKri & - Burpen - 30. november Petra Prøvedokke & abelille & Susan Sto Helit - 1. desember Skrållan & lillesky & Seterjenta & Sam - 2. desember La Traviata & Cr@sh & monja & Bellanice & minnimy - 3. desember Bethina & ~Alwa~ & marthepia - 4. desember Holly Hobbie & BitteLille - 5. desember Pysekatten - 6. desember Toblerone - 9. desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 29. november 2006 #2957 Del Skrevet 29. november 2006 hei vennen, jeg satser fortsatt på 1. desember. slenger over et lass med tålmodighet!! ikke lenge igjen, nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 29. november 2006 #2958 Del Skrevet 29. november 2006 og dersom du søker litt rundt finner du nok rødvintipset flere steder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. november 2006 #2959 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Føler med deg vennen! Overtid er ikke gøy. Dagene går sakte! Her er mitt beste tips: Spis middag med masse chili og hvitløk. Gå en skikkelig tur i kjapt tempo. Deretter en runde sengehygge (eller to) :humpe: Dette gjorde jeg kvelden før Ylva ble født. Jeg var helt sikkert moden og med litt åpning fra før av, for hadde hatt masse kynnere og små-rier fra før av, pluss at slimproppen hadde gått. Hååååper hun kommer snart! Kjempefin mage du har, men nå er det på tide at den forsvinner! Endret 29. november 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 29. november 2006 #2960 Del Skrevet 29. november 2006 da jeg var på første legekontroll i går sa legen min at nå anbefaler de total avholdenhet i svangerskapet. det har vært sagt mye frem og tilbake før, men nå anbefalte de altså at man holdt seg helt unna. men - jeg har jo venner som drakk litt vin - de har jo fått friske fine barn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg