Burpen Skrevet 23. november 2006 #2741 Del Skrevet 23. november 2006 Kjiipt med dårlig natt! Snille mannen som tok over sofaen Du skal være glad for at du ikke var på utstyrsshopping på butikken "vår" idag, for det var ganske kaotisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2006 #2742 Del Skrevet 23. november 2006 Ja det er ikke mye kaos jeg orker for tiden Burpen! Gøy med shopping da! Kooose deg ikveld! Puh.. Tungt å barbere musa i dusjen med denne magen... Fikk endel kynnere og litt murringer etter dusjen. Kan ikke anstrenge meg mye uten konsekvenser! Nå spiser jeg en skive & føler meg ganske sviiiimete etter våken-natta.. Jeg legger med mine to første juleinnkjøp iår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. november 2006 #2743 Del Skrevet 23. november 2006 *innom og sjekker igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 23. november 2006 #2744 Del Skrevet 23. november 2006 2 dager igjen! Høres ikke ut som om du har hatt en så fin natt... får håpe den neste blir myyye bedre, så du får samle opp litt energi til snuppa melder sin ankomst! Åååå... juleinnkjøpene dine var kjempefine! Nå fikk jeg lyst til å ta frem adventsstaken vår, men må kanskje vente til over helgen i det minste... ellers blir vel sambo oppgitt over meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2006 #2745 Del Skrevet 23. november 2006 Nå har jeg sløøøøvt på sofaen... Herlig. Vi skal snart ta turen innom svigers å hente strikkesettet! Ephemera Jeg har problemer med å puste uansett hvordan jeg ligger Skrållan.. Slitsomt! Jeg er i julemodus allerede! 2 dager igjen ja... Snart bare 1! Jeg skal få vasket badet og gjort klar stellematte i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2006 #2746 Del Skrevet 23. november 2006 Hentesettet var jo bare SÅÅÅÅ nydelig!! Pledd, sokker, votter, bukse, genser & en liten lue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 23. november 2006 #2747 Del Skrevet 23. november 2006 ÅÅÅÅ... så søtt Måtte jo innom å sjekke i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2006 #2748 Del Skrevet 23. november 2006 LinKri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 23. november 2006 #2749 Del Skrevet 23. november 2006 Oi, så nydelig! Fikk lyst på sånt jeg også, men selv med nøytral farge på sløyfer og sånt, så kan det val bli litt jentete på en gutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2006 #2750 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Ja det blir nok litt jentete med sløyfer Susan Sto Helit. Men hva om du kikker i forskjellige blader? Evt uten sløyfer? Mannen skal fikse på badet på mandag. Idiotene som bodde her før oss hadde hellt silikon nedi med skruene på doen.. Smart.. Jeg håpte å få vasket badet i helga, men men.. Snart bare 1 dag til termin! Endret 23. november 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 23. november 2006 #2751 Del Skrevet 23. november 2006 Å, så fint hentesettet svigermor har strikka er! Kan tenke meg du gleder deg til å kle på snuppa di det! Alle "museoperasjoner" har jeg overlatt til sambo, jeg, etter at magen kom... Han får fikse for seg selv, og så lenge kan ikke vil ha noe kaktus, vet han hva han må gjøre! Helt ufattelig at det er "lille julaften" i morgen! Ønsker deg en KJEMPEGOD natt, søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2006 #2752 Del Skrevet 23. november 2006 Burpen Ikke dumt! Lillejulaften ja Godt sagt! Natta vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 23. november 2006 #2753 Del Skrevet 23. november 2006 Hentesettet var vakkert! *dååååner* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 23. november 2006 #2754 Del Skrevet 23. november 2006 Nyyydelig hentesett! Blir skjønneste lille jentebabyen i mils omkrets. For de som har lyst på sånt hentesett (og ikke kan strikke eller har noen som kan), så finnes det folk på nettet som strikker og selger sånne. Nå er det bare minutter igjen til det er en dag igjen til terminen! Kanskje hvis jeg skriver et laaangt innlegg, så er det plutselig bare en dag igjen til terminen din. Sov godt! Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 23. november 2006 #2755 Del Skrevet 23. november 2006 1 dag til termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #2756 Del Skrevet 24. november 2006 Ja ikke sant Bethina! lillesky! Natta! Nå har vi sett film og skal snart zzzzz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebæret Skrevet 24. november 2006 #2757 Del Skrevet 24. november 2006 Nå har jeg lest litt i dagboken din...åh, det var så koselig, ble nesten litt verpesyk selv Ble litt nysgjerrig på hvilket navn dere har valgt, kunne du tenke deg å sende meg en Pm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 24. november 2006 #2758 Del Skrevet 24. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #2759 Del Skrevet 24. november 2006 Koselig du stakk innom Bringebæret! Sender PM. lubelillen Jeg fikk ikke sove mer, og måtte ha meg litt mat. Men får legge meg igjen snart... Ble litt igår...... & sovna vel rundt kl. 3.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 24. november 2006 #2760 Del Skrevet 24. november 2006 Godmorgen! Håper du har sovet bedre inatt!! Ha en fin fredag! Skal sende masse fødevibber i løpet av helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg